2103,siksaator, 1976

2103,siksaator, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

see magnet klapp on jah elektrooniline,minu omal see hakkas ka kunagi jebima ja sai vahelt välja vistatud,palju vähem muresid kohe.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: Raxo
Elektrooniline tühikäigu andur? Mis imeasi sul seal peal on siis?

[Muudetud: 3.11.2008 Raxo]
Selline näeb välja siis:

Pilt
Täna sai ostetud see uus tühikäigu andur ning karbussile remontkomplekt:

Pilt

Pilt
a
AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

Postitus Postitas AsjaPulk »

Mul ka seesama vidin ei tööta karpal... Soojal mootoril hakkab tööle?! :P
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: AsjaPulk
Mul ka seesama vidin ei tööta karpal... Soojal mootoril hakkab tööle?! :P
Täpselt sama oli ka minul, külma mootoriga hakkas tudisema aga sooja mootoriga oli asi enam-vähem:rolleyes (viskas pöördeid vahemikus 100-150). Noo eks nüüd näis, vahetan ära ja vaatan, mis teeb:P. Kui korralikult tööle ei hakka, siis panen kas 01 või 05 karpa peale, kuna vaikselt hakkab kopp ette saama nende andurite vahetusest:mad:

[Muudetud: 6-11-2008 siksaator]
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Selle vidina pärast ei tasu hakata karpat vahetama,küsi mõne rohkem teadjama inimese käest selle kohta ja su mure saab lahenduse ma arvan,ise läksin seda teed ja siia maani asi laitmatu.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Niih hetkel masin liigub ilusti. Laupäev sai mootoriketti ühe hamba võrra edasi tõstetud ja süütemoment hetkel timm:rolleyes. Ja sobiva sülearvuti (mis autosse sobiks) otsingud käivad ka:rolleyes.
Novembri lõpuga saab ülevaatus läbi, siis masin jääb kuuks või paariks garaazi, selles mõttes, et ei sõida enam temaga:rolleyes. Plaanis on detsembri kuu jooksul, siis salong täiesti laiali lammutada, sealt kust vaja rooste eemaldada ning seest ära värvida korralikult. Samuti on plaanis auto seest pigimatiga katta nii palju kui võimalik:P.
Plaan on ka too salongiventilaator välja vahetada mingi läänemasina oma vastu. Siit ka küsimus: Kas keegi teaks, mis masina oma sobiks kõige paremini?
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Lõppude lõpuks sai siks siis endale garaazi;). Juba alanud ka väiksed ehitustööd- kapott maha võetud ja käib juhtmete eemaldamine mootoriruumist, et saaks mootoriruumi ära värvida:rolleyes. Nädalavahetusel üritan vaikselt salongi ka käsile võtta ja tühjaks rookida.
Varsti siis tegemistest pikem jutt ja pildid juurde;)

[Muudetud: 4-12-2008 siksaator]
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Hmm,miks panna peale lääne salongiventikas!?
Esiteks enamus lääne ventikatest töötab koguaeg,ühesõnaga neil ei ole lülitiga ventikad!
Ei saa aru,kuidas lada ventikas teil nii si*t on,mul puhub max 5 minutiga aknad kõik puhtaks,ning soojaks läheb ka ruttu!
Ennem kui ventikat vahetama tormate,vaadake jahutussüsteem üle,sest mitte soojenemise põhjuse võid sealt leida,mitte ventikast!:rolleyes
Ning olen täheldanud,et mõned on ventika juhtmed valesti ühendanud,ning siis hakkab ventikas tagurpidi puhuma,võimalik et see viga võib ka olla!

[Muudetud: 5-12-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: Alfist
Hmm,miks panna peale lääne salongiventikas!?
Esiteks enamus lääne ventikatest töötab koguaeg,ühesõnaga neil ei ole lülitiga ventikad!
Ei saa aru,kuidas lada ventikas teil nii si*t on,mul puhub max 5 minutiga aknad kõik puhtaks,ning soojaks läheb ka ruttu!
Ennem kui ventikat vahetama tormate,vaadake jahutussüsteem üle,sest mitte soojenemise põhjuse võid sealt leida,mitte ventikast!:rolleyes
Mõlemad radikad on ilusti ära puhastatud, ühendused ilusti kindlad, korralik soojakraan, uus termostaat ning uus tosool sees. Asi on ikkagi salongipuhuris, ei jõua teine midagi puhuda- eks see vanadusest tingitud!. Poes peaks ju uue salongiventika hind jääma midagi 200kr kanti aga ise mõtlesin, et kui saaks kuskilt lammarist või mõne käest korraliku salongipuhuri vaata, et vb isegi odavamalt ning puhumisjõud ka suurem:rolleyes. Vot sellised on minu mõtted:rolleyes
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: Alfist
Esiteks enamus lääne ventikatest töötab koguaeg,ühesõnaga neil ei ole lülitiga ventikad!
Mismõttes?
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Eh kuramus see jäi täitsa kahe silma vahele. Igatahes nii paljude läänekatega kui mina olen sõitnud, siis kõigil on võimalik salongiventilaator täiesti välja lülitada. Ja enamasti neil on kiirusel 4 astet ju (0-1-2-3-4).;)

