Mõtlesime 16v peale, aga targad mehed räägivad, et erilist iva ei ole sellega jurada, sest rinkas polevat väga asjal jumet.
Seega jääme 8v peale ja tegeleme peenhäälestusega. Alumise otsa teeme tõenäoliselt Wiseco sepiskolvide ja PO Racingu H-profiil kepsudele. Põhimõtteliselt tuleb sama setup nagu oli autol siis, kui selle soomlaste käest ostsime, ainult et meie kasutaks kõrget plokki, mille tulemusena ei pea kolbe plokist välja ajama.
Ümbertegemisse lähevad ka kolled, mille loodame teha ühes tükis flantsist, kus saab olema pikem sisselaske kolle ja väljalase jääb ujuvalt vedrudega flantsi külge. Samuti sooviks ära proovida airboxi ja ultrakerge hoorata koos vormel-3 kahekettalise 140mm siduriga. Kogu kompott võiks tuua meid lähemale lääne pillidele ja ei tohiks lasta neid kurvist väljudes eest ära astuda.
Nüüd on vähemalt siht silme ees ja saab hakata midagi tegema - kui vaid auto õigesse garaa?i saaks
