Asukoht Tallinn:rolleyesAlgselt postitas: hautz
kaugel asud:sein
[Muudetud: 27-3-2008 olaaf]
Tom @ ka mõelnud selle peale ja kunagi teeb ära ka:spinAlgselt postitas: kapa
No aga pange Opeli C20NE ehk kaheliitrine 8 klapiga reas neli 85 Kw-ga. Seda on Ladale pandud küll (kahjuks mul tõendusmaterjali pole) ja mitmed klubilised on seda kaalunudki.
Teoorias peaks istuma sinna hästi Opel Omegalt pärit mootor koos käimakastiga. Sellel karteripõhi natuke õigema kujuga (esiveoga auto mootori karteripõhi teise kujuga) ja käigukast ka õige kohe. Usun, et jagaja mahutamisega tulemüüri vahele võib probleeme tulla ja seda peab kindlasti lõikuma. Piltide järgi tundub ka, et käigukasti mahutamiseks tunnelisse tuleks sinna ruumi juurde teha. Noh, siis veel kinnitused ümber teha (igamehe omalooming ja fantaasia), lõdvikutega üksmeel leida, trossiga gaas ja peaks nagu arenema. Kõige suurem ajama tuleb usun et kardaaniga aga selle lahenduse leidmine toimub siis, kui mootor aistevahel. Väljalaskega võib kitsaks minna. Radika paigutust ei kujuta ette.
Prakitikas aga, on asi veidi keerulisem, aga julge pealehakkamine on pool võitu!
Foorumit lugedes leiab palju juttu selle mootori paneku kohta...
Aga ülevaatuse onu nägu tahaks nagu küll näha, kui selline asi kapoti alt välja kargab...
Kapa @ mõte liigub selles suunas
[Muudetud: 29-3-2008 kapa]
Täpselt samamoodi ei tohi ju sõita Fiati, Fordi, BMW või Lancia mootoriga avalikult. Aga näe, sõidetakse.Algselt postitas: ToM
Aga kõik peaks olema tehtav, kõige suurem probleem ongi, et sellise asjaga nagu sõita ei tohiks teedel ametlikult.
Karburaatoriga või kollektor ringi teha ja halli anduriga rihmarattalt süüteahela katkestus...Algselt postitas: hautz
...sissepritse ja jagaja jääks salongi...