2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Sai käidud tiimiliikmena kestvusõitu katsetamas. Tegelesin sõiduki jooksude ja rehvimajandusega, ning aitasin strateegiliste otsuste nuputamises kaasa. Lisaks ka auto hooldamine ka.

Kogu melu kokkuvõte päevade kaupa saadaval minupoolt kirja panduna http://www.petrolheads.ee lehelt


Otselink - http://petrolheads.ee/category/palanga/
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

T9 kast!!!
Kas sa panid lada sidurikoja sinna kasti otsa? või mis moodi?
mats maalt:D
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

 
tann kirjutas:T9 kast!!!
Kas sa panid lada sidurikoja sinna kasti otsa? või mis moodi?
Teisel lehel on pilt, kus on näha stock T9 kasti Samara mootori otsas. Sidurikoja ja kasti vahel ilutseb mu isa väljamõeldud vaheplaat, mis teeb kõik omavahel sobivaks.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Läks mööda hunnik aega kuniks leidsime kalendris augu, et Ladakest laiali lammutada. Laupäeval kiskusime auto tükkideks, avasime mootori ja leidsime eest rikutud 2 ja 3 kepsu saaled. Kuna vänt oli ka natuke väsinud olemisega, siis asendasime selle täitsa uue 74.8 vändaga. STD mõõdus uued saaled läksid samuti sisse. Õlipumba asendasime taaskord järgmisega, kuid vältimaks tema purunemist kasutame tsipa vedelamat õli, re-installisime kardaanile leevendi ja asendasime trigger-wheeli originaaltükiga, millel ka kerge leevendi. Esimesed käivitamised tegime aga teise trigger-wheeliga ja masin läks kohe ilusti käima. Kuna originaal TW-il on puuduvad hambad teises kohas kui custom tükil, siis õpetasime ajule taaskord selgeks kus ja mis täpselt asub. Lasime kodus auto mitu korda kenasti soojaks, kontrollisme lekkeid, mida polnud ja siis masin kärule und rajale. Kuna pühapäeval oli võimalik kell 11-19 sõita Audrus täitsa naeruväärse 30€ eest, siis kõik klappis kenasti. Esimesele ringile minnes ja niipea kui jala natuke sirgemaks vajutasin lahmas paisupaagist vett välja. Lasin hoo maja ja veeresin boksi. Esialgu paistis, et kork ei saanud korralikult peale ja sellest ka jamad. Uus löga mootorisse ja peale. Jälle sama keiss, lisaks mootori tempi järsk tõus. Kuna midagi on jälle kapitaalselt pekkis, siis tuleb ette võtta uus lammutusprotsess. Esialgu mõõtsime kompressioone mis kõik on võrdsed 13. Arvatavasti ei saadud TW ajule piisavalt hästi selgeks õpetatud ja süüde ei ole päris õige, mis kutsus esile järelpõlemise vms ning kasvatas gaaside tempi taevasse, mis ajas mootori hetkega keema. Kohapeal töötas kõik ladnalt. Igaks petteks võtame pea maha ja viime kontrolli. Loodame, et detoneerima pole hakanud ja kolbe nämmutama. Elame-näeme. Igatahes põnev jätk fantoommurede aastale...
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Maarjamaal vedeleb üks selline asi. Esialgu paistab, et tegu on meiejaoks täpselt õige asjaga...

Pilt
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Olen siin aastakese tegelenud selliste asjade uurimisega. Iseenesest selle mootori puhul piisaks ka vähematest kambritest. Ma pole tähelepannud, kuidas teil õli ära vool kaanest tehtud on, et juhul kui teil on lisaks sealt midagi tehtud, siis nüüd saate ühe kambri juba kaanest ära imema panna. Tegelikuses lepiks mingi aja kokku tuleks vaataks seda teostust ja mõtteid. Äkki õnnestub lõpuks siis lõputöö vähe hinge lähedasemal teemal teha ja saab asja kiiremini paberile. ;) Jõudu ja hetkel ei ole teil fantoom muresid näinud, olete kõik asjad suutnud praktiliselt ära tõestada ;)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tõsi ta on, et saaks 3 kambriga hakkama, aga kuna selline on maarjamaal võtta siis tuleb vist kaupa teha. Ühe saab niisama kaasa jätta pöörlema või siis võtta vahelt välja, mis tähendaks võlli lühemaks tegemist. Tegelikkus on see, et kui karteri põhi valmis teha siis on ainult vollade külgekeeramise vaev sisuliselt. Kaanest allavool on nii nagu samaral tehasest on. Lisaks pole midagi teinud. See aasta seda nüüd külge vast ei jõua panna, aga never know.

Vahepeal on mootor saanud algosadeks ja tulemuseks on ühel kolvil II rõngas kinni. Silindril kerged kraapsud ja kõver pea. Eks näis kui kõver ta on, aga paistab, et plekktihendiga enam ei mängi välja ja peab papi oma vahele panema, mudu on surveaste kosmoses.

Lisaks sai valmis ka kauatehtud kaunikene, ehk Summer Race 2011 videokokkuvõte
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Käisin paarutamas

Pilt

Pilt

Juttu saab hiljem...
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Seems like its drifting..:lol
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Lõppude lõpuks leidus maarjamaalt üks õige kuivkarteri pump, mis meie omaks sai. Tegu Pace toodanguga ja sõitnud ennem 1600 kuubikulise VW mootriga bagi peal. Kahjuks on Riia liiga ukseees, et hakata praegu seda külge aretama, aga tulevaks hooajaks kindlasti. Jess!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kes läheb rallile kes ringrajale, igatahes olen ka mina tuleva nädalavahetus stardis. Seekord siis aasta viimane etapp ja toimub tavapäraselt Riia metsade vahel. Kuna opentrackil töötas kõik nitsevoo siis loodame Riias head tulemust korrata. Pisikesi muutusi küttekaardil tuleb siiski teha, sest OT-l oli segu pisut rikka võitu.

Kel aega ja tahtmist seadku aga sammud Riia poole, sest võistlus tuleb tõenäoliselt väga pingeline. Üks start on laupäeval ja pühapäeval on veel ports sõite ka teistel klassidel.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Oleme mõtteis ka teiega;)
Edu igal juhul - nael kummi katus lömmi!
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tänud. Üritame ikka ratastele jääda :)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Kuidas teil hooaeg lõppes?
Festina lente!
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Oil pump failure
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Imelik lugu teil selle pumbaga.
Suhtlesin mõni aeg tagasi oma inglise sõbraga - temal sõber sõidab darrieni nimelise plastmassihunnikuga rallit samara 1300cc mootoriga mis pidada 9k pööret pidevalt saama - klapid vedrud asjad puha titaanist ja kergmaterjalidest kuid õlitussüsteem originaal - 5 aasta jooksul pole kordagi minigt pumbamuret olnud...
vb on lihtsalt vedanud neil sellega..

head kuivkarteri aretamist!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta