2103,siksaator, 1976
2103,siksaator, 1976
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Täpselt sama oli ka minul, külma mootoriga hakkas tudisema aga sooja mootoriga oli asi enam-vähem:rolleyes (viskas pöördeid vahemikus 100-150). Noo eks nüüd näis, vahetan ära ja vaatan, mis teeb:P. Kui korralikult tööle ei hakka, siis panen kas 01 või 05 karpa peale, kuna vaikselt hakkab kopp ette saama nende andurite vahetusest:mad:Algselt postitas: AsjaPulk
Mul ka seesama vidin ei tööta karpal... Soojal mootoril hakkab tööle?!![]()
[Muudetud: 6-11-2008 siksaator]
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Niih hetkel masin liigub ilusti. Laupäev sai mootoriketti ühe hamba võrra edasi tõstetud ja süütemoment hetkel timm:rolleyes. Ja sobiva sülearvuti (mis autosse sobiks) otsingud käivad ka:rolleyes.
Novembri lõpuga saab ülevaatus läbi, siis masin jääb kuuks või paariks garaazi, selles mõttes, et ei sõida enam temaga:rolleyes. Plaanis on detsembri kuu jooksul, siis salong täiesti laiali lammutada, sealt kust vaja rooste eemaldada ning seest ära värvida korralikult. Samuti on plaanis auto seest pigimatiga katta nii palju kui võimalik:P.
Plaan on ka too salongiventilaator välja vahetada mingi läänemasina oma vastu. Siit ka küsimus: Kas keegi teaks, mis masina oma sobiks kõige paremini?
Novembri lõpuga saab ülevaatus läbi, siis masin jääb kuuks või paariks garaazi, selles mõttes, et ei sõida enam temaga:rolleyes. Plaanis on detsembri kuu jooksul, siis salong täiesti laiali lammutada, sealt kust vaja rooste eemaldada ning seest ära värvida korralikult. Samuti on plaanis auto seest pigimatiga katta nii palju kui võimalik:P.
Plaan on ka too salongiventilaator välja vahetada mingi läänemasina oma vastu. Siit ka küsimus: Kas keegi teaks, mis masina oma sobiks kõige paremini?
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Lõppude lõpuks sai siks siis endale garaazi;). Juba alanud ka väiksed ehitustööd- kapott maha võetud ja käib juhtmete eemaldamine mootoriruumist, et saaks mootoriruumi ära värvida:rolleyes. Nädalavahetusel üritan vaikselt salongi ka käsile võtta ja tühjaks rookida.
Varsti siis tegemistest pikem jutt ja pildid juurde;)
[Muudetud: 4-12-2008 siksaator]
Varsti siis tegemistest pikem jutt ja pildid juurde;)
[Muudetud: 4-12-2008 siksaator]
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Hmm,miks panna peale lääne salongiventikas!?
Esiteks enamus lääne ventikatest töötab koguaeg,ühesõnaga neil ei ole lülitiga ventikad!
Ei saa aru,kuidas lada ventikas teil nii si*t on,mul puhub max 5 minutiga aknad kõik puhtaks,ning soojaks läheb ka ruttu!
Ennem kui ventikat vahetama tormate,vaadake jahutussüsteem üle,sest mitte soojenemise põhjuse võid sealt leida,mitte ventikast!:rolleyes
Ning olen täheldanud,et mõned on ventika juhtmed valesti ühendanud,ning siis hakkab ventikas tagurpidi puhuma,võimalik et see viga võib ka olla!
[Muudetud: 5-12-2008 Alfist]
Esiteks enamus lääne ventikatest töötab koguaeg,ühesõnaga neil ei ole lülitiga ventikad!
Ei saa aru,kuidas lada ventikas teil nii si*t on,mul puhub max 5 minutiga aknad kõik puhtaks,ning soojaks läheb ka ruttu!
Ennem kui ventikat vahetama tormate,vaadake jahutussüsteem üle,sest mitte soojenemise põhjuse võid sealt leida,mitte ventikast!:rolleyes
Ning olen täheldanud,et mõned on ventika juhtmed valesti ühendanud,ning siis hakkab ventikas tagurpidi puhuma,võimalik et see viga võib ka olla!
[Muudetud: 5-12-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Mõlemad radikad on ilusti ära puhastatud, ühendused ilusti kindlad, korralik soojakraan, uus termostaat ning uus tosool sees. Asi on ikkagi salongipuhuris, ei jõua teine midagi puhuda- eks see vanadusest tingitud!. Poes peaks ju uue salongiventika hind jääma midagi 200kr kanti aga ise mõtlesin, et kui saaks kuskilt lammarist või mõne käest korraliku salongipuhuri vaata, et vb isegi odavamalt ning puhumisjõud ka suurem:rolleyes. Vot sellised on minu mõtted:rolleyesAlgselt postitas: Alfist
Hmm,miks panna peale lääne salongiventikas!?
Esiteks enamus lääne ventikatest töötab koguaeg,ühesõnaga neil ei ole lülitiga ventikad!
Ei saa aru,kuidas lada ventikas teil nii si*t on,mul puhub max 5 minutiga aknad kõik puhtaks,ning soojaks läheb ka ruttu!
Ennem kui ventikat vahetama tormate,vaadake jahutussüsteem üle,sest mitte soojenemise põhjuse võid sealt leida,mitte ventikast!:rolleyes
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Niih see nädalavahetus on siis üsna töine olnud:rolleyes. Salongist on siis välja võetud istmed, põhjavaip, mürasummutus vilt, tagumine aknalaud:P. Nüüd millagil vaja veel armatuur ja uksepolstrid maha kakkuda, siis saab pigimatitama hakata. Peale põrandavaiba ära võtmist sain üllatuse osaliseks ka: kõrvalistuja poolne jalgealune oli märg (ju siis suvel 70km/h esiaknasse kukkunud suur puuoks lõi kuskilt tihendi nö irvitama). Peab millagil ka seda esiakent vaatama ja silikoniga mässama.
Ahjaa, umbes pooled juhtmed kapoti alt on ka rüüdesse aetud juba, pool veel:P. Tundub, et pühad ja aasta lõpp tuleb üsna töine:P.
Eks kui kuskilt digika sebitud saan, siis tulevad ka pildid;).
Ahjaa, umbes pooled juhtmed kapoti alt on ka rüüdesse aetud juba, pool veel:P. Tundub, et pühad ja aasta lõpp tuleb üsna töine:P.
Eks kui kuskilt digika sebitud saan, siis tulevad ka pildid;).
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Nii, nüüd siis salong peaaegu, et tühi- sees veel ainult armatuur ja laepolster. Eile tõin pigimati rulli ka ära:P. Nüüd järgmine nädal millalgi peaks hakkama pigimatti panema:P. Siinkohal aga tekkis mul paar küsimust:rolleyes.
1) Kas on mõttet sinna originaalse pigimati kihi peal veel uus pigimati kiht panna?(Mõtlen just salongi põhja):puzzled
2) Millega oleks mõtekas ennem plekki töödelda, kui pigimatt peale panna? Äkki mingit roostemuundurit alla?:puzzled
3) Kas tagumised poritiivad katta täiesti seest poolt pigimatiga või panna hoopis selliste tükkidena, et jäävad vahed vahele?
4) Kas oleks mõistlik ka kapott seest poolt pigimatiga katta?:puzzled
1) Kas on mõttet sinna originaalse pigimati kihi peal veel uus pigimati kiht panna?(Mõtlen just salongi põhja):puzzled
2) Millega oleks mõtekas ennem plekki töödelda, kui pigimatt peale panna? Äkki mingit roostemuundurit alla?:puzzled
3) Kas tagumised poritiivad katta täiesti seest poolt pigimatiga või panna hoopis selliste tükkidena, et jäävad vahed vahele?
4) Kas oleks mõistlik ka kapott seest poolt pigimatiga katta?:puzzled
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Niih uuendaks siis väheke!
Pigimati paigaldusega on nüüdseks ühelepoole jõutud:P. Maha panin, siis täitsa tavalise pigimati (mõeldud katuste katmiseks). Pigimatti kuumutasin kuumaõhu puhuriga (2000W);).
Nii juhi- kui ka kõrvalistuga jalge alt põrandalt eemaldasin kogu vana pigimati ning värvisin pleki ära, hiljem panin peale uue pigimati kihi.