[Muudetud: 5-12-2008 siksaator]
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Niih see nädalavahetus on siis üsna töine olnud:rolleyes. Salongist on siis välja võetud istmed, põhjavaip, mürasummutus vilt, tagumine aknalaud:P. Nüüd millagil vaja veel armatuur ja uksepolstrid maha kakkuda, siis saab pigimatitama hakata. Peale põrandavaiba ära võtmist sain üllatuse osaliseks ka: kõrvalistuja poolne jalgealune oli märg (ju siis suvel 70km/h esiaknasse kukkunud suur puuoks lõi kuskilt tihendi nö irvitama). Peab millagil ka seda esiakent vaatama ja silikoniga mässama.
Ahjaa, umbes pooled juhtmed kapoti alt on ka rüüdesse aetud juba, pool veel:P. Tundub, et pühad ja aasta lõpp tuleb üsna töine:P.
Eks kui kuskilt digika sebitud saan, siis tulevad ka pildid;).
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

kena auto ja edu läpaka leidmisel ja ventika probleemide lahendamisel. Vähemalt nüüd tean, et pole ainus, kes jõululaupäeva garaa?is veedab :)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Algselt postitas: apsu
kena auto ja edu läpaka leidmisel ja ventika probleemide lahendamisel. Vähemalt nüüd tean, et pole ainus, kes jõululaupäeva garaa?is veedab :)
Ega teie ka ainukesed pole ma ka selline:D:D
carl-steven berg
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Nii, nüüd siis salong peaaegu, et tühi- sees veel ainult armatuur ja laepolster. Eile tõin pigimati rulli ka ära:P. Nüüd järgmine nädal millalgi peaks hakkama pigimatti panema:P. Siinkohal aga tekkis mul paar küsimust:rolleyes.
1) Kas on mõttet sinna originaalse pigimati kihi peal veel uus pigimati kiht panna?(Mõtlen just salongi põhja):puzzled
2) Millega oleks mõtekas ennem plekki töödelda, kui pigimatt peale panna? Äkki mingit roostemuundurit alla?:puzzled
3) Kas tagumised poritiivad katta täiesti seest poolt pigimatiga või panna hoopis selliste tükkidena, et jäävad vahed vahele?
4) Kas oleks mõistlik ka kapott seest poolt pigimatiga katta?:puzzled
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Paar pilti siis:

Pilt

Pilt
See õllepurk on alkoholivaba õlu:P:rolleyes. Pildid on vanad, sellepärast on ka uskepolstrid veel küljes (praegu maas). Kahelt pildilt näha ka pigimatt, mille paigalduseks läheb homme arvatavasti homme:P

Pilt



Pilt

Pilt

Pilt
Pilt:P:P:P
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Niih uuendaks siis väheke!
Pigimati paigaldusega on nüüdseks ühelepoole jõutud:P. Maha panin, siis täitsa tavalise pigimati (mõeldud katuste katmiseks). Pigimatti kuumutasin kuumaõhu puhuriga (2000W);).
Nii juhi- kui ka kõrvalistuga jalge alt põrandalt eemaldasin kogu vana pigimati ning värvisin pleki ära, hiljem panin peale uue pigimati kihi.


Pilt
Pilt
Käigukasti tunneli peal olevale vanale pigimatile panin veel uue pigimati kihi peale:
Pilt
Pilt

Tulemüüri peale panin ka võimalikult palju pigimatti:

Pilt

Pilt

Pilt
Ülesse armatuuri taha akna äärde sai ka pigimati liiste pandud:

Pilt
Tagumised rattakoopad katsin ka salongi poolt pigimatiga (pildil ainult üks rattakoobas aga teine samasugune, mõlemad rattakoopad kruntisi ennem mati panekut ära ka):


Pilt
Tagumised rattakoopad katsin ka pagasniku poolt pigimatiga, samuti katsin mõlemad tagatiivad seest poolt pigimatiga:
Vasakpool:

Pilt

Pilt
Parempool:

Pilt

Pilt
Tagapõlle ülemine osa sai ka pigimati tükkidega kaetud:

Pilt

Pilt
Pagasniku luugi katsin ka pigimati tükkidega:


Pilt
VABANDUST PILTIDE KVALITEEDI PÄRAST- PILDISTASIN MOBIILIGA!!!!!!!!!!!
t
TimmThaler
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
Asukoht: Pärnumaa
Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
Kontakt:

Postitus Postitas TimmThaler »

ära pahanda, aga kui sa seda nimetad heli isolatsiooni tegemiseks, siis on veel palju öppida. Aga auto muidu kena, olen paarkorda nuia vahel näinud
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Auto nüüd neljakohaline:D(matti autos oma 50 kilo).Kui matt mõeldud müra summutamiseks,siis peab too katma "äärest ääreni".Sest katmatta kohad "lasevad läbi" müra.
Võibolla pagasisse oli liigne seda panna?
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: SexSix
Auto nüüd neljakohaline:D(matti autos oma 50 kilo).Kui matt mõeldud müra summutamiseks,siis peab too katma "äärest ääreni".Sest katmatta kohad "lasevad läbi" müra.
Võibolla pagasisse oli liigne seda panna?
Noojah, tagumiste tiibade peale ei julenud jah rohkem panna, kuna isegi nende tükkide paigaldusega see plekk naksus juba oma jagu, kartsin et kui suuremad tükid panen, siis hakkab plekki lainesse tõmbama. Aga noh salongi põhja läheb veel nagunii oma korda too mürasummutus vilt peale- see peaks need pisikesed ,,müra tekitaja kohad'' ka mingil määral vaigistama:rolleyes
Vasta