2101, Corrado, 1973 - Müüdud
2101, Corrado, 1973 - Müüdud
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
No täna sai ka natuke nibitud siis. Üllatavalt hästi läks käima, isegi bensiini ei pidanud üles pumpama 
Oli täna siis plaan proovida kuidas halogeen tulega näitab. Võtsin siis tule eest ja oh imet, olid juba h4 komplekt, h4 reflektor ja h4 pirn. Niiet jh. Hästi läinud
No siis tahtsin kapoti avamise trossi aretada. Sain trossi ühelt teiselt seisvalt siksilt. Kõri otsisin kah aga ei leidnud. Siis sai hakatud vaatama et kus see kang on kuhu salongis trossi ots läheb. Nüüd ongi probleem et seda kangi mul pole seal:sein
Igatahes, otsides trossi kõri, leidsin mingi üleliigse rullikuga turvavöö. Asi täitsa töötas ja kuna mu enda sigullil see kõrvalistuja oma paneb julmalt näkku siis otsustasin selle ära vahetada. Mõned poldid lahti, vahetus, väike jõupingutus jälle ja oligi hää.
Siis sai tagumine pütt ära vahetatud, kuna vedeles üks väga palju paremas seisus 06 tagumine pütt. See tundus olevat roostevabast sest peal polnud roostetäppigi, aga see mis all oli, see oli roostekihiga kaetud. Sai siis see ära vahetatud, sai igatahes parem, üks kinnitus jäi panematta sest suht keeruline oli,kahelt poolt niigi need kummijublakad hoiavad kinni.
Eriti äge oli see et siis hakkas mootor näkku panema. Ei saanud korralikult bena kätte. Tühikäigul töötas normaalselt, nii kui gaasi pedaali puutusid tahtis välja surra. No egas midagi, sai uuritud siit ja sealt ja jõudis järg selle sõelani mis seal karpas on, kohe kui bensiinivoolik karpani jõuab siis seal all. Sai see ära puhastatud ja kohe hakkas korralikult tööle:spin.
Ühe ilukilbi ka kaotasin ära, selle kavatsen homme üles otsida
Pilte siis:







Homme siis uued uudised

Oli täna siis plaan proovida kuidas halogeen tulega näitab. Võtsin siis tule eest ja oh imet, olid juba h4 komplekt, h4 reflektor ja h4 pirn. Niiet jh. Hästi läinud

No siis tahtsin kapoti avamise trossi aretada. Sain trossi ühelt teiselt seisvalt siksilt. Kõri otsisin kah aga ei leidnud. Siis sai hakatud vaatama et kus see kang on kuhu salongis trossi ots läheb. Nüüd ongi probleem et seda kangi mul pole seal:sein
Igatahes, otsides trossi kõri, leidsin mingi üleliigse rullikuga turvavöö. Asi täitsa töötas ja kuna mu enda sigullil see kõrvalistuja oma paneb julmalt näkku siis otsustasin selle ära vahetada. Mõned poldid lahti, vahetus, väike jõupingutus jälle ja oligi hää.
Siis sai tagumine pütt ära vahetatud, kuna vedeles üks väga palju paremas seisus 06 tagumine pütt. See tundus olevat roostevabast sest peal polnud roostetäppigi, aga see mis all oli, see oli roostekihiga kaetud. Sai siis see ära vahetatud, sai igatahes parem, üks kinnitus jäi panematta sest suht keeruline oli,kahelt poolt niigi need kummijublakad hoiavad kinni.
Eriti äge oli see et siis hakkas mootor näkku panema. Ei saanud korralikult bena kätte. Tühikäigul töötas normaalselt, nii kui gaasi pedaali puutusid tahtis välja surra. No egas midagi, sai uuritud siit ja sealt ja jõudis järg selle sõelani mis seal karpas on, kohe kui bensiinivoolik karpani jõuab siis seal all. Sai see ära puhastatud ja kohe hakkas korralikult tööle:spin.
Ühe ilukilbi ka kaotasin ära, selle kavatsen homme üles otsida

Pilte siis:







Homme siis uued uudised

No täna sai siis esimese asjana stanged ära puhastatud. Otsisin mingi vahendi välja, cif oli vist, ja hakkasin nühkima. Esistange sai väga hää, tagumine mitte nii hää. Esimesest stangest unustasin enne puhastamist pilti teha aga neid pilte küllaga kus esiots näha.
Siis igavusest mõtlesin et puhastaks karpa ära. No otsisin garaasist mõned mutrivõtmed ja lammutasin laiali. sai siis õhuga läbi löödud kõik ja kokku tagasi. Ega seda muidugi aru ei saanud kas läks ka paremaks või mitte.
Siis tuli veel plaan autot rõõmsamaks teha, ehk siis stange nurki tõsta, aga kuna vihma hakkas sadama siis selleni ma loomulikult ei jõudnud.
Pilte siis:
Tagumine stange enne:

Tagumine stange pärast:

Esimene stange:

Esimene stange 2:

Üks huvitav asi mis mul silma jäi karpa puhastamisega et mu teisel 01'l on teistsugune see karpa. Ei taha nagu uskuda et asi selles et tootmisaasta vahe on üks aasta. Garaasis oli veel mingine karpa, too oli samasugune nagu 74' aasta masinal.
74' aasta masinal:

73' aasta masinal:

Sellel tundub nagu mingi isearetus olevat seal:kuri.
[Muudetud: 30-8-2007 corrado]
Siis igavusest mõtlesin et puhastaks karpa ära. No otsisin garaasist mõned mutrivõtmed ja lammutasin laiali. sai siis õhuga läbi löödud kõik ja kokku tagasi. Ega seda muidugi aru ei saanud kas läks ka paremaks või mitte.
Siis tuli veel plaan autot rõõmsamaks teha, ehk siis stange nurki tõsta, aga kuna vihma hakkas sadama siis selleni ma loomulikult ei jõudnud.
Pilte siis:
Tagumine stange enne:

Tagumine stange pärast:

Esimene stange:

Esimene stange 2:

Üks huvitav asi mis mul silma jäi karpa puhastamisega et mu teisel 01'l on teistsugune see karpa. Ei taha nagu uskuda et asi selles et tootmisaasta vahe on üks aasta. Garaasis oli veel mingine karpa, too oli samasugune nagu 74' aasta masinal.
74' aasta masinal:

73' aasta masinal:

Sellel tundub nagu mingi isearetus olevat seal:kuri.
[Muudetud: 30-8-2007 corrado]
Kui juba vuntsimistuhin peal on siis veel paar tippi: talv on tulekul, ära unusta roostetõrjet teha! Ostad kaks purki Movilit (23.- purk), ajad selle soojaks ja lased püstoliga karpidesse, logarite alla, uste alla servadesse, ette-taha põlledesse, igale poole kus on mingit ohtu, et rooste ründab. Pärast võid pintsliga (aga ka püstoliga) katta sama vahendiga uste, tiibade ja põllede välised, alumised ääred. Jääb kollakas plasti meenutav kiht, mis kaitseb soolamöllus autot päris heasti. Kevadel saad väljast selle nt bensiinise lapiga maha hõõruda. Ees pole sul logareid, soovitan needki poest hankida ja paigaldada (180.- komplekt), tagumised porilapatsid (18.- komplekt) ja ette porilapatsid (ka mingi pisike summa või teed tagumistest ringi). Siis küljed puhtad ja esirataste alt ei viska soppa, mis ukseservad roostetama paneks. Põhja alt otsi lahtist mastiksit, see languta värvi vigastamata ära, kata uue mastiksiga.
Seda tehes võid päris kindel olla, et kevadepoole auto veel sama ilus välja näeb, muidu su värviparandusi tahtvad kohad lähevad aina suuremaks ja suuremaks, värv kukub mullitama, hiljem augud jne. Minu pakutud max ~400 eegune investeering ja päev vaevanägemit päästab sind hiljematest keretöödest!
Kust juba roostetab, lihvi peene paberiga haljaks, kata peene pintsliga Buvanooliga, lase sel reageerida, siis tee sama tooni värviga pisut parandust. Ei pea olema sprei, jääb kole, pigem lase seda spreid siis näiteks svammi peale ja plötsi sellega.
Räägin muideks oma kogemustest, sest oma 05 on juba üsna kurvaks muutunud, mina talle tõrjet teinud pole kah!
Edu nokitsemistel ja suurematel töödel siis kah!
Seda tehes võid päris kindel olla, et kevadepoole auto veel sama ilus välja näeb, muidu su värviparandusi tahtvad kohad lähevad aina suuremaks ja suuremaks, värv kukub mullitama, hiljem augud jne. Minu pakutud max ~400 eegune investeering ja päev vaevanägemit päästab sind hiljematest keretöödest!
Kust juba roostetab, lihvi peene paberiga haljaks, kata peene pintsliga Buvanooliga, lase sel reageerida, siis tee sama tooni värviga pisut parandust. Ei pea olema sprei, jääb kole, pigem lase seda spreid siis näiteks svammi peale ja plötsi sellega.
Räägin muideks oma kogemustest, sest oma 05 on juba üsna kurvaks muutunud, mina talle tõrjet teinud pole kah!
Edu nokitsemistel ja suurematel töödel siis kah!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ok, kas selle pärast ongi selline asi et see millel 05 oma käib paremini edasi?Algselt postitas: viaccess
Rohelisel peal orig 2101 karpa, teine pärit 2105 pealt...
Kle tänud, kindlasti läheb vaja seda õpetust. Peab uurima jh kust saaks sama tooni värvi, sest vasakul pool katuse äärest kõik mullitab, sealt liistu juurest kohe. Tuleb ära kannatada mõni aasta kui endal kogemusi rohkem ja ka rahadega olud paremad siis saaks ehk kere remondi ette võtta, sest põhi on korralik(küll ilma mastiksita), muidu põhja alt ka enamus roostest hävitan ära, sealt kust kätte saan, siis katan buvanoliga ja siis mastiks peale?Algselt postitas: GTA
Kui juba vuntsimistuhin peal on siis veel paar tippi: talv on tulekul, ära unusta roostetõrjet teha! Ostad kaks purki Movilit (23.- purk), ajad selle soojaks ja lased püstoliga karpidesse, logarite alla, uste alla servadesse, ette-taha põlledesse, igale poole kus on mingit ohtu, et rooste ründab. Pärast võid pintsliga (aga ka püstoliga) katta sama vahendiga uste, tiibade ja põllede välised, alumised ääred. Jääb kollakas plasti meenutav kiht, mis kaitseb soolamöllus autot päris heasti. Kevadel saad väljast selle nt bensiinise lapiga maha hõõruda. Ees pole sul logareid, soovitan needki poest hankida ja paigaldada (180.- komplekt), tagumised porilapatsid (18.- komplekt) ja ette porilapatsid (ka mingi pisike summa või teed tagumistest ringi). Siis küljed puhtad ja esirataste alt ei viska soppa, mis ukseservad roostetama paneks. Põhja alt otsi lahtist mastiksit, see languta värvi vigastamata ära, kata uue mastiksiga.
Seda tehes võid päris kindel olla, et kevadepoole auto veel sama ilus välja näeb, muidu su värviparandusi tahtvad kohad lähevad aina suuremaks ja suuremaks, värv kukub mullitama, hiljem augud jne. Minu pakutud max ~400 eegune investeering ja päev vaevanägemit päästab sind hiljematest keretöödest!
Kust juba roostetab, lihvi peene paberiga haljaks, kata peene pintsliga Buvanooliga, lase sel reageerida, siis tee sama tooni värviga pisut parandust. Ei pea olema sprei, jääb kole, pigem lase seda spreid siis näiteks svammi peale ja plötsi sellega.
Räägin muideks oma kogemustest, sest oma 05 on juba üsna kurvaks muutunud, mina talle tõrjet teinud pole kah!
Edu nokitsemistel ja suurematel töödel siis kah!
ahjaa...kuidas ma selle movili soojaks peaks ajama? arvan et see plekkpurgis niiet mikroahjust ei tasu mõeldagi

[Muudetud: 30-8-2007 corrado]
Algselt postitas: corradoOk, kas selle pärast ongi selline asi et see millel 05 oma käib paremini edasi?Algselt postitas: viaccess
Rohelisel peal orig 2101 karpa, teine pärit 2105 pealt...
[Muudetud: 30-8-2007 corrado]
Just mehaanilise 01e karpaga olev masin peaks paremini edasi käima

Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Põhjaaluse katmise teooriat ma täpselt ei teagi, kuigi logish, et roostene koht haljaks, siis roostemuundurit peale (buvanool), siis mingit happekrunti või krunti pintsliga. Siis mastiks peale. Asi peab jääma selline, et niiskus ja hapnik enam metallini ei ulatuks. Seega, ehk tuleb ka pärast krunditud koht eraldi veel värviga katta? Krunt ju poorne. Kõik talad ja karbid katad seest Movili või ML Dinitroliga (pidavat parim kraam olema!).
Ise otsin Movilit, siis ta sellises plastpudelis, arvan küll et see pliidiraua peale asetada ja natuke seisab siis läheb vedelaks.
Ise otsin Movilit, siis ta sellises plastpudelis, arvan küll et see pliidiraua peale asetada ja natuke seisab siis läheb vedelaks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kirjutan ka siia siis midagi jälle. Eile sai siis roostemuundiga mõned kohad üle käidud, vasakpoolse katuse ääre tsungisin üles kruvigaga ja valasin buvanoliga üle.
Sai veel käsipiduriga jamatud, üks pool igatahes võtab ilusti, teine pool absoluutselt ei pidurda, isegi mudas ei võta kinni, blokki tähendab.
Täna siis sai onu käest küsitud üleliigset tahhomeetrit ja sain terve armatuuri
Doonoriks oli väga roostes 03.
1. Etapp
Eemaldada armatuurlaud doonorautost ja võtta kaasa vajalikud jupid.
TEHTUD
2. Etapp
Puhastada armatuurlaud vanast sodist ja tolmust.
TEHTUD
3. Etapp
Aretada armatuurlaud teise autosse.
TEHTUD
4. Etapp
Ühendada elektrisüsteemid.
POOLELI

Kui maale lähen uuesti siis proovin selle elektrisüsteemi ka lõpetada, kas muidu 03 trosse on ka vaja peale selle asjanduse mis trosside küljes on, see kangidega värk.
Kui trosse ka vaja siis natuke pahasti sest ma suutsin nood ära lõhkuda.
Viskan pildi ka siis pooleli olevast tööst:

Põrandamattide alla kiigates vaatas selline asi vastu:

[Muudetud: 2-9-2007 corrado]
Sai veel käsipiduriga jamatud, üks pool igatahes võtab ilusti, teine pool absoluutselt ei pidurda, isegi mudas ei võta kinni, blokki tähendab.
Täna siis sai onu käest küsitud üleliigset tahhomeetrit ja sain terve armatuuri

Doonoriks oli väga roostes 03.
1. Etapp
Eemaldada armatuurlaud doonorautost ja võtta kaasa vajalikud jupid.
TEHTUD
2. Etapp
Puhastada armatuurlaud vanast sodist ja tolmust.
TEHTUD
3. Etapp
Aretada armatuurlaud teise autosse.
TEHTUD
4. Etapp
Ühendada elektrisüsteemid.
POOLELI

Kui maale lähen uuesti siis proovin selle elektrisüsteemi ka lõpetada, kas muidu 03 trosse on ka vaja peale selle asjanduse mis trosside küljes on, see kangidega värk.
Kui trosse ka vaja siis natuke pahasti sest ma suutsin nood ära lõhkuda.
Viskan pildi ka siis pooleli olevast tööst:

Põrandamattide alla kiigates vaatas selline asi vastu:

[Muudetud: 2-9-2007 corrado]
Täna sai siis juhtmestiku edasi aretatud. Sai välja trükitud 03 elektriskeem mille ma koju jätsin. Pidin hakkama saama oma mõistuse ja testriga. Nüüd põhimõtteliselt jäänud veel õlisurve näidiku juhe vedada ning ühendada, tahhoka juures all on ka kolm tulukest millest ma märkide järgi mitte aru ei saa.
Aga rääkige siis, kas pean panema 03 salongisoojenduse trossid?
Ja mis nende kolme tulukese tähendus on mis seal tahhoka peal all on, peaksid olema aku laadimine, õlisurve tuluke mingi vist ja siis on üks tuluke veel mida ma ei mäleta, tahakski teada nende tulukeste järjekorda et mis mis on:spin
suht segane tekst aga vast saite aru
btw,täna sain rahasüsti, niiet homme lippan poodi ja ostan oma rooli ära
kui ma üles leian muidugi poe 
[Muudetud: 4-9-2007 corrado]
Aga rääkige siis, kas pean panema 03 salongisoojenduse trossid?
Ja mis nende kolme tulukese tähendus on mis seal tahhoka peal all on, peaksid olema aku laadimine, õlisurve tuluke mingi vist ja siis on üks tuluke veel mida ma ei mäleta, tahakski teada nende tulukeste järjekorda et mis mis on:spin
suht segane tekst aga vast saite aru
btw,täna sain rahasüsti, niiet homme lippan poodi ja ostan oma rooli ära


[Muudetud: 4-9-2007 corrado]