2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Nii ei teinud. Andsime oma väärtused ühe kuti kätte, kes pidi kindluse mõttes need simulaatorisse sisse toksima.

Ise võtsime aluseks selle joonise(miskipärast ei lase otse seinale linkida seda pilti)

http://image.circletrack.com/f/26716690 ... psteer.jpg
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

mis värvi kavatsete peale panna siis :D?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Videod on alati lahedad.

Loodame siis varsti ühe särava kollase pühademuna pilte siin teemas näha:)
Edu ja jõudu!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Värvid jäävad samad. Lihtsalt saab värskema välimuse, lisaks on mõned murekohad kerel, mis tahaksid likvideerimist niikuinii.
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Sõbra rallikal (oranz rõuk) mis on pärit Puhmase käest, sinna oli alla pandud mingi honda roolilatt, prelude oma vist. Igatahes rool oli väga kerge.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ma ootan suure huviga elektrilise veepumba lahendust (piltidega).
Et kuidas jaotusrihm jooksma hakkab :puzzled .

Kui need uued leiutised valmis saavad, tõotab taas väheke töökindlam riist tulevat.
Rahaõnne! :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Jaotusrihm? Originaalpump jookseb samaaril hammasrihmaga. Originaalpump jääb alles, lihtsalt seestpoolt võtame lehviku küljest ära.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jaotusrihm ongi hammasrihm :D. See selleks... terminid, eksole.
Aga kuhu siis sel juhul uus veepump paigaldatakse?
Lõdviku vahele?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Veepump läheb jah keset torustikku. Kui tükk käes, eks siis teen pilti ja värki ka. Praegu oleme mõelnud panna selle pumba alumise toru põlve asemele, sest pumbas teeb visi ka 90kraadi suunamuuruse, ehk saaks põlvena seda kasutada.

tükk ise selline
Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kirjatükk.

Postitus Postitas SexSix »

u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ma ärritun koheselt kui kuulen midagi Teppandi väljaütlemistest uue rajaehituse ebakõlade kohta. Kurat Tilke Engineeringu (enamus uusi F1 radu nende sulest) mehed ütlesid, et okei rada, aga meie kohalikule kaadrile ei sobi.
a
antonio
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Veebr 2012 20:53
Asukoht: Tallinn / Valga
Autod: Opel Meriva 1,7 masuut 2006
Kontakt:

Postitus Postitas antonio »

 
uzzac kirjutas:Ma ärritun koheselt kui kuulen midagi Teppandi väljaütlemistest uue rajaehituse ebakõlade kohta. Kurat Tilke Engineeringu (enamus uusi F1 radu nende sulest) mehed ütlesid, et okei rada, aga meie kohalikule kaadrile ei sobi.
Ehk tahab keegi ise kätt vahele saada
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Mille vahele? Ringrajaga ei saa keegi rikkaks ja enamus radu maailmas on pidevas kahjumis.
a
antonio
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Veebr 2012 20:53
Asukoht: Tallinn / Valga
Autod: Opel Meriva 1,7 masuut 2006
Kontakt:

Postitus Postitas antonio »

 
uzzac kirjutas:Mille vahele? Ringrajaga ei saa keegi rikkaks ja enamus radu maailmas on pidevas kahjumis.
Projekteerimisele või ehitamisele
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tema käel ei ole mingit väärtust. Keegi talle raha ei anna ja endal tal ka pole.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Vahepeal olen leidnud roolilatile sobiva nuudiga gardaani ja täna üritaks lati enamvähem paika saada. Wisefabi kuttidelt sain prooviks uniballi, mis sobib corolla sisemisele rooliotsale täpselt peale. Tuleb vaid sisemist otsa lühemaks teha ja keeret juurde lõigata, siis saab hea.

Õlipumba majandus on ka edasi liikunud. Paagi kinnitused on valmistamisel ja pumba väike ratas koos rihmaga on valmis - sedasi jääbki.

Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tehtud! Next please

Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Hõsikasin enne õhtut. Tegelikult selgus, et kui mootor ka vahel, siis jääb lati väljatuleva nuudi ja ploki vahele pool millimeetrit, kui sedagi. Otsustasime, et liigutame latti 35mm vasakule. Miks just nii? Sest pidime lati mõlemasse otsa tegema +35mm tükid niikuinii, et välitda bump-steeri. Praegusel juhul vasakule poole ei tule midagi juurde ja teisele poole tuleb +70mm. Kokku teeb sama välja, sest rooliotsa munakate kaugus jääb samaks. Vedas.

Lati tõttu ei sobi enam ka Lada siduri töösilinder. Asendame selle Nissan 300ZX tükiga, mis on kõvasti väiksem Lada omast. Kolvi mõõt on sama, ehk ülekanne ei muutu. Hea odav ka @ 10€ :)

Ka sai meisterdatud uus roolisammas. Päris valmis see veel pole. Vaja on teha veel tugilaagri kinnitus ja Lada originaal varras ära ühendada latist tuleva Lanceri vardaga. Keevitada neid kokku ei taha, sest mudu ei saa laagrit vahetada, seega tõenäoliselt paneme mõlema varda peale torujupi ja poldime läbi varda toru kinni. Peaks saama hea.

Toru laseme teha treialil, et sobiks täpselt mõlemale vardale peale. Lanceri oma on tiba jämedam kui Lada oma.
Pilt

Toast
Pilt

Kõhust
Pilt

Selle augu tuleseina lõikasin selleks, et saaks lahedalt uue roolisamba koha leida ja kuna pedaalimajanduse silindrid enam läbi seina ei tule, siis olemasolevad augud tuli niikuinii ära täita. Nüüd saab ühe suure pleki asemele keevitada, kus ainult roolisamba auk.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kuidagi õbluke tundub see roolivõlli toru-polt ühendus.
Ma soovitan lisaks täita toru ja võlli vaheline tühimik laagriliimiga. Siis pole vaja seda kooslust mingi meeletu istuga valmis treida. Liimi fikseerivad omadused on minu praktikas end ainult positiivsest küljest näitanud. Demontaaž vajab u. 300*C kuumutamist.
Vasta