2101, Corrado, 1973 - Müüdud

2101, Corrado, 1973 - Müüdud

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

põhimõtteliselt,proovin kollase klaaside peal selle odavaga ära,kui normaalne jääb siis hää,aga ma pakun et ameerika kile püsib kauem.
ja kindlasti ma ei pane tumedat taha,pole mõtet pakkudagi
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

No täna sai ka natuke nibitud siis. Üllatavalt hästi läks käima, isegi bensiini ei pidanud üles pumpama :D
Oli täna siis plaan proovida kuidas halogeen tulega näitab. Võtsin siis tule eest ja oh imet, olid juba h4 komplekt, h4 reflektor ja h4 pirn. Niiet jh. Hästi läinud :D
No siis tahtsin kapoti avamise trossi aretada. Sain trossi ühelt teiselt seisvalt siksilt. Kõri otsisin kah aga ei leidnud. Siis sai hakatud vaatama et kus see kang on kuhu salongis trossi ots läheb. Nüüd ongi probleem et seda kangi mul pole seal:sein
Igatahes, otsides trossi kõri, leidsin mingi üleliigse rullikuga turvavöö. Asi täitsa töötas ja kuna mu enda sigullil see kõrvalistuja oma paneb julmalt näkku siis otsustasin selle ära vahetada. Mõned poldid lahti, vahetus, väike jõupingutus jälle ja oligi hää.
Siis sai tagumine pütt ära vahetatud, kuna vedeles üks väga palju paremas seisus 06 tagumine pütt. See tundus olevat roostevabast sest peal polnud roostetäppigi, aga see mis all oli, see oli roostekihiga kaetud. Sai siis see ära vahetatud, sai igatahes parem, üks kinnitus jäi panematta sest suht keeruline oli,kahelt poolt niigi need kummijublakad hoiavad kinni.
Eriti äge oli see et siis hakkas mootor näkku panema. Ei saanud korralikult bena kätte. Tühikäigul töötas normaalselt, nii kui gaasi pedaali puutusid tahtis välja surra. No egas midagi, sai uuritud siit ja sealt ja jõudis järg selle sõelani mis seal karpas on, kohe kui bensiinivoolik karpani jõuab siis seal all. Sai see ära puhastatud ja kohe hakkas korralikult tööle:spin.
Ühe ilukilbi ka kaotasin ära, selle kavatsen homme üles otsida :D
Pilte siis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Homme siis uued uudised :)
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

No täna sai siis esimese asjana stanged ära puhastatud. Otsisin mingi vahendi välja, cif oli vist, ja hakkasin nühkima. Esistange sai väga hää, tagumine mitte nii hää. Esimesest stangest unustasin enne puhastamist pilti teha aga neid pilte küllaga kus esiots näha.
Siis igavusest mõtlesin et puhastaks karpa ära. No otsisin garaasist mõned mutrivõtmed ja lammutasin laiali. sai siis õhuga läbi löödud kõik ja kokku tagasi. Ega seda muidugi aru ei saanud kas läks ka paremaks või mitte.
Siis tuli veel plaan autot rõõmsamaks teha, ehk siis stange nurki tõsta, aga kuna vihma hakkas sadama siis selleni ma loomulikult ei jõudnud.
Pilte siis:
Tagumine stange enne:
Pilt

Tagumine stange pärast:
Pilt

Esimene stange:
Pilt

Esimene stange 2:
Pilt

Üks huvitav asi mis mul silma jäi karpa puhastamisega et mu teisel 01'l on teistsugune see karpa. Ei taha nagu uskuda et asi selles et tootmisaasta vahe on üks aasta. Garaasis oli veel mingine karpa, too oli samasugune nagu 74' aasta masinal.
74' aasta masinal:
Pilt

73' aasta masinal:
Pilt
Sellel tundub nagu mingi isearetus olevat seal:kuri.

[Muudetud: 30-8-2007 corrado]
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Nagu erinevad karpad või kuidas? Mis pagana isearetus? :D
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