Käigukasti tunneli peal olevale vanale pigimatile panin veel uue pigimati kihi peale:


Tulemüüri peale panin ka võimalikult palju pigimatti:



Ülesse armatuuri taha akna äärde sai ka pigimati liiste pandud:

Tagumised rattakoopad katsin ka salongi poolt pigimatiga (pildil ainult üks rattakoobas aga teine samasugune, mõlemad rattakoopad kruntisi ennem mati panekut ära ka):

Tagumised rattakoopad katsin ka pagasniku poolt pigimatiga, samuti katsin mõlemad tagatiivad seest poolt pigimatiga:
Vasakpool:


Parempool:


Tagapõlle ülemine osa sai ka pigimati tükkidega kaetud:


Pagasniku luugi katsin ka pigimati tükkidega:

VABANDUST PILTIDE KVALITEEDI PÄRAST- PILDISTASIN MOBIILIGA!!!!!!!!!!!
Pigimati paigaldusega on nüüdseks ühelepoole jõutud:P. Maha panin, siis täitsa tavalise pigimati (mõeldud katuste katmiseks). Pigimatti kuumutasin kuumaõhu puhuriga (2000W);).
Nii juhi- kui ka kõrvalistuga jalge alt põrandalt eemaldasin kogu vana pigimati ning värvisin pleki ära, hiljem panin peale uue pigimati kihi.


Käigukasti tunneli peal olevale vanale pigimatile panin veel uue pigimati kihi peale:


Tulemüüri peale panin ka võimalikult palju pigimatti:



Ülesse armatuuri taha akna äärde sai ka pigimati liiste pandud:

Tagumised rattakoopad katsin ka salongi poolt pigimatiga (pildil ainult üks rattakoobas aga teine samasugune, mõlemad rattakoopad kruntisi ennem mati panekut ära ka):

Tagumised rattakoopad katsin ka pagasniku poolt pigimatiga, samuti katsin mõlemad tagatiivad seest poolt pigimatiga:
Vasakpool:


Parempool:


Tagapõlle ülemine osa sai ka pigimati tükkidega kaetud:


Pagasniku luugi katsin ka pigimati tükkidega:

VABANDUST PILTIDE KVALITEEDI PÄRAST- PILDISTASIN MOBIILIGA!!!!!!!!!!!
-
tTimmThaler
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
- Asukoht: Pärnumaa
- Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
- Kontakt:
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Noojah, tagumiste tiibade peale ei julenud jah rohkem panna, kuna isegi nende tükkide paigaldusega see plekk naksus juba oma jagu, kartsin et kui suuremad tükid panen, siis hakkab plekki lainesse tõmbama. Aga noh salongi põhja läheb veel nagunii oma korda too mürasummutus vilt peale- see peaks need pisikesed ,,müra tekitaja kohad'' ka mingil määral vaigistama:rolleyesAlgselt postitas: SexSix
Auto nüüd neljakohaline:D(matti autos oma 50 kilo).Kui matt mõeldud müra summutamiseks,siis peab too katma "äärest ääreni".Sest katmatta kohad "lasevad läbi" müra.
Võibolla pagasisse oli liigne seda panna?