2101, Corrado, 1973 - Müüdud
2101, Corrado, 1973 - Müüdud
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vaakumiga töötav kiirenduspump ju puudu:yllatunud
Membraan ja pealmine kaas puudu;)
Hoovastik saab ka siksi orig. panna ,kui võtta siksi karpa küljest see kuhu hoovasik läheb ja viilida kinnutusava natuke pikemaks(piklikumaks);) Ma pidin seda natuke painutama ka,muidu hakkas vastu käima.
Et siis sierra karpalt vana küljest ja siksi oma asemele;),peaks ikka töökindlam tulema;)
Mul siksil ikka teistugune karpa peal:puzzled.Mul täpselt nagu siksi oma ,ainult lõõrid suuremad ,kaks kiirenduspumpa koos kahe otsaga pihustiga ja on ka vee temp.-i pealt tötab õhuklapp,mis sulem mõlemad kambrid kui mootor külm on.
Kõok düüsid on väiksemad ,aga sama koha peal ,kui siksil;)
Membraan ja pealmine kaas puudu;)
Hoovastik saab ka siksi orig. panna ,kui võtta siksi karpa küljest see kuhu hoovasik läheb ja viilida kinnutusava natuke pikemaks(piklikumaks);) Ma pidin seda natuke painutama ka,muidu hakkas vastu käima.
Et siis sierra karpalt vana küljest ja siksi oma asemele;),peaks ikka töökindlam tulema;)
Mul siksil ikka teistugune karpa peal:puzzled.Mul täpselt nagu siksi oma ,ainult lõõrid suuremad ,kaks kiirenduspumpa koos kahe otsaga pihustiga ja on ka vee temp.-i pealt tötab õhuklapp,mis sulem mõlemad kambrid kui mootor külm on.
Kõok düüsid on väiksemad ,aga sama koha peal ,kui siksil;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Mul ka samasugune,ning pole veel maha tulnud!:)Algselt postitas: reiner
See trossisüsteem on küll selline, et see tross hüppab sealt rullikutelt maha iga hetk..
Mis Sierra karpaga tegu on? Millise mootoriga masinalt võetud?
Aga Edu autoga!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
sierra 2.0 oma, vist 87aAlgselt postitas: reiner
See trossisüsteem on küll selline, et see tross hüppab sealt rullikutelt maha iga hetk..
Mis Sierra karpaga tegu on? Millise mootoriga masinalt võetud?
ja ei hüppa see tross kuhugi sealt;)
midagi pole puudu ja siksi orig jubinatega ei saanud nii nagu tarvis, vaakumivärgi võtsin ära ja tegin mehaaniliseks;) kiirenduspumba membraane ongi ainult üks, teine on mingi niisama pesaAlgselt postitas: hautz
Vaakumiga töötav kiirenduspump ju puudu:yllatunud
Membraan ja pealmine kaas puudu;)
Hoovastik saab ka siksi orig. panna ,kui võtta siksi karpa küljest see kuhu hoovasik läheb ja viilida kinnutusava natuke pikemaks(piklikumaks);) Ma pidin seda natuke painutama ka,muidu hakkas vastu käima.
Et siis sierra karpalt vana küljest ja siksi oma asemele;),peaks ikka töökindlam tulema;)
Mul siksil ikka teistugune karpa peal:puzzled.Mul täpselt nagu siksi oma ,ainult lõõrid suuremad ,kaks kiirenduspumpa koos kahe otsaga pihustiga ja on ka vee temp.-i pealt tötab õhuklapp,mis sulem mõlemad kambrid kui mootor külm on.
Kõok düüsid on väiksemad ,aga sama koha peal ,kui siksil;)
ühe kambri avamine on ka mul automaatne aga elektripealt, ehk siis mingi 5 minuti jooksul avab teise klapi aga kuna see läks kärssama mu onu käes siis hetkel juhet küljes pole ja ega pole vajagi, töötab niisamagi hästi:P
Täna sai vaadatud mis klapikambrikaane all leidub, põhiliselt tahtsin siis klappe reguleerida, kuna ikka väga julmalt klõbisevad. No ära reguleerida ma ei jõudnudki kuna raamatu tekstist ei saanud aru(nüüdseks juba sain), aga üks asi jäi küll silma. Nimelt, raamatus öeldud: "Pöörata väntvõlli, kuni ketiratta märk A jõuab kohakuti laagrikere märgiga B. Kontrollida seejuures, kas väntvõlli rihmaratta märk langeb kokku märgiga 3 nukkvõlli ajami kaanel."
Aga minul oli rihmaratta oma siis mingi 1-2cm allapoole sellest märgist "3":yllatunudsee nagu tähendab ka midagi või võib nii olla?
Niipalju kui mina aru saan siis on kett päris valesti paigaldatud.
Aga minul oli rihmaratta oma siis mingi 1-2cm allapoole sellest märgist "3":yllatunudsee nagu tähendab ka midagi või võib nii olla?
Niipalju kui mina aru saan siis on kett päris valesti paigaldatud.