einoh, on ju teistsugune, sellel mis rohelisel peal on, sellel on nagu allpool mingi jubin pandud mis nagu ei klapi selle kohaga, on selline imelik :D
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: corrado
einoh, on ju teistsugune, sellel mis rohelisel peal on, sellel on nagu allpool mingi jubin pandud mis nagu ei klapi selle kohaga, on selline imelik :D
Kui sa nüüd tähelepanelikumalt võrdled, siis märkad rohkem erinevusi ;)
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ei ma tean, on jh rohkem aga nagu ikkagi, teistsugune on väga, harjumatu :D aga las ta olla :D
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Rohelisel peal orig 2101 karpa, teine pärit 2105 pealt...
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Kui juba vuntsimistuhin peal on siis veel paar tippi: talv on tulekul, ära unusta roostetõrjet teha! Ostad kaks purki Movilit (23.- purk), ajad selle soojaks ja lased püstoliga karpidesse, logarite alla, uste alla servadesse, ette-taha põlledesse, igale poole kus on mingit ohtu, et rooste ründab. Pärast võid pintsliga (aga ka püstoliga) katta sama vahendiga uste, tiibade ja põllede välised, alumised ääred. Jääb kollakas plasti meenutav kiht, mis kaitseb soolamöllus autot päris heasti. Kevadel saad väljast selle nt bensiinise lapiga maha hõõruda. Ees pole sul logareid, soovitan needki poest hankida ja paigaldada (180.- komplekt), tagumised porilapatsid (18.- komplekt) ja ette porilapatsid (ka mingi pisike summa või teed tagumistest ringi). Siis küljed puhtad ja esirataste alt ei viska soppa, mis ukseservad roostetama paneks. Põhja alt otsi lahtist mastiksit, see languta värvi vigastamata ära, kata uue mastiksiga.

Seda tehes võid päris kindel olla, et kevadepoole auto veel sama ilus välja näeb, muidu su värviparandusi tahtvad kohad lähevad aina suuremaks ja suuremaks, värv kukub mullitama, hiljem augud jne. Minu pakutud max ~400 eegune investeering ja päev vaevanägemit päästab sind hiljematest keretöödest!
Kust juba roostetab, lihvi peene paberiga haljaks, kata peene pintsliga Buvanooliga, lase sel reageerida, siis tee sama tooni värviga pisut parandust. Ei pea olema sprei, jääb kole, pigem lase seda spreid siis näiteks svammi peale ja plötsi sellega.

Räägin muideks oma kogemustest, sest oma 05 on juba üsna kurvaks muutunud, mina talle tõrjet teinud pole kah!

Edu nokitsemistel ja suurematel töödel siis kah!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: viaccess
Rohelisel peal orig 2101 karpa, teine pärit 2105 pealt...
Ok, kas selle pärast ongi selline asi et see millel 05 oma käib paremini edasi?
Algselt postitas: GTA
Kui juba vuntsimistuhin peal on siis veel paar tippi: talv on tulekul, ära unusta roostetõrjet teha! Ostad kaks purki Movilit (23.- purk), ajad selle soojaks ja lased püstoliga karpidesse, logarite alla, uste alla servadesse, ette-taha põlledesse, igale poole kus on mingit ohtu, et rooste ründab. Pärast võid pintsliga (aga ka püstoliga) katta sama vahendiga uste, tiibade ja põllede välised, alumised ääred. Jääb kollakas plasti meenutav kiht, mis kaitseb soolamöllus autot päris heasti. Kevadel saad väljast selle nt bensiinise lapiga maha hõõruda. Ees pole sul logareid, soovitan needki poest hankida ja paigaldada (180.- komplekt), tagumised porilapatsid (18.- komplekt) ja ette porilapatsid (ka mingi pisike summa või teed tagumistest ringi). Siis küljed puhtad ja esirataste alt ei viska soppa, mis ukseservad roostetama paneks. Põhja alt otsi lahtist mastiksit, see languta värvi vigastamata ära, kata uue mastiksiga.

Seda tehes võid päris kindel olla, et kevadepoole auto veel sama ilus välja näeb, muidu su värviparandusi tahtvad kohad lähevad aina suuremaks ja suuremaks, värv kukub mullitama, hiljem augud jne. Minu pakutud max ~400 eegune investeering ja päev vaevanägemit päästab sind hiljematest keretöödest!
Kust juba roostetab, lihvi peene paberiga haljaks, kata peene pintsliga Buvanooliga, lase sel reageerida, siis tee sama tooni värviga pisut parandust. Ei pea olema sprei, jääb kole, pigem lase seda spreid siis näiteks svammi peale ja plötsi sellega.

Räägin muideks oma kogemustest, sest oma 05 on juba üsna kurvaks muutunud, mina talle tõrjet teinud pole kah!

Edu nokitsemistel ja suurematel töödel siis kah!
Kle tänud, kindlasti läheb vaja seda õpetust. Peab uurima jh kust saaks sama tooni värvi, sest vasakul pool katuse äärest kõik mullitab, sealt liistu juurest kohe. Tuleb ära kannatada mõni aasta kui endal kogemusi rohkem ja ka rahadega olud paremad siis saaks ehk kere remondi ette võtta, sest põhi on korralik(küll ilma mastiksita), muidu põhja alt ka enamus roostest hävitan ära, sealt kust kätte saan, siis katan buvanoliga ja siis mastiks peale?
ahjaa...kuidas ma selle movili soojaks peaks ajama? arvan et see plekkpurgis niiet mikroahjust ei tasu mõeldagi :D mingi ahju peal siis?

[Muudetud: 30-8-2007 corrado]
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: corrado
Algselt postitas: viaccess
Rohelisel peal orig 2101 karpa, teine pärit 2105 pealt...
Ok, kas selle pärast ongi selline asi et see millel 05 oma käib paremini edasi?
[Muudetud: 30-8-2007 corrado]

Just mehaanilise 01e karpaga olev masin peaks paremini edasi käima ;)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: VAZ
Just mehaanilise 01e karpaga olev masin peaks paremini edasi käima ;)
Loomulikult juhul kui on õigesti seades... ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Põhjaaluse katmise teooriat ma täpselt ei teagi, kuigi logish, et roostene koht haljaks, siis roostemuundurit peale (buvanool), siis mingit happekrunti või krunti pintsliga. Siis mastiks peale. Asi peab jääma selline, et niiskus ja hapnik enam metallini ei ulatuks. Seega, ehk tuleb ka pärast krunditud koht eraldi veel värviga katta? Krunt ju poorne. Kõik talad ja karbid katad seest Movili või ML Dinitroliga (pidavat parim kraam olema!).

Ise otsin Movilit, siis ta sellises plastpudelis, arvan küll et see pliidiraua peale asetada ja natuke seisab siis läheb vedelaks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Kirjutan ka siia siis midagi jälle. Eile sai siis roostemuundiga mõned kohad üle käidud, vasakpoolse katuse ääre tsungisin üles kruvigaga ja valasin buvanoliga üle.
Sai veel käsipiduriga jamatud, üks pool igatahes võtab ilusti, teine pool absoluutselt ei pidurda, isegi mudas ei võta kinni, blokki tähendab.
Täna siis sai onu käest küsitud üleliigset tahhomeetrit ja sain terve armatuuri :D
Doonoriks oli väga roostes 03.

1. Etapp
Eemaldada armatuurlaud doonorautost ja võtta kaasa vajalikud jupid.
TEHTUD

2. Etapp
Puhastada armatuurlaud vanast sodist ja tolmust.
TEHTUD

3. Etapp
Aretada armatuurlaud teise autosse.
TEHTUD

4. Etapp
Ühendada elektrisüsteemid.
POOLELI

:spin
Kui maale lähen uuesti siis proovin selle elektrisüsteemi ka lõpetada, kas muidu 03 trosse on ka vaja peale selle asjanduse mis trosside küljes on, see kangidega värk.
Kui trosse ka vaja siis natuke pahasti sest ma suutsin nood ära lõhkuda.
Viskan pildi ka siis pooleli olevast tööst:
Pilt

Põrandamattide alla kiigates vaatas selline asi vastu:
Pilt

[Muudetud: 2-9-2007 corrado]
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Täna sai siis juhtmestiku edasi aretatud. Sai välja trükitud 03 elektriskeem mille ma koju jätsin. Pidin hakkama saama oma mõistuse ja testriga. Nüüd põhimõtteliselt jäänud veel õlisurve näidiku juhe vedada ning ühendada, tahhoka juures all on ka kolm tulukest millest ma märkide järgi mitte aru ei saa.
Aga rääkige siis, kas pean panema 03 salongisoojenduse trossid?
Ja mis nende kolme tulukese tähendus on mis seal tahhoka peal all on, peaksid olema aku laadimine, õlisurve tuluke mingi vist ja siis on üks tuluke veel mida ma ei mäleta, tahakski teada nende tulukeste järjekorda et mis mis on:spin

suht segane tekst aga vast saite aru

btw,täna sain rahasüsti, niiet homme lippan poodi ja ostan oma rooli ära :D kui ma üles leian muidugi poe :D

[Muudetud: 4-9-2007 corrado]
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Tulukeste järjekord vasakult paremale:
Seisupiduri ja pidurivedeliku taseme lambike.
Karburaatori õhuklapi asendi signaallamp.
Laadimise signaallamp ;)

Kui rooli ära ostetud saad, võid pildid ka teha;) :D
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: siksaator
Seisupiduri ja pidurivedeliku taseme lambike.
Lihtsalt seisupiduri lambike
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

aga kui pidurivedelik hakkab tolles paagis otsa saama, siis hakkab ka tuli põlema:D;)
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

01-l ei ole pidurivedeliku taseme andurit.
Pidurivedeliku jaoks on 2 eraldi totsikut, mis on samasugused kui siduri oma.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: siksaator
Karburaatori õhuklapi asendi signaallamp.
ee...mis ma sellega teen? et 01'l vist pole sellist asja
Algselt postitas: siksaator
Kui rooli ära ostetud saad, võid pildid ka teha;) :D
kindlasti teen;)
Vasta