2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Pool tavle(loe: väärtuslikku ehitusaega) oleme niisama mune laiaks istunud ja erinevaid lehekülgi siit-sealt uurinud, et leida see kõige õigem tee mida mööda 2011 hooaeg proovida kõndida.
Mõtlesime 16v peale, aga targad mehed räägivad, et erilist iva ei ole sellega jurada, sest rinkas polevat väga asjal jumet.
Seega jääme 8v peale ja tegeleme peenhäälestusega. Alumise otsa teeme tõenäoliselt Wiseco sepiskolvide ja PO Racingu H-profiil kepsudele. Põhimõtteliselt tuleb sama setup nagu oli autol siis, kui selle soomlaste käest ostsime, ainult et meie kasutaks kõrget plokki, mille tulemusena ei pea kolbe plokist välja ajama.
Ümbertegemisse lähevad ka kolled, mille loodame teha ühes tükis flantsist, kus saab olema pikem sisselaske kolle ja väljalase jääb ujuvalt vedrudega flantsi külge. Samuti sooviks ära proovida airboxi ja ultrakerge hoorata koos vormel-3 kahekettalise 140mm siduriga. Kogu kompott võiks tuua meid lähemale lääne pillidele ja ei tohiks lasta neid kurvist väljudes eest ära astuda.
Nüüd on vähemalt siht silme ees ja saab hakata midagi tegema - kui vaid auto õigesse garaa?i saaks :)
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Pigem on 16-klapilisel jumet just ringrajal, mitte krossis, rallis või kusagil mujal.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

No ei :) 16v annab madalalt paremini väänet aga rinka jaoks vajalik kõrge pööre koos hea voolavusega ei ole lihtne saavutada Lada 16v-ga. Mõni teine lääne masina 16v aga on hoopis teine ooper.
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Võib öelda, et väändemootorit 16-klapilisest ehitada küll ei ole võimalik:D. Ise saanud kõigest 172 nm välja(originaal sisselase). Samas on mõningad mehed sõitnud 190nm-ste kaheksaklapistega.
16-klapiliste miinuseks ongi just see, et neil on põhi pauk üleval otsas, see peaks aga asfaltile sobima, eriti kui sõidad slikiga...
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

190 väänet pika vända ja pika sisselaskega ei ole teab mis keeruline. Sellise kompunniga ei saa jälle vajalikku hj üleval otsas. Pika kollega ei saa jälle pöördel hingama. Rinka on ikka jube kompunnimine.

Ideaalis oleks praegune kolle trompetist klapini 20-30mm pikem, siis saaks max momendi täpselt sellisesse kohta kuhu pööre kukub peale käiguvahetust. Sealt edasi aga peab hj kasvama hakkama. Kõik mis jääb alla 5k pöörde on küllalt savi, sest sinna ei ole asja :)

16v kohta kehtib sinu jutt küll, aga Lada 16v ei allu samadele reeglitele mis lääne pillide pead. :) Oleks võind 16v ka lasta Porschel disainida kurat võtaks. Korralikult tehtud Lada 16v pea mis kannatab 8500 pööret ei ole piisavalt töökindel et sinna mingi 20k magama panna. Seinad pidavat jääma nii õhukesed et seisavad ausõnapeal koos. 20k eest saab palju paremaid kiiremaks tegevaid asju autole külge krudida kui +15hj pea mis reeglite järgi toob kaasa kohustusliku +60kg auto kaalule.

Vaatab mis saama hakkab lähi kuudel. Motivatsioon tegelemiseks on igatahes kuhjaga tagasi.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ma olen kogu aeg mõelnud, et mis siis juhtuks, kui seesama mootor kamandaks samarat. Kas poleks lõbusam tuliselt kurvi tormata, seejärel järele lasta, siis nats peal hoida ning põhjagaasiga jätkata... ???
Sul uzzac ei ole ka säärane idee kõrvade vahel välgatanud?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Esivedusega ringrada? NEVER :)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

hea pidamisega teedel (kuiv asfalt, betoon, kivi jms.) on tagavedu siiani end kiiremana tõestanud kui esivedu - "aamen"

Rinkal pole väändega suurt midagi teha (ainult start), kui just tagasipööretest rada ei koosne vms.

tähtsamad on nagu autor mainis, hobujõud ja seda kõrgematel pööretel - mis tingis ka VFTSidel sellised nukkvõllid nagu 332 kraadi jms - mootorit oli raske käima saada, tühikäik oli 2000pööret ning alla 4000 ei toimunud midagi, kuid kone laulis 4000-8000 ja sellest piisas (ülekanne oli 4.3 ja 13"x8JJ veljele)

Mina mõtlen seda, et lihtsam, odavam on teil mängida rehvi/veljega or käigukasti ülekannete or diffriga, et hoida pöörded seal kus nad peale käiguvahetust olema peaksid ning et sirgetel ei jääks ka viimasekäiguga pööretest puudus jne
(oleneb kõik ka rajast, kuid neid te ju teate juba)

Mina rõhuks rohkem ka mootori töökindlusele, kui püüdlusele sealt viimast võtta (ajalugu näitab, et tihti on enam vaja lõpetada kõik võistlused, selleks et poodiumile tõusta, kui sellest et tehnika viimasel piiril oleks vms.)

Niiet uued poldid, saaled sisse kõik mutrid kinni keerata ja varuosad kriitiliselt üle mõõta ja häälestada, et kuskil tehnil. praaki ei jääks.

Teooriat palju, aga vast oli kasu kah
Seega edu;)
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tulevad H-kepsud ARP poltidega. Vene aftermarket kepsupoldid on praktiliselt üle ühe praak ja mingist töökindlusest ei saa juttu olla.

Kolle tuleb meil niiehknaa uus teha ja kui juba tegemiseks läheb siis võiks ju natu arvutada ka et milline parem oleks. Kui airbox on mõistliku hinnaga (Jenvey enda oma on ligi 200£ :o ) siis õigustab end kindlasti. Valikus on veel mõned teised nukad mis ootavad mõõtmist, ehk on needki paremad. Kokkuvõttes peaks 8500 pööret olema lagi praeguse 7800 asemel. Võimsus on ju ikkagi ajaühikus tehtud töö :)

Komponendid mida plaanis kasutada on raudselt paremad ja eesmärk on saada mootor mis kestab vähemalt 3-4 hooaega. Saalesid peab hakkama profülaktika mõttes vahetama peale 2-3 etappi. Küll ta kestma jääb. :)

[Muudetud: 26-1-2011 uzzac]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Täna saabus EAS-ist positiivne otsus seoses Audru raja uue projekti rahastamisega. Kopikas hakkab uuel hoojal uusi rekordeid sõitma - vana raja tulemuseks jääb 1.00,935 mis lisaks enda isiklikule rekordile jääb ajalukku ka Super1600 kvalifikatsiooni rekordina.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

See on hea uudis, siis Hall & Co said paberi/lobitööga hakkama!
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Suurepärane. See uudis ei puuduta ainult rinka rahvast. Lisaks tuleb sinna veel rallikrossi rada ja supermoto rada. 200m kiirendusrada ka vist oli.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Boxikompleks ja parkla ka projekti sees vist suuremamahuliselt?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Et ei peaks ise ettekujutama - http://www.youtube.com/watch?v=zaE1uY_PQSs
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

voa...fäänsi:o
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Esialgne info on selline, et olemasolev rada saab selleks aastaks uue katte ja uus osa valmib 2012 aastaks. Kogu hoonestus ja muu mudru tõenäoliselt veel hiljem?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Arvestades Eesti ehituskultuuri,siis sa see aasta ilmselt audru peale sõitma ei saa ju?hea kui sügiseks rada valmis,aga su pill siis juba garaasis.Räägi seal Halli kaudu veidi,et teevad sulle koduni ka ühe lõigu:Käi peale treilaga.Palju pullim oleks raekülas sanga hüpata ja audrusse sõita otse:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

:) jah oleks nii vaid. Esimeseks etapiks peaks uus asfalt vanal osal maas olema. Nädal ennem jaanipäeva oli vist esimene start.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Assamait on see Lada remontimine ikka kallis. Täna sai mõlema poole välimised karbid ostetud ja maksid terve varanduse ehk 19,50? :) Märtsi kuu esimeses pooles läheb auto keretöödesse - venitatakse sirgeks ja vahetatakse karbid.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

:D:D:D:Dkeretööd...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Vasta