2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Sai käidud tiimiliikmena kestvusõitu katsetamas. Tegelesin sõiduki jooksude ja rehvimajandusega, ning aitasin strateegiliste otsuste nuputamises kaasa. Lisaks ka auto hooldamine ka.
Kogu melu kokkuvõte päevade kaupa saadaval minupoolt kirja panduna http://www.petrolheads.ee lehelt
Otselink - http://petrolheads.ee/category/palanga/
Kogu melu kokkuvõte päevade kaupa saadaval minupoolt kirja panduna http://www.petrolheads.ee lehelt
Otselink - http://petrolheads.ee/category/palanga/
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Läks mööda hunnik aega kuniks leidsime kalendris augu, et Ladakest laiali lammutada. Laupäeval kiskusime auto tükkideks, avasime mootori ja leidsime eest rikutud 2 ja 3 kepsu saaled. Kuna vänt oli ka natuke väsinud olemisega, siis asendasime selle täitsa uue 74.8 vändaga. STD mõõdus uued saaled läksid samuti sisse. Õlipumba asendasime taaskord järgmisega, kuid vältimaks tema purunemist kasutame tsipa vedelamat õli, re-installisime kardaanile leevendi ja asendasime trigger-wheeli originaaltükiga, millel ka kerge leevendi. Esimesed käivitamised tegime aga teise trigger-wheeliga ja masin läks kohe ilusti käima. Kuna originaal TW-il on puuduvad hambad teises kohas kui custom tükil, siis õpetasime ajule taaskord selgeks kus ja mis täpselt asub. Lasime kodus auto mitu korda kenasti soojaks, kontrollisme lekkeid, mida polnud ja siis masin kärule und rajale. Kuna pühapäeval oli võimalik kell 11-19 sõita Audrus täitsa naeruväärse 30€ eest, siis kõik klappis kenasti. Esimesele ringile minnes ja niipea kui jala natuke sirgemaks vajutasin lahmas paisupaagist vett välja. Lasin hoo maja ja veeresin boksi. Esialgu paistis, et kork ei saanud korralikult peale ja sellest ka jamad. Uus löga mootorisse ja peale. Jälle sama keiss, lisaks mootori tempi järsk tõus. Kuna midagi on jälle kapitaalselt pekkis, siis tuleb ette võtta uus lammutusprotsess. Esialgu mõõtsime kompressioone mis kõik on võrdsed 13. Arvatavasti ei saadud TW ajule piisavalt hästi selgeks õpetatud ja süüde ei ole päris õige, mis kutsus esile järelpõlemise vms ning kasvatas gaaside tempi taevasse, mis ajas mootori hetkega keema. Kohapeal töötas kõik ladnalt. Igaks petteks võtame pea maha ja viime kontrolli. Loodame, et detoneerima pole hakanud ja kolbe nämmutama. Elame-näeme. Igatahes põnev jätk fantoommurede aastale...
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Olen siin aastakese tegelenud selliste asjade uurimisega. Iseenesest selle mootori puhul piisaks ka vähematest kambritest. Ma pole tähelepannud, kuidas teil õli ära vool kaanest tehtud on, et juhul kui teil on lisaks sealt midagi tehtud, siis nüüd saate ühe kambri juba kaanest ära imema panna. Tegelikuses lepiks mingi aja kokku tuleks vaataks seda teostust ja mõtteid. Äkki õnnestub lõpuks siis lõputöö vähe hinge lähedasemal teemal teha ja saab asja kiiremini paberile.
Jõudu ja hetkel ei ole teil fantoom muresid näinud, olete kõik asjad suutnud praktiliselt ära tõestada 


-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tõsi ta on, et saaks 3 kambriga hakkama, aga kuna selline on maarjamaal võtta siis tuleb vist kaupa teha. Ühe saab niisama kaasa jätta pöörlema või siis võtta vahelt välja, mis tähendaks võlli lühemaks tegemist. Tegelikkus on see, et kui karteri põhi valmis teha siis on ainult vollade külgekeeramise vaev sisuliselt. Kaanest allavool on nii nagu samaral tehasest on. Lisaks pole midagi teinud. See aasta seda nüüd külge vast ei jõua panna, aga never know.
Vahepeal on mootor saanud algosadeks ja tulemuseks on ühel kolvil II rõngas kinni. Silindril kerged kraapsud ja kõver pea. Eks näis kui kõver ta on, aga paistab, et plekktihendiga enam ei mängi välja ja peab papi oma vahele panema, mudu on surveaste kosmoses.
Lisaks sai valmis ka kauatehtud kaunikene, ehk Summer Race 2011 videokokkuvõte
Vahepeal on mootor saanud algosadeks ja tulemuseks on ühel kolvil II rõngas kinni. Silindril kerged kraapsud ja kõver pea. Eks näis kui kõver ta on, aga paistab, et plekktihendiga enam ei mängi välja ja peab papi oma vahele panema, mudu on surveaste kosmoses.
Lisaks sai valmis ka kauatehtud kaunikene, ehk Summer Race 2011 videokokkuvõte
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Kes läheb rallile kes ringrajale, igatahes olen ka mina tuleva nädalavahetus stardis. Seekord siis aasta viimane etapp ja toimub tavapäraselt Riia metsade vahel. Kuna opentrackil töötas kõik nitsevoo siis loodame Riias head tulemust korrata. Pisikesi muutusi küttekaardil tuleb siiski teha, sest OT-l oli segu pisut rikka võitu.
Kel aega ja tahtmist seadku aga sammud Riia poole, sest võistlus tuleb tõenäoliselt väga pingeline. Üks start on laupäeval ja pühapäeval on veel ports sõite ka teistel klassidel.
Kel aega ja tahtmist seadku aga sammud Riia poole, sest võistlus tuleb tõenäoliselt väga pingeline. Üks start on laupäeval ja pühapäeval on veel ports sõite ka teistel klassidel.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Imelik lugu teil selle pumbaga.
Suhtlesin mõni aeg tagasi oma inglise sõbraga - temal sõber sõidab darrieni nimelise plastmassihunnikuga rallit samara 1300cc mootoriga mis pidada 9k pööret pidevalt saama - klapid vedrud asjad puha titaanist ja kergmaterjalidest kuid õlitussüsteem originaal - 5 aasta jooksul pole kordagi minigt pumbamuret olnud...
vb on lihtsalt vedanud neil sellega..
head kuivkarteri aretamist!
Suhtlesin mõni aeg tagasi oma inglise sõbraga - temal sõber sõidab darrieni nimelise plastmassihunnikuga rallit samara 1300cc mootoriga mis pidada 9k pööret pidevalt saama - klapid vedrud asjad puha titaanist ja kergmaterjalidest kuid õlitussüsteem originaal - 5 aasta jooksul pole kordagi minigt pumbamuret olnud...
vb on lihtsalt vedanud neil sellega..
head kuivkarteri aretamist!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."