2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
mis värvi kavatsete peale panna siis
?

www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Vahepeal olen leidnud roolilatile sobiva nuudiga gardaani ja täna üritaks lati enamvähem paika saada. Wisefabi kuttidelt sain prooviks uniballi, mis sobib corolla sisemisele rooliotsale täpselt peale. Tuleb vaid sisemist otsa lühemaks teha ja keeret juurde lõigata, siis saab hea.
Õlipumba majandus on ka edasi liikunud. Paagi kinnitused on valmistamisel ja pumba väike ratas koos rihmaga on valmis - sedasi jääbki.

Õlipumba majandus on ka edasi liikunud. Paagi kinnitused on valmistamisel ja pumba väike ratas koos rihmaga on valmis - sedasi jääbki.

-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Hõsikasin enne õhtut. Tegelikult selgus, et kui mootor ka vahel, siis jääb lati väljatuleva nuudi ja ploki vahele pool millimeetrit, kui sedagi. Otsustasime, et liigutame latti 35mm vasakule. Miks just nii? Sest pidime lati mõlemasse otsa tegema +35mm tükid niikuinii, et välitda bump-steeri. Praegusel juhul vasakule poole ei tule midagi juurde ja teisele poole tuleb +70mm. Kokku teeb sama välja, sest rooliotsa munakate kaugus jääb samaks. Vedas.
Lati tõttu ei sobi enam ka Lada siduri töösilinder. Asendame selle Nissan 300ZX tükiga, mis on kõvasti väiksem Lada omast. Kolvi mõõt on sama, ehk ülekanne ei muutu. Hea odav ka @ 10€
Ka sai meisterdatud uus roolisammas. Päris valmis see veel pole. Vaja on teha veel tugilaagri kinnitus ja Lada originaal varras ära ühendada latist tuleva Lanceri vardaga. Keevitada neid kokku ei taha, sest mudu ei saa laagrit vahetada, seega tõenäoliselt paneme mõlema varda peale torujupi ja poldime läbi varda toru kinni. Peaks saama hea.
Toru laseme teha treialil, et sobiks täpselt mõlemale vardale peale. Lanceri oma on tiba jämedam kui Lada oma.

Toast

Kõhust

Selle augu tuleseina lõikasin selleks, et saaks lahedalt uue roolisamba koha leida ja kuna pedaalimajanduse silindrid enam läbi seina ei tule, siis olemasolevad augud tuli niikuinii ära täita. Nüüd saab ühe suure pleki asemele keevitada, kus ainult roolisamba auk.
Lati tõttu ei sobi enam ka Lada siduri töösilinder. Asendame selle Nissan 300ZX tükiga, mis on kõvasti väiksem Lada omast. Kolvi mõõt on sama, ehk ülekanne ei muutu. Hea odav ka @ 10€

Ka sai meisterdatud uus roolisammas. Päris valmis see veel pole. Vaja on teha veel tugilaagri kinnitus ja Lada originaal varras ära ühendada latist tuleva Lanceri vardaga. Keevitada neid kokku ei taha, sest mudu ei saa laagrit vahetada, seega tõenäoliselt paneme mõlema varda peale torujupi ja poldime läbi varda toru kinni. Peaks saama hea.
Toru laseme teha treialil, et sobiks täpselt mõlemale vardale peale. Lanceri oma on tiba jämedam kui Lada oma.

Toast

Kõhust

Selle augu tuleseina lõikasin selleks, et saaks lahedalt uue roolisamba koha leida ja kuna pedaalimajanduse silindrid enam läbi seina ei tule, siis olemasolevad augud tuli niikuinii ära täita. Nüüd saab ühe suure pleki asemele keevitada, kus ainult roolisamba auk.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kuidagi õbluke tundub see roolivõlli toru-polt ühendus.
Ma soovitan lisaks täita toru ja võlli vaheline tühimik laagriliimiga. Siis pole vaja seda kooslust mingi meeletu istuga valmis treida. Liimi fikseerivad omadused on minu praktikas end ainult positiivsest küljest näitanud. Demontaaž vajab u. 300*C kuumutamist.
Ma soovitan lisaks täita toru ja võlli vaheline tühimik laagriliimiga. Siis pole vaja seda kooslust mingi meeletu istuga valmis treida. Liimi fikseerivad omadused on minu praktikas end ainult positiivsest küljest näitanud. Demontaaž vajab u. 300*C kuumutamist.