5-kast. Head ,vead,probleemid. Käigukastide ülekandearvud
5-kast. Head ,vead,probleemid. Käigukastide ülekandearvud
5-kast. Head ,vead,probleemid. Käigukastide ülekandearvud
Tere.
On pikemat aega plaan soetada omale 5ne kast 4se asemele.
Ehk selliste kastide omanikud ja need, kellel nendega kogemusi pajatavad natuke.
Nimelt tahaks kuulda arvamusi.Endal on isiklik arvamus ja mõte olemas ,kuid pole ennem 5sega sõitnud (lada omaga) ning ei oska arvata sest midagi hetkel.Ei taha mõtetut põrsast osta.Olen küll teemasid lugenud ,kuid pole saanud päris täiendavaid vastuseid.
[Muudetud: 23-10-2007 olaaf]
On pikemat aega plaan soetada omale 5ne kast 4se asemele.
Ehk selliste kastide omanikud ja need, kellel nendega kogemusi pajatavad natuke.
Nimelt tahaks kuulda arvamusi.Endal on isiklik arvamus ja mõte olemas ,kuid pole ennem 5sega sõitnud (lada omaga) ning ei oska arvata sest midagi hetkel.Ei taha mõtetut põrsast osta.Olen küll teemasid lugenud ,kuid pole saanud päris täiendavaid vastuseid.
[Muudetud: 23-10-2007 olaaf]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Oo jaa!Viieseid on käest läbi käinud palju.Praegu kahel autol.LADA21043-03,läbisõit64000.Tõin rootsist.Hea vaikne auto.Kõik käigud seisavad sees,ükski käik ei tee häält.Hiljuti panin 0,5liitrit õli juurde.Ei ole õli taset 9000kildi jooksul vaatand,sest käima ilus puhas.
Teine on 1600 mootori otsas ligi70000 kilti minu vintsutusi talund.Ostetud taanist lammarist,kasutatuna.Hiljut hakkas neljandat käiku välja viskama.Muidu vaikne.Olen selle aja jooksul 2 korda õli vahetand,dat-17i.Käima ka ilusti puhas.Aga kunagi sai käimasi müügiks tassitud taanist,rootsist ja norrast.Peale seda kui ühe kasti remondi raha ostjale tagasi maksin hakkasin ise proovima mis seisus kastid on.1600+5# olen mitu korda treilat koos autoga vedanud.Viies on vastu pidanud.Õnne asi!VIIES KÄIK+22% KIIRUST SAMA PÖÖRETE ARVU JUURES!
Teine on 1600 mootori otsas ligi70000 kilti minu vintsutusi talund.Ostetud taanist lammarist,kasutatuna.Hiljut hakkas neljandat käiku välja viskama.Muidu vaikne.Olen selle aja jooksul 2 korda õli vahetand,dat-17i.Käima ka ilusti puhas.Aga kunagi sai käimasi müügiks tassitud taanist,rootsist ja norrast.Peale seda kui ühe kasti remondi raha ostjale tagasi maksin hakkasin ise proovima mis seisus kastid on.1600+5# olen mitu korda treilat koos autoga vedanud.Viies on vastu pidanud.Õnne asi!VIIES KÄIK+22% KIIRUST SAMA PÖÖRETE ARVU JUURES!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
õnnestus ühte kasti remontida - tuhanded sai sisse laotud = uus peavõll oli veidi kõver ning lõhkus hammakad ära lihtsalt - õliga tulid pooled hammasrattad välja.
seega kui keegi räägib, et remonti vajav ning see ei maksa midagi siis unusta ära..
seega kui keegi räägib, et remonti vajav ning see ei maksa midagi siis unusta ära..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Käigukast täidab ikka oma enda funktsiooni...kast ise on muidu sama, lihtsalt 5 käik juurde lisatud...nii üldiselt öelduna...tegelikkuses on vidinaid lihtsalt rohkem, kuid tööpõhimõte ikka sama - hammasratta paarid ja kahvlid ja muhvid jne...
5 käik annab kütusesäästu juurde ja Lada puhul puhkab ka kõrva
, sest 4-nda käiguga, mis on "otsekäik" ehk väntvõll pöörleb sama kiirusega kui kasti väljundvõll, on pööre ikkagi liiga kõrgel...5 käigu ülekanne on kiirem otseülekande arvust ja seega on pöörded madalamal, ja ka küttekulu väiksem...
Kui kellelgi on informatsiooni 4-jaste ja 5-ste kastide ülekandearvude kohta siis võiks siia kirja panna...hea võrrelda teinekord, millist kasti vastaval vajadusel eelistada...
5 käik annab kütusesäästu juurde ja Lada puhul puhkab ka kõrva

Kui kellelgi on informatsiooni 4-jaste ja 5-ste kastide ülekandearvude kohta siis võiks siia kirja panna...hea võrrelda teinekord, millist kasti vastaval vajadusel eelistada...
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Nii, nüüd on see minulgi tehtud, esimene 5-käiguline kast tagaveolisele ostetud. Alla pole veel pannud ning tegemist kasutatud kastiga, eks siis varsti paistab, mis tulemus on. Peamiseks põhjuseks on ikka kõrvadele veidi parema keskkonna loomine. 4-realisel maanteel 4500 - 5500 pööret rauas ikka pikalt ei sõida, juba Tartu maantee 4-realise lõigu läbimine selles tempos on piisav müradoos:sein
Lada juppide puhul on ikka hinnakujunemine müstika. Olen näinud 5-seid kaste hinnaga 450 - 4000 eek kasutatud kastist.
Neljaseid olen vahetanud isegi vanaraua vastu ning romulast korra ostnud 150-ga. Samas ühes romulas küsisid 2500 eek.
Sõidukogemus on 5-se kastiga Nivaga (1,7 moto). Peres on sõitnud Niva umbes 40 000 km, enne seda vahetati kast kasutatud kasti vastu, sest 5-s käik ei seisnud sees. Selle 40 000 km jooksul on kast igati hästi end ülal pidanud. 5 kast ongi eelkõige puhkus kõrvadele. Niva liigub juba linnaski 5. käiguga eduliselt. Ühtlases tempos kulgeda saab isegi kui pöördeid on alla 2000, ei tundu üldse auto piinamisena.
Lada juppide puhul on ikka hinnakujunemine müstika. Olen näinud 5-seid kaste hinnaga 450 - 4000 eek kasutatud kastist.
Neljaseid olen vahetanud isegi vanaraua vastu ning romulast korra ostnud 150-ga. Samas ühes romulas küsisid 2500 eek.
Sõidukogemus on 5-se kastiga Nivaga (1,7 moto). Peres on sõitnud Niva umbes 40 000 km, enne seda vahetati kast kasutatud kasti vastu, sest 5-s käik ei seisnud sees. Selle 40 000 km jooksul on kast igati hästi end ülal pidanud. 5 kast ongi eelkõige puhkus kõrvadele. Niva liigub juba linnaski 5. käiguga eduliselt. Ühtlases tempos kulgeda saab isegi kui pöördeid on alla 2000, ei tundu üldse auto piinamisena.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
2101, 21011, 2102, 2103
1. käik - 3,75
2. käik - 2,30
3. käik - 1,49
4. käik - 1,00
Tagurpidi käik - 3,87
2106/niva
1. käik - 3,242
2. käik - 1,989
3. käik - 1,289
4. käik - 1,00
Tagurpidi käik - 3,340
2105 omi kahjuks pole käepärast praegu
polonezi 5k kasti ja fiati 5k kasti ülekanded oleks ka huvitav teada saada
paar pilti ka:
2101 vs 2106 kk 3.9 175/70R13

2101 vs 2106 kk 4.1 175/70R13

2101 vs 2106 kk 4.3 175/70R13

[Muudetud: 28-8-2007 olaaf]
1. käik - 3,75
2. käik - 2,30
3. käik - 1,49
4. käik - 1,00
Tagurpidi käik - 3,87
2106/niva
1. käik - 3,242
2. käik - 1,989
3. käik - 1,289
4. käik - 1,00
Tagurpidi käik - 3,340
2105 omi kahjuks pole käepärast praegu
polonezi 5k kasti ja fiati 5k kasti ülekanded oleks ka huvitav teada saada
paar pilti ka:
2101 vs 2106 kk 3.9 175/70R13


2101 vs 2106 kk 4.1 175/70R13


2101 vs 2106 kk 4.3 175/70R13


[Muudetud: 28-8-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kutu!
Sai sinisega Rootsis kiirteel lennatud-140km/h.Teine auto kolmnurgaga järel-100km/h.Topeltkoormusega tuli 525kilomeetrit.Nüüd kohapeal seistes käigukast sahiseb!Vajutad siduri alla-vaikus!Kutu see kast!Vahevõlli otsa nõellaager arvatavasti teeb seda sahinat?Viiendat käiku ei tohi koormata,tundub vähemalt nii.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt: