mul oli sama kui jagaja võll pooleks läks!Algselt postitas: CozmonauT
nii mul nüüd selline jama et 1.5 ei käivitu. sõitsin ja siis sai bens otsa. valasin kankust juurde, panin käima, tagurdasin 10m ja siis suri välja ja enam ei käivitunud. panin teised küünlad, tutika süütepooli, teise karpa aga ikka ei käivitu. starterit andes käib mootor ilusti ringi aga isegi ei luba mitte.![]()
mootor ei käivitu
mootor ei käivitu
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
kle aga kas sa oled sellega üldse sõitnud,kui ei siis vaata,äkki on kett mõne hamba võrra vale.mul oli opelil ka,kahe võrra vale,ja samamoodi lõi summutisse ja jooksis täis,panin siis märkide järgi paika(opelil rihmaga mootor)ja läks esimesest pöördest.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
kkristjankivi
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.
mina lasin endal ploki kaane ära lihvida 1.2 mm aga panin peale ja nyyd ei lähe käima üks mees mõõtis kompresiooni ära ja ytles et väga väike aga proovisin tõmmata siis teise käiguga ei võnud mootorit järgi.aga mootor ei lähe käima panin küll reguleeritava nukiratta peale aga mul on mingi 5 poldiga ja mul ei ole selliseid märke peal.vahepeal lubab aga käima ei lähe isegi yks kylamehaanik vaadand ja ei oska ka midagi teha.aga sõber lasi ka plokikaane ära lihvida pani talvalise rattaga ja kohe käis:(
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.
Mis nukk peal on ?
Kui mingi "kange" nukk, siis palju on ülekatet?
Kuidas klapid reguleeritud on ?
Kas ülemine ja alumine "ots" on omavahel õigesti kokku pandud ?
Ja üleüldse mis plokist ja kaanest jutt käib...
Niisama haliseda, et 1,2 milli maha ja nüüd on perses, ei ole mõtet...räägi asjast nii nagu on ja korrektsete andmetega...
Kui mingi "kange" nukk, siis palju on ülekatet?
Kuidas klapid reguleeritud on ?
Kas ülemine ja alumine "ots" on omavahel õigesti kokku pandud ?
Ja üleüldse mis plokist ja kaanest jutt käib...
Niisama haliseda, et 1,2 milli maha ja nüüd on perses, ei ole mõtet...räägi asjast nii nagu on ja korrektsete andmetega...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.
kui mootor ikka ringi käia ei jõua siis kolvid klapid omavahel kokku saanud - proovi ilma küünaldeta alduses ringi ajada mootorit..
tüüpviga mis tehakse on igalt poolt maha võtta, kuid klappidele ruumi ei tehta - tulemus teadagi mis...
tüüpviga mis tehakse on igalt poolt maha võtta, kuid klappidele ruumi ei tehta - tulemus teadagi mis...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkristjankivi
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.
mootor on 1500cc. mootor käib kyynaldega ilusti ringi ta vahepeal nagu isegi lubab käima minna aga ei lähe.se kylamehaanik ytles ise et klapid ei pea aga keegi pole klappe näpinud.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.
Mismoodi siis kaant lihviti?
Juba paljalt võll-maha-peale operatsioon ajab klassikul klapid regullist välja.
Viisid kaane koos võlli ja klappidega lihvimisse? Kuidas sa ta üldse sel juhul maha said võtta?Algselt postitas: kristjankivi
... keegi pole klappe näpinud.
Juba paljalt võll-maha-peale operatsioon ajab klassikul klapid regullist välja.
-
kkristjankivi
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.
aa noo siis jah. siis pean ikkagi plokikaane maha võtma ja ära reguleerima.siis tasub vist juba uued rõngad ja kolvid ka sisse panna
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.
Kui kaant lihviti, siis pidi ju see maas olema!?
Miks on vaja kolbe ja rõngaid vahetada? Kas mootoril oli rant sisse kulunud? Kas kompressioon mõõdetud ja palju oli?
Klappe reguleeritakse ikka siis kui kaas peal ja nukkvõll samuti küljes.
Soovitan võtta kätte mõni raamat, kus kirjutatakse Ladade remontimisest ja hooldusest ning seda lugeda. Nt "Sõiduauto ?iguli" Pärast on endal kergem teha ja teistel kergem õpetada.
[Muudetud: 7-5-2007 Mel]
Miks on vaja kolbe ja rõngaid vahetada? Kas mootoril oli rant sisse kulunud? Kas kompressioon mõõdetud ja palju oli?
Klappe reguleeritakse ikka siis kui kaas peal ja nukkvõll samuti küljes.
Soovitan võtta kätte mõni raamat, kus kirjutatakse Ladade remontimisest ja hooldusest ning seda lugeda. Nt "Sõiduauto ?iguli" Pärast on endal kergem teha ja teistel kergem õpetada.
[Muudetud: 7-5-2007 Mel]
-
kkristjankivi
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
kkristjankivi
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vastan ka teisele PuZuP'i küsimusele. Mina tõstsin.
Miks? Teema oli ennem reguleeritava nukiratta all ning selgus, et tehtud on järjekordselt poolikut remonti, millest järeldasin, et nukiratas siin küll süüdi ei ole.
Esiteks:
Pole kaant viitsitud lõpuni korda teha, et saaks rääkida üldse mingi kompressiooni tekkimise võimalusest.
Teiseks:
Iga korraliku treiali tehtud reguleeritaval nukkvõlli hammasrattal on jäetud võimalus see paika panna algsesse nullasendisse. Ja sellises asendis peab iga lada mootor käivituma.
Võib-olla kristjankivi hammaka teinud treial pole nii hoolas olnud ja algne märk on jumalteab kus, või on see ratas niipalju kokku-lahti käinud, et keegi kurat ei tea, kus algmärk nüüd enam olema peaks.
Aga kui tunnete, et olen milleski süüdi, siis palun, alati on võimalik see lugu tõsta tagasi sinna, kus ta algselt oli ehk siis siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3645
Miks? Teema oli ennem reguleeritava nukiratta all ning selgus, et tehtud on järjekordselt poolikut remonti, millest järeldasin, et nukiratas siin küll süüdi ei ole.
Esiteks:
Pole kaant viitsitud lõpuni korda teha, et saaks rääkida üldse mingi kompressiooni tekkimise võimalusest.
Teiseks:
Iga korraliku treiali tehtud reguleeritaval nukkvõlli hammasrattal on jäetud võimalus see paika panna algsesse nullasendisse. Ja sellises asendis peab iga lada mootor käivituma.
Võib-olla kristjankivi hammaka teinud treial pole nii hoolas olnud ja algne märk on jumalteab kus, või on see ratas niipalju kokku-lahti käinud, et keegi kurat ei tea, kus algmärk nüüd enam olema peaks.
Aga kui tunnete, et olen milleski süüdi, siis palun, alati on võimalik see lugu tõsta tagasi sinna, kus ta algselt oli ehk siis siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3645