2101, Corrado, 1973 - Müüdud

2101, Corrado, 1973 - Müüdud

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

See trossisüsteem on küll selline, et see tross hüppab sealt rullikutelt maha iga hetk..
Mis Sierra karpaga tegu on? Millise mootoriga masinalt võetud?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Vaakumiga töötav kiirenduspump ju puudu:yllatunud
Membraan ja pealmine kaas puudu;)

Hoovastik saab ka siksi orig. panna ,kui võtta siksi karpa küljest see kuhu hoovasik läheb ja viilida kinnutusava natuke pikemaks(piklikumaks);) Ma pidin seda natuke painutama ka,muidu hakkas vastu käima.

Et siis sierra karpalt vana küljest ja siksi oma asemele;),peaks ikka töökindlam tulema;)


Mul siksil ikka teistugune karpa peal:puzzled.Mul täpselt nagu siksi oma ,ainult lõõrid suuremad ,kaks kiirenduspumpa koos kahe otsaga pihustiga ja on ka vee temp.-i pealt tötab õhuklapp,mis sulem mõlemad kambrid kui mootor külm on.

Kõok düüsid on väiksemad ,aga sama koha peal ,kui siksil;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: reiner
See trossisüsteem on küll selline, et see tross hüppab sealt rullikutelt maha iga hetk..
Mis Sierra karpaga tegu on? Millise mootoriga masinalt võetud?
Mul ka samasugune,ning pole veel maha tulnud!:)
Aga Edu autoga!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: reiner
See trossisüsteem on küll selline, et see tross hüppab sealt rullikutelt maha iga hetk..
Mis Sierra karpaga tegu on? Millise mootoriga masinalt võetud?
sierra 2.0 oma, vist 87a
ja ei hüppa see tross kuhugi sealt;)
Algselt postitas: hautz
Vaakumiga töötav kiirenduspump ju puudu:yllatunud
Membraan ja pealmine kaas puudu;)

Hoovastik saab ka siksi orig. panna ,kui võtta siksi karpa küljest see kuhu hoovasik läheb ja viilida kinnutusava natuke pikemaks(piklikumaks);) Ma pidin seda natuke painutama ka,muidu hakkas vastu käima.

Et siis sierra karpalt vana küljest ja siksi oma asemele;),peaks ikka töökindlam tulema;)


Mul siksil ikka teistugune karpa peal:puzzled.Mul täpselt nagu siksi oma ,ainult lõõrid suuremad ,kaks kiirenduspumpa koos kahe otsaga pihustiga ja on ka vee temp.-i pealt tötab õhuklapp,mis sulem mõlemad kambrid kui mootor külm on.

Kõok düüsid on väiksemad ,aga sama koha peal ,kui siksil;)
midagi pole puudu ja siksi orig jubinatega ei saanud nii nagu tarvis, vaakumivärgi võtsin ära ja tegin mehaaniliseks;) kiirenduspumba membraane ongi ainult üks, teine on mingi niisama pesa
ühe kambri avamine on ka mul automaatne aga elektripealt, ehk siis mingi 5 minuti jooksul avab teise klapi aga kuna see läks kärssama mu onu käes siis hetkel juhet küljes pole ja ega pole vajagi, töötab niisamagi hästi:P
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Täna sai vaadatud mis klapikambrikaane all leidub, põhiliselt tahtsin siis klappe reguleerida, kuna ikka väga julmalt klõbisevad. No ära reguleerida ma ei jõudnudki kuna raamatu tekstist ei saanud aru(nüüdseks juba sain), aga üks asi jäi küll silma. Nimelt, raamatus öeldud: "Pöörata väntvõlli, kuni ketiratta märk A jõuab kohakuti laagrikere märgiga B. Kontrollida seejuures, kas väntvõlli rihmaratta märk langeb kokku märgiga 3 nukkvõlli ajami kaanel."
Aga minul oli rihmaratta oma siis mingi 1-2cm allapoole sellest märgist "3":yllatunudsee nagu tähendab ka midagi või võib nii olla?
Niipalju kui mina aru saan siis on kett päris valesti paigaldatud. :puzzled
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Vb üks hammas valesti siis nukkvõlli ketirattal.

Pane alt märk paika ja vaata ,kas annab ühe hamba liigutamisega asi paika saada,päris täpselt seda orig.ketirattaga paika ei saagi.

[Muudetud: 25-9-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

hmm...tegin kaks tiiru peale vändale ja nüüd paistavad märgid enamvähem paigas olema.. on see normaalne ?
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Edaspidi ei taha mõttetu juttu näha selles ja teistes teemades.....
Jupid Venemaalt!
Vasta