mootor ei käivitu

mootor ei käivitu

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Algselt postitas: CozmonauT
nii mul nüüd selline jama et 1.5 ei käivitu. sõitsin ja siis sai bens otsa. valasin kankust juurde, panin käima, tagurdasin 10m ja siis suri välja ja enam ei käivitunud. panin teised küünlad, tutika süütepooli, teise karpa aga ikka ei käivitu. starterit andes käib mootor ilusti ringi aga isegi ei luba mitte.:puzzled
mul oli sama kui jagaja võll pooleks läks!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

to cozmo:
kas bensiin karpasse jõuab?
kas säde on?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

bens karpasse jõuab, aga sedap ole vaadanud kas säde on..

krt mul ainult 1.3'se jagaja olemas aga see ei istu 1.5'sele, muidu prooviks.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

aga kuidas selle jagajaga on. ta käib vist maha 13 võtmega ühest kohast. kui jagaja maha võtan ja peale panen siis peab pärast midagi regullima ja sättima ka ?
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: CozmonauT
kui jagaja maha võtan ja peale panen siis peab pärast midagi regullima ja sättima ka ?
Hmm....süüte peab äkki paika panema? :P
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

sorri noh et ma mootorite hingeelust midagi ei jaga :kuri
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Veelkord: ära vaheta suvaliselt kõiki juppe auto küljes vaid otsi kõigepealt viga üles. Oled sa üldse kindel et sul bensiin otsa sai? Äkki jäi auto just selle veaga seisma mis tal siiani küljes. KAS SÄDE ON??????? Kui on siis ära näpi seda jagajat.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

säde oli olemas, aga küünla august tuli lärakas bensiini välja. tundus et oli veega segamini. plokikaane tihend siis kutu või kaas kõver.. ? :(
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

kle aga kas sa oled sellega üldse sõitnud,kui ei siis vaata,äkki on kett mõne hamba võrra vale.mul oli opelil ka,kahe võrra vale,ja samamoodi lõi summutisse ja jooksis täis,panin siis märkide järgi paika(opelil rihmaga mootor)ja läks esimesest pöördest.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
k
kristjankivi
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.

Postitus Postitas kristjankivi »

mina lasin endal ploki kaane ära lihvida 1.2 mm aga panin peale ja nyyd ei lähe käima üks mees mõõtis kompresiooni ära ja ytles et väga väike aga proovisin tõmmata siis teise käiguga ei võnud mootorit järgi.aga mootor ei lähe käima panin küll reguleeritava nukiratta peale aga mul on mingi 5 poldiga ja mul ei ole selliseid märke peal.vahepeal lubab aga käima ei lähe isegi yks kylamehaanik vaadand ja ei oska ka midagi teha.aga sõber lasi ka plokikaane ära lihvida pani talvalise rattaga ja kohe käis:(
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.

Postitus Postitas PuZuP »

Mis nukk peal on ?
Kui mingi "kange" nukk, siis palju on ülekatet?
Kuidas klapid reguleeritud on ?
Kas ülemine ja alumine "ots" on omavahel õigesti kokku pandud ?
Ja üleüldse mis plokist ja kaanest jutt käib...
Niisama haliseda, et 1,2 milli maha ja nüüd on perses, ei ole mõtet...räägi asjast nii nagu on ja korrektsete andmetega...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.

Postitus Postitas olaaf »

kui mootor ikka ringi käia ei jõua siis kolvid klapid omavahel kokku saanud - proovi ilma küünaldeta alduses ringi ajada mootorit..

tüüpviga mis tehakse on igalt poolt maha võtta, kuid klappidele ruumi ei tehta - tulemus teadagi mis...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kristjankivi
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.

Postitus Postitas kristjankivi »

mootor on 1500cc. mootor käib kyynaldega ilusti ringi ta vahepeal nagu