Milline muu mootor sobib ladale?

Milline muu mootor sobib ladale?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: hautz
kaugel asud:sein
Asukoht Tallinn:rolleyes

[Muudetud: 27-3-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=289 ;)


Vot sarnast mootorit on vaja:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

No aga pange Opeli C20NE ehk kaheliitrine 8 klapiga reas neli 85 Kw-ga. Seda on Ladale pandud küll (kahjuks mul tõendusmaterjali pole) ja mitmed klubilised on seda kaalunudki.
Teoorias peaks istuma sinna hästi Opel Omegalt pärit mootor koos käimakastiga. Sellel karteripõhi natuke õigema kujuga (esiveoga auto mootori karteripõhi teise kujuga) ja käigukast ka õige kohe. Usun, et jagaja mahutamisega tulemüüri vahele võib probleeme tulla ja seda peab kindlasti lõikuma. Piltide järgi tundub ka, et käigukasti mahutamiseks tunnelisse tuleks sinna ruumi juurde teha. Noh, siis veel kinnitused ümber teha (igamehe omalooming ja fantaasia), lõdvikutega üksmeel leida, trossiga gaas ja peaks nagu arenema. Kõige suurem ajama tuleb usun et kardaaniga aga selle lahenduse leidmine toimub siis, kui mootor aistevahel. Väljalaskega võib kitsaks minna. Radika paigutust ei kujuta ette.
Prakitikas aga, on asi veidi keerulisem, aga julge pealehakkamine on pool võitu! :lol

Foorumit lugedes leiab palju juttu selle mootori paneku kohta...
Aga ülevaatuse onu nägu tahaks nagu küll näha, kui selline asi kapoti alt välja kargab...

Kapa @ mõte liigub selles suunas

[Muudetud: 29-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ennem panen sierra mootori peale.Sellel oleks vaja väntvõlli või vana taastamist,1 kepsu,saalesid,pihusteid,jagajat.

Kasti oleks ka sis vaja:puzzled


Esialgu panen sixi 1,6-se peale kui keegi fiato 2,0 dohc-i ei paku;)


Mind need ümberehitused ei hirmuta;)

[Muudetud: 29-3-2008 hautz]

[Muudetud: 29-3-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
maikel06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 30 Jaan 2007 21:11
Asukoht: jõgeva
Autod: 21063

Postitus Postitas maikel06 »

Neid fiati 2,0 dohc'e on suht vähe liikvel.
Isegi oleks sellisest asjast huvitatud.:)
:)
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: kapa
No aga pange Opeli C20NE ehk kaheliitrine 8 klapiga reas neli 85 Kw-ga. Seda on Ladale pandud küll (kahjuks mul tõendusmaterjali pole) ja mitmed klubilised on seda kaalunudki.
Teoorias peaks istuma sinna hästi Opel Omegalt pärit mootor koos käimakastiga. Sellel karteripõhi natuke õigema kujuga (esiveoga auto mootori karteripõhi teise kujuga) ja käigukast ka õige kohe. Usun, et jagaja mahutamisega tulemüüri vahele võib probleeme tulla ja seda peab kindlasti lõikuma. Piltide järgi tundub ka, et käigukasti mahutamiseks tunnelisse tuleks sinna ruumi juurde teha. Noh, siis veel kinnitused ümber teha (igamehe omalooming ja fantaasia), lõdvikutega üksmeel leida, trossiga gaas ja peaks nagu arenema. Kõige suurem ajama tuleb usun et kardaaniga aga selle lahenduse leidmine toimub siis, kui mootor aistevahel. Väljalaskega võib kitsaks minna. Radika paigutust ei kujuta ette.
Prakitikas aga, on asi veidi keerulisem, aga julge pealehakkamine on pool võitu! :lol

Foorumit lugedes leiab palju juttu selle mootori paneku kohta...
Aga ülevaatuse onu nägu tahaks nagu küll näha, kui selline asi kapoti alt välja kargab...

Kapa @ mõte liigub selles suunas

[Muudetud: 29-3-2008 kapa]
Tom @ ka mõelnud selle peale ja kunagi teeb ära ka:spin
Väljalaskega on nikerdamist, tuleseina tuleb jagaja jaoks lõigata, tunnelit suurendada jne jne. Aga kõik peaks olema tehtav, kõige suurem probleem ongi, et sellise asjaga nagu sõita ei tohiks teedel ametlikult.

Mõned pildid kellegi teise projektist http://www.album.ee/album/30038240/50082715
m'kay
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ümberehitatud autona arvele ja asi legaaalne:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Algselt postitas: ToM
Aga kõik peaks olema tehtav, kõige suurem probleem ongi, et sellise asjaga nagu sõita ei tohiks teedel ametlikult.
Täpselt samamoodi ei tohi ju sõita Fiati, Fordi, BMW või Lancia mootoriga avalikult. Aga näe, sõidetakse.
Ümberehitusluba on variant, aga suhteliselt jobu, sest ARK ei ole mitte väga kliendisõbralik asutus. :lol Kulukas ka veel.



...jääb esialgu Lada neljasilindrilse kaheksaklapiga mootori juurde...:P
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Varjant...

Postitus Postitas SexSix »

Veel uks varjant:FIAT 130,3200 kuubikut,V6,karburaator,uldjuhul automaat aga leidub ka manuaal käigukastiga,121-125 kw ja mis köige tähtsam-tagaveoline.
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

@ Tom, see riputatud link albumist on tegelikult minu oma:lol
küsimused oodatud.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Kuidas lahendasid loo kardaaniga? Tegid tänavalegaalse auto? Kas karteripõhi jääb kõige madalamaks kohaks auto all? Tõmmet ka on?:P
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

no kardaan jäi pm samaks, otsa tsentreerisin vana nuudi asemele opeli nuudi ja sellega oli asi lahendatud, pikkus jäi mul samaks.
Kusjuures ma pole veel mõeld sellepeale kas tuleb tänavalegaalne või mitte, eks see oleneb kah mõningast asjaolust, ei oska täpselt veel ette öelda, karteripõhi tuleb ikka tunduvalt kõrgemale, kui sinnani jõuan siis lisan pildimaterjali;)
tõmbe kohalt ütleks nii et seda jagub.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Varjant:V8!

Postitus Postitas SexSix »

Nõugogude liidu ajal ehitati kaks iz-sport mootorit kokku ja tehti ümber vesijahutuse peale.Ringraja külgkorviga mootorattad!Kõik on võimalik!
Ehk on võimalik kahest VAZ-i mootorist kokku freesida V8?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Uus küsimus.

Kas lancia dedra( http://www.picsearch.com/pictures/cars/ ... dedra.html ) 1,8 doch mootor läheb lada kasti otsa?

Mootorikinnitused tunduvad samad olema:rolleyes



Keegi lancia dedrale juppe ei taha?

Homme läheb 2 tk kuusakoskisse (krt eestis neid suht vähe:kuri)


Kus sellele mootorile saalesid saada?:rolleyes
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ise küsin ja ise vastan:puzzled:lol


Peale peaks saama kül panna aga sissepritse ja jagaja jääks salongi:sein,niiet ei hakka jamama.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: hautz
...sissepritse ja jagaja jääks salongi...
Karburaatoriga või kollektor ringi teha ja halli anduriga rihmarattalt süüteahela katkestus...:P Vaata nt kuidas pritsega ladadel süüde lahendatud on.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

eriti ei näe sellel ümbertegemisel mõtet,kuna siis tuleks haige juhtmestik ka.

Sellele pole eriti juppe ka saada:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Kui kellelgi on huvi,siis pms oleks varsti pakkuda 1,6 toyota celica kahe karpaga mootor koos 5k kastiga.
Ahhjaa celica ise on tagaveoline 3 gen
Kui endale korralikku siksi kere ei leia,siis müün mootori maha
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 577
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

3.0 155kw Opeli MV6 mootor...


LINKPilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kui keeruliseks võib minna jagaja ümberehitus?
Ma mõtlen jagaja kaotamist.

Äkki keegi täpsustaks?

Nüüd pakutakse jälle croma 2,5 v6-te,aga seekord odavamalt ja mootor töötab;):puzzled

Pilt

Tundub et polegi jagajat.

Ülehomme katsun vaatama minna,siis saab täpselt teda;)

[Muudetud: 8-8-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta