1600ccm mootori remont
1600ccm mootori remont
mida nendel väntal,plokil ja kepsul mõõta on vaja üldse?
mõtlesin et kuna mul onu ka koguaeg kukub oma tarkusega taevast alla siis äkki tema ka teab sellest midagi, aga kas selleks mingid spets aparaadid või lihtsalt kodune töö?
aga nukkvõllil pole vaja mõõta midagi? too ka arvatavasti kulunud:bouncing
igatahes lahti võtmise ajal on palju hulga pilte teha,siis teab pärast mis kuhu käis:)igatahes siiamaani antud soovitustest on kasu küllaga, hetkel tundub et tuhajuhe siin kõige targemat nõu andnud,aga samas tundub et ta ise ka üks ilmatuma tark inimene:D
mõtlesin et kuna mul onu ka koguaeg kukub oma tarkusega taevast alla siis äkki tema ka teab sellest midagi, aga kas selleks mingid spets aparaadid või lihtsalt kodune töö?
aga nukkvõllil pole vaja mõõta midagi? too ka arvatavasti kulunud:bouncing
igatahes lahti võtmise ajal on palju hulga pilte teha,siis teab pärast mis kuhu käis:)igatahes siiamaani antud soovitustest on kasu küllaga, hetkel tundub et tuhajuhe siin kõige targemat nõu andnud,aga samas tundub et ta ise ka üks ilmatuma tark inimene:D
hmm...milline see rütmani raamat on? saan aru et see Rütman on autor 
lada raamatuid mul on paar tükki aga mis selle rütmani raamatu pealkiri on?
kui see mootor mul pulkadena seisma kavatseb jääda siis ma võin selle ju sulle ära müüa
aga esialgu vaatame kuidas mina ta korda saaks teha 
EDIT: väga hea et pildi panid, leidsin selle raamatu endal riiuli pealt üles,eks ma hakkan uurima siis;)
[Muudetud: 24-7-2007 corrado]

lada raamatuid mul on paar tükki aga mis selle rütmani raamatu pealkiri on?
kui see mootor mul pulkadena seisma kavatseb jääda siis ma võin selle ju sulle ära müüa


EDIT: väga hea et pildi panid, leidsin selle raamatu endal riiuli pealt üles,eks ma hakkan uurima siis;)
[Muudetud: 24-7-2007 corrado]
Kui mootor klõbises siis äkki piisaks klappide regullimisest ,rõngaste vahetusest ja klapisääre tihendite vahetusest lihtsalt
ja kui mootor töötab juba siis aitab mootori pesuks loputusõli vms.
Ja raha saab kui koolivaheaegadel tööl käia:kuri
[Muudetud: 24-7-2007 hautz]
[Muudetud: 25-7-2007 hautz]

Ja raha saab kui koolivaheaegadel tööl käia:kuri
[Muudetud: 24-7-2007 hautz]
[Muudetud: 25-7-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
ei sellesmõttes et tööl ma ikka käin, aga kui ma tahan uut masinat osta siis ei jää seda raha just nüüd ilmatu palju alles, 01'e mootor on koguaeg töötand, nüüd laupäeval vaatasin et mingit klõbisemist tuli, igaksjuhuks tegin jh video ka et te ka häält kuuleks,
06'e mootorit ma pole veel töötamas kuulnud igatahes, aga loodame et see aeg ka kunagi tuleb
06'e mootorit ma pole veel töötamas kuulnud igatahes, aga loodame et see aeg ka kunagi tuleb
no sai siis natuke lammutatud, üleliigsed jubinad panin pangi ja võtsin ära siis selle nukkvõlli värgenduse,endale silmajärgi tundub suht kulumattu, aga ega ma ei tea ka milline korralik välja näeb
http://motoclub.pri.ee/lada/nukk1.JPG
http://motoclub.pri.ee/lada/nukk2.JPG
edasi mina sealt ei saanud, kõigepealt,kui ma seda plokikaant nüüd maha hakkan võtma,siis kas need klapid ja värgid pean ma sealt enne ära võtma w? ja kas plokikaant hoiavad need suured poldid kinni seal sees? 19mm võtmega peab keerama veel, oli vist ikka 19....
asi selles et kui need,siis lahti ma neid keerata ei jõudnud, ja siis juhtus veel selle pukiga kus mootor küljes on, ka õnnetus, ei teagi mis saab...
(see polt mis seda pöörlevat pulka seal kinni hoiab,murdus sisse ära...
)
http://motoclub.pri.ee/lada/nukk1.JPG
http://motoclub.pri.ee/lada/nukk2.JPG
edasi mina sealt ei saanud, kõigepealt,kui ma seda plokikaant nüüd maha hakkan võtma,siis kas need klapid ja värgid pean ma sealt enne ära võtma w? ja kas plokikaant hoiavad need suured poldid kinni seal sees? 19mm võtmega peab keerama veel, oli vist ikka 19....
asi selles et kui need,siis lahti ma neid keerata ei jõudnud, ja siis juhtus veel selle pukiga kus mootor küljes on, ka õnnetus, ei teagi mis saab...
(see polt mis seda pöörlevat pulka seal kinni hoiab,murdus sisse ära...

- Zetec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 128
- Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
- Asukoht: Tartu
- Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106
Kui saaleklõbin sees siis kohe ei maksaks arvata et kohe läheb kotti. Isa sõitis kunagi oma 02ga 50tuhat saale klõbin mootoris ja alles siis remontis ära (muidugi eipaarutanud ega rallinud külavahel sellega ringi vaid sõitis normaalselt).
Mootori remondi kohapealt siis niipalju et klapid võid hiljem mahavõtta (selleks on spets asjandus millega maha need võetakse, mul see isegi olemas teeks pilti aga fotokas remondis). Ja plokikaane lahtikeeramiseks soovitaks padrun pluss jupikene toru ning ennem mõlelda välja kuhupoole lahti keerad seda.
Mootori remondi kohapealt siis niipalju et klapid võid hiljem mahavõtta (selleks on spets asjandus millega maha need võetakse, mul see isegi olemas teeks pilti aga fotokas remondis). Ja plokikaane lahtikeeramiseks soovitaks padrun pluss jupikene toru ning ennem mõlelda välja kuhupoole lahti keerad seda.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no kumer tugi kolvi kujuga..
ja press tavaline õliga..
olen kuulnud ka lihtsalt haamriga välja peksmisest...
selline spets pulk olemas kohe selleks asjaks... ots veidi peenem mis kolvisõrme augu sisse läheb.. pulga jämedus millega välja peksta/pressida peab olema veidi peenem kui kolvisõrm...
ja press tavaline õliga..
olen kuulnud ka lihtsalt haamriga välja peksmisest...
selline spets pulk olemas kohe selleks asjaks... ots veidi peenem mis kolvisõrme augu sisse läheb.. pulga jämedus millega välja peksta/pressida peab olema veidi peenem kui kolvisõrm...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."