1600ccm mootori remont

1600ccm mootori remont

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

mida nendel väntal,plokil ja kepsul mõõta on vaja üldse?
mõtlesin et kuna mul onu ka koguaeg kukub oma tarkusega taevast alla siis äkki tema ka teab sellest midagi, aga kas selleks mingid spets aparaadid või lihtsalt kodune töö?
aga nukkvõllil pole vaja mõõta midagi? too ka arvatavasti kulunud:bouncing

igatahes lahti võtmise ajal on palju hulga pilte teha,siis teab pärast mis kuhu käis:)igatahes siiamaani antud soovitustest on kasu küllaga, hetkel tundub et tuhajuhe siin kõige targemat nõu andnud,aga samas tundub et ta ise ka üks ilmatuma tark inimene:D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

.... ja siis see jääbki vedelema :D
Või kui corrado üritabki teda kunagi kokku laduda, jääb hulk pulki üle :P ning jälle üks hea asi pekki keeratud :sein

Hea mees, kõik asjad, kust mida ja kuidas mõõta on ära toodud Rütmani raamatus.

Pilt



[Muudetud: 24-7-2007 logman]
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

hmm...milline see rütmani raamat on? saan aru et see Rütman on autor :D
lada raamatuid mul on paar tükki aga mis selle rütmani raamatu pealkiri on?

kui see mootor mul pulkadena seisma kavatseb jääda siis ma võin selle ju sulle ära müüa :D aga esialgu vaatame kuidas mina ta korda saaks teha :D

EDIT: väga hea et pildi panid, leidsin selle raamatu endal riiuli pealt üles,eks ma hakkan uurima siis;)

[Muudetud: 24-7-2007 corrado]
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Nagu pildi järgi näha on siis tundub Rütmani raamatu pealkiri olevat "Sõiduautode remont"

ehk siiis
"Sõiduautode remont" autoriks Heiki Rütman ning raamatu kaas näeb välja selline nagu Logman pildil on kujutanud.:P

[Muudetud: 24-7-2007 pedrox]
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

jah,nagu ma ka kirjutasin siis ma sain raamatu juba kätte:)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Eks mõõtmiseks on vaja spets mõõdupuid;) Ja eks kokkupanemine sama moodi koos inimesega kes on teinud seda enne.
Minu arust on Lada koos oma kõige ehituse, mootori ja elektriga lihtsam.
56506878
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kui mootor klõbises siis äkki piisaks klappide regullimisest ,rõngaste vahetusest ja klapisääre tihendite vahetusest lihtsalt :P ja kui mootor töötab juba siis aitab mootori pesuks loputusõli vms.

Ja raha saab kui koolivaheaegadel tööl käia:kuri

[Muudetud: 24-7-2007 hautz]

[Muudetud: 25-7-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ei sellesmõttes et tööl ma ikka käin, aga kui ma tahan uut masinat osta siis ei jää seda raha just nüüd ilmatu palju alles, 01'e mootor on koguaeg töötand, nüüd laupäeval vaatasin et mingit klõbisemist tuli, igaksjuhuks tegin jh video ka et te ka häält kuuleks,
06'e mootorit ma pole veel töötamas kuulnud igatahes, aga loodame et see aeg ka kunagi tuleb
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Mis mõõtureid te klõbistate.
56506878
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ei mitte mõõtureid ei klõbista, ma oma esimeses postituses mainisin ka seda et mul see 1200 mootor teeb imelikku klõbinat;)




[Muudetud: 26-7-2007 ando]
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

no sai siis natuke lammutatud, üleliigsed jubinad panin pangi ja võtsin ära siis selle nukkvõlli värgenduse,endale silmajärgi tundub suht kulumattu, aga ega ma ei tea ka milline korralik välja näeb
http://motoclub.pri.ee/lada/nukk1.JPG
http://motoclub.pri.ee/lada/nukk2.JPG
edasi mina sealt ei saanud, kõigepealt,kui ma seda plokikaant nüüd maha hakkan võtma,siis kas need klapid ja värgid pean ma sealt enne ära võtma w? ja kas plokikaant hoiavad need suured poldid kinni seal sees? 19mm võtmega peab keerama veel, oli vist ikka 19....
asi selles et kui need,siis lahti ma neid keerata ei jõudnud, ja siis juhtus veel selle pukiga kus mootor küljes on, ka õnnetus, ei teagi mis saab...
(see polt mis seda pöörlevat pulka seal kinni hoiab,murdus sisse ära...:sein)
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Plokikaane mahavõttmiseks pead ainult 11 polti lahti laskma.10 pokikaanepealt ja üks jagaja juurest.Poldid saad lahti korraliku padrunvõttmega kasutades torujuppi;).
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

eks ma uurin seda kui maale saan,mingis teemas olid kirjas need,siinsamas alafoorumis
Kasutaja avatar
Zetec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 128
Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
Asukoht: Tartu
Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106

Postitus Postitas Zetec »

Kui saaleklõbin sees siis kohe ei maksaks arvata et kohe läheb kotti. Isa sõitis kunagi oma 02ga 50tuhat saale klõbin mootoris ja alles siis remontis ära (muidugi eipaarutanud ega rallinud külavahel sellega ringi vaid sõitis normaalselt).
Mootori remondi kohapealt siis niipalju et klapid võid hiljem mahavõtta (selleks on spets asjandus millega maha need võetakse, mul see isegi olemas teeks pilti aga fotokas remondis). Ja plokikaane lahtikeeramiseks soovitaks padrun pluss jupikene toru ning ennem mõlelda välja kuhupoole lahti keerad seda.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Vaadates videot ja kuulates seda häält, arvan et tuleks ketti pingutada või vahetada ära ketipingutustald ja ketileevendi...
Saalede häält tehakse kindlaks nii: Tõsta mootori pöördeid - heledat häält teevad kepsusaaled, tumedamat heli kostub raamsaalede puhul.
Edu remontimisel ;)
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

no täna tuli siis isu edasi teha seda, lammutasin mootori siis praktiliselt juppideks,jõudsin selle kohani et kolvid välja võtta vaja,aga ei oska nagu
et ehk oskate aidata kudamoodi nad välja käivad, või noh kuidas kepsud lahti saaks kolbide küljest?
:)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kepsud keerad karteri poolt lahti ning lükkad üles välja..
kolvisõrm eemaldatakse pressiga kusjuures kolvil peab olema sellime mõnus tugi all muidu lükkab prao sisse !
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: olaaf
kepsud keerad karteri poolt lahti ning lükkad üles välja..
kolvisõrm eemaldatakse pressiga kusjuures kolvil peab olema sellime mõnus tugi all muidu lükkab prao sisse !
ee...missugune see press on ning seleta seda toe asja täpsemalt:puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no kumer tugi kolvi kujuga..
ja press tavaline õliga..
olen kuulnud ka lihtsalt haamriga välja peksmisest...

selline spets pulk olemas kohe selleks asjaks... ots veidi peenem mis kolvisõrme augu sisse läheb.. pulga jämedus millega välja peksta/pressida peab olema veidi peenem kui kolvisõrm...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

okei,eks ma siis uurin,mul onu ka teab neist asjust midagi niiet usun et saab hakkama;)
Vasta