Milline muu mootor sobib ladale?

Milline muu mootor sobib ladale?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ise küsin ise vastan:lol

Lada kasti otsa ei lähe.Kinnituskohti on kõvasti rohkem.
Hooratta poole jäävad süütepoolid ja sissepritse ja mõni soenduse toru.

Mõned asjad on veel takistuseks...:kuri
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
l
likoor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 01 Sept 2008 14:31
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Postitus Postitas likoor »

On kellelgi infot selle kohta, kas Ladale saab Moskvichi mootori peale panna lihtsalt? Asi sellest, et hetkel üks Lada seisab, millel mootorit pole, aga on olemas töötav Mosse mootor.
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Algselt postitas: likoor
On kellelgi infot selle kohta, kas Ladale saab Moskvichi mootori peale panna lihtsalt? Asi sellest, et hetkel üks Lada seisab, millel mootorit pole, aga on olemas töötav Mosse mootor.
Proovisin vastupidi lada mootorit mossele peale panna.:DKarteriga selline pull,et ladal karter ees aga mossel taga,lada mootor läks niiva patjadega mosse kinnituste peale1:1 ainult sillatala kinnituskohtade kaldenurka tuleb paar kraadi muuta.Kuna mosse lansekavahe kitsam siis ei saanud genekat pingutada niimoodi,et ventilaatori rihm jääks pingule ja teisepoolt oli õlifiltriga selline nali,et õlivahetuseks tuleks mootorit tõsta.Eeldan,et tahad mosse kasti kah siis panna?Sellel need hoovastikud ja siis tuleb tunnelit ümber hakata tegema.Kardaan samamoodi ringi teha jne.........:PAga proovi ära ega muidu targemaks ei saa.;)
l
likoor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 01 Sept 2008 14:31
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Postitus Postitas likoor »

Mismoodi selle karteri probleemi lahendasid? Või jäi lahendamata? Variant on ka kasutada Lada käigukasti koos vahetükiga mosse mootoriga, siis pole hoovastiku ja muude asjadega jama.

Hetkel proovima veel ei saa hakata, sest mosse on kasutuses, aga mõne aja pärast saab uurida täpsemalt.
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Karteriprobleemi lahendasin niimoodi,et tegin selle üüratu mosstala ringi:relaka,kuvalda ja keevituse näol.:DAga lada esisillatala väike suht ja ei pruugi üldse ette jaada.Mosse karterit kohe kindlasti ringi tea ei saa ju(see malmist või jumal teab mis rabedast materjalist).Vahetükiga oleks jah lihtsam sul seda asja teha.Siis peaks veel need mosse mootori kinnitused teise nurga alla painutama ja lada patjadega peaks sobima(ei pea niva oma olema).Elekrti juhtmestiku tuleks siis veidike muuta kuna andurid teiselpool vms.Radiks kah siis mosse oma.hetkel lambist nii ei oskagi kohe rohkem rääkida.Igatahes seda mootorit saad seal mitu korda maha ja üles tõsta.:P
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Avaldan ka arvamust.
Lada mootoreid on palju liikvel ja odavalt, mulle tundub mosse mootori vahele aretamine mõttetu. Müü mosse pada maha ja osta lada oma.
Aga kui midagi targemat teha pole ja käed pole p*rsest välja kasvanud, siis pole muidugi probleemi:D
m'kay
l
likoor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 01 Sept 2008 14:31
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Postitus Postitas likoor »

Eks ise kaalusin ka Lada mootori ostmist, kuid tahaks saada võimalikult odavalt asja liikuma ja pealegi meeldib mosse mootori hääl rohkem (ärge pahaseks saage). :D
Asi tegelikult selles, et see mosse on suhteliselt kiire mootoriga ja korras - kahju oleks teda maha müüa. Seega tõstaks mootori 01 peale ja saaks (võibolla) hea koosluse, sest teadagi on 01 kere kerge. Võimalik, et mosse mootor isegi kergem lada omast, sest mosse blokk on tehtud alumiiniumist (sulamist)?

Mõttetu, jah, võib-olla küll. ;)

[Muudetud: 1-9-2008 likoor]
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Aga küsimus selline et .. nagu olaaf mainis ,bmw is mootoril karter väga raske kujuga ladale paigutamiseks.
karter tuleb ringi keerata ning siis jääb ta sillatala ette täpselt, õlipump tuli veidi ringi teha.

muide bmw mootori paigutamisel tuleb meeles pidada, et karteripõhi jäi 5cm asfaldist!

käigukast pandi ka bmw oma ning kardaan tehti kahest üks,
loomulikult pidi käiguasti paigaldamiseks kõvasti kere lõikama..

Käigukast on lköömes ja gardaani laseb kah kahest jupist kokku teha aga .. nimelt mootor mis mul on on 1.8 r4 kw oli vist 75 või midagi sellist.. ma täpselt ei mäleta .. ning neljase automaatkäigukastiga ,, mõte oli siis endale se vahee panna .. tegelikult kohe kindlalt panna sest enda ladal olen juba aku koha ära lõiganud ,,, radiaatorit ette poole toond jny ,,, aga sellel bmw karteril on mingisugune kahtlane kuju all .. peale läheb ta kindlalt ja kui jääbki õlivann ette siis mõtlesin mootori lihtsalt kõrgemale tuua .. mis seda kapotti ikka kõrgemaks ehitada on! aga kui mootorit bmw peal eest vaadata siis karter ise on plekist ja samasuguse kujuga nagu ladal aga kui paremale poole vaatad siis karter jookseb u 15 cm paremale poole ,,, nagu suke lapakas on ja se jääb täpselt stabika varda vastu ja kui õõts peaks väga alla tulema siis usun et isegi õõts puudutaks selle õlivanni ära.. et oskab keegi öelda milleks se on ja kuna õlivann plekist siis peaks saama ju midagi ümber teha .. keevitusega!.... et mai sa aru miks seal suke lohk on .. se eraldi jublakas mis ülivanniga ühes vormis on on u 15 cm pikk 10 lai ja 5 cm kõrge:S ja milleks sihuke loll karter... ise mõtlesin kui midagi ümber teha ei anna siis toon mootori tahapoole ja kõvasti aga seal hakkab jelle silla kinnitus rolli mängima ja jälle muu jura .. ja ette poole toodes saab isegi ilusti aga siis tuleb radikas küll ette iluvõre peale panna ja kui ikka täava legaalseks teha siis ei sa sa sukse masinaga kuskile... et kas oskab keegi öelda mida selle õlivanniga peale akata .. nagu olaaf ütles et õlivann teistpidi keerata .. teistpidi võib keerata küll aga siis jääbta teiselepoole jälle ette


:yllatunud
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Leidsin youtubist ühe video kus on näidatud täpselt sama mootor .. ja käigukasyt on kah sama .. aga ei leia kuskitl pilti kus sseda lolli õlivanni nähha oleks :ylbe ... aga mootor näeb täpselt selline välja.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Originaal mokitsa mootoril on rohkem jõudu kui lada 1.5 , sest kolvid on suuremad. Või ma eksin?
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

fff

Postitus Postitas fheisis »

http://www.youtube.com/watch?v=07vBTH6U ... re=related


video muidu selline ... leidsin kah ühe mootori mille karteripõhi sarnaneb minu mootoriga:SPilt
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Üsna M10-t meenutab, aga drosselklapp teises kohas...
Samas, on ka turbo asetus ebaloogiline, kuna vahejahuti ühendamiseks tuleb liiga palju "põlvesid" kasutada....

Bmw mootorist niipalju, et keegi ei keela karterit ümber teha...
Odav ja lihtne lõbu see ei ole, aga saab hakkama kui käed nö. "perrsest välja kasvanud" ei ole...
Näiteks kui räägime M20 mootorist, siis karterid on erinevaid, kuid saab ristata, lihtsalt tuleb õlipump vahetada ja õlivõttur...ja veel nipet näpet teha, mis hetkel meelde ei tule kohe...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Keegi MB190 mootorit ei taha katsetada peale tõsta? Mul vedeleb kaheliitrine mehaanilise pritsega mootor, neljane automaatkast sinna otsa plus kahesektsiooniline radiaator (mootor jah. vedelik ja käimari õli jahutus). Sekka veel el. skeem koos ajuga, süütepool ja summuti täispikkuses. Loobun sellest komplektist 1000EEK eest.

Ladale paigutamiseks läheks lisaks tarvis siis veel:
1. custom-mootorikäppasid ja käimakasti tala.
2. pöörete andurit rihmarattal (suutsin ära lõhkuda endaoma)
3. Benapumpa koos rõhuaku ja filtriga (saab romulast ühtse tükina ilmselt soodsalt kätte)
4. Custom-kardaanvõlli (Mersu omi võin mitu kaasa anda).

Saaks garaazi ruumi juurde.
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Paneb mõtlema... pole kunagi sukse asja peale mõelnud .. aga ma usun et noh .. kuna mul mootor olemas siis proovin esialgu selle esimese mõtte ära teostada.. aga jah mai tea kes se neid mootoreid automaat kastitega tahavad .. kõik ütlevad et kahe pedaaliga on jalgratas, kiirel autol on manuaal kast:D .. aga jah :D mulle se asi meeldib:D ja kuna ma suht siksi pe*e siis ma usun et meisterdan nende siksi kerede peale veel igast asju.. ja selle automaat kasti asja tahan ma ära teha;):P
c
cartrive
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2006 22:39
Asukoht: Põlvamaa
Autod: Lada 2105 ;)

Postitus Postitas cartrive »

endal sama mootor silmapiiril mis seegi. aga tekkis küsimus jagaja kaas jääb ju ette mootori ruum ei ole ju nii pikk:D kas jagaja saab siis ära tõsta sealt kuhugi mujale? http://www.motorbase.com/uploads/2003/0 ... rtment.jpg
m
mustdeemon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 29 Aug 2008 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21213

Postitus Postitas mustdeemon »

Kas kellelgi on reaalseid kogemusi sellel teemal ???
Kas keegi oskab täpselt öelda mis mootorid ja käigukastid ladale
alla lähevad ja mis siis tuleb ümber teha ?
Fuck the fuel economy
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

kui mõnda muud kone peale fiati paigaldad siis tuleb palju ümber teha...fiatiga not so much...peale sobib põhimõtteliselt kõik mis kapti alla reaalselt ära mahub...V8 ka näiteks sealhulgas...


mis plaanid sul mudu on?
p
p2ka14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 22 Juul 2007 01:44
Asukoht: Ida-virumaa
Autod: VW golf

Postitus Postitas p2ka14 »

Mu tuttav panin opel-i mootori peale:D.
Aga ainult ralli jaoks nii,et ma ei oska soenduse ja muu asja kohta midagi öelda..
c
cartrive
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2006 22:39
Asukoht: Põlvamaa
Autod: Lada 2105 ;)

Postitus Postitas cartrive »

aga keegi targem või teadjam tegelane võiks ikkaa rääkida kuidas seda jagaja probleemi ära lahendada.
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

üks võimalus on tulemüürile vastav auk või süvend teha.
teine võimalus on jagaja süsteem ära jätta..
Vasta