Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
aga ikka volvo-usku
samas peab mainima, et eelmine kandiline kirst sobis lada kõrvale paremini - on ju mõlemi kere kujundades vaid joonlauda kasutatud. uus na ümmargune, nagu polekski päris volvo
Algselt postitas: Kytt
aga ikka volvo-usku
samas peab mainima, et eelmine kandiline kirst sobis lada kõrvale paremini - on ju mõlemi kere kujundades vaid joonlauda kasutatud. uus na ümmargune, nagu polekski päris volvo
vb on Ford hoopis Volvo? põhi on sama veel mazda 3-ga, aga südame poolest on ikka puhas Volvo ja ega sisustuski Volvo fännile võõras ole. R5 mürin on lahe
tulen tulen.... loodetavasti laupäeval ja kaeb su auto järjekordselt üle:D
ooda aga oled Tktk poistega midagi juba kokku ka rääkinud ? huvitav oleks teada ikkagi palju te hetkel sellest mootorist välja olete võlunud... siis hää võrrelda kohe teiste meestega ka kes sõidavad:D
nüüd peale motoshowd sai pisut ka südant lahatud ja selgus et vesi kadus neljandasse silindrisse. samuti on kolvid saanud kergelt kokku ka kõigi väljalaske klappidega. eks paistab mis seal all otsas täpsemalt veel ennast peita võib. aga üldiselt on autoke kenasti vastu pidanud. talveks plaane on ka tekkinud mis enamasti seotud esimeste laiemate rataste kasutusele võtu plaaniga seonduvate töödega. stange laiemaks ja koobastesse ruumi juurde, mingid laiendid ka vaja välja nuputada esi tiibadele.
Ega klapivedrud ju ometi originaalid polnud?
Mis mõõtu rehv ette tulema peaks?
Kui vähegi võimalik, katsu laiendid ilusad teha, ajastu vaimus, millal see masin toodeti. A la 45kraadise nurga all, väikse servaga ja kindlasti ümarad mitte kandiliste nurkadega nagu VFTS omad.
no laiendid tulevad tõenäoliselt samasugused nagu taga. vajadusel kergelt vahetatavad.samas on mul olemas ka plastikust esitiivad. äkki leiutab sinna midagi. http://racinghistory.lv/fotoarhivs%20ne ... Soots.html pole ka just kole
aga mis vedrudesse puutub siis need ikka viimasepeal tükid. ju rihm veninud ja lõtvund ning klapdi ei saanud eest ära mindud. olid ju pöörded ka hooaja lõpuosas juba 8200 ja veljed 8" laiad sest siis saab ees ka F-3 ja F-balticu esirehvi kasutada. 190/530 R13 dunlopid
läksin relakaga hulluks. kusagilt tuleb ju alutada. nüüd on näha kuhumaale peab välja ulatuma uus koopaserv. peab midagi plastikust sinna peale aretama. plekiga see jama et kui peaks kõksu saama siis võib rehvi katki teha. plastik peaks ideeliselt ära purunema või ära lendama. teoorias vähemalt.
need on juba proovitud ja kahjuks ei kõlba. kitsavõitu. varjant on kasutada sama lahendust mis tagaosal aga see ei ole just kõige ilusam. üks mõte saabus veel turboclubis ühte teemat sirvides. nimelt lõigata porittiib ülevalt sellest voldist ära kus ta allapoole kaardub või altpool. sellega saavutaks nö E30 M3 välimuase. siis peaks tagaosa ka ümber tuunima. teab keegi kas selliseid plasikkatteid bemmile tehakse ka või on terve tiib?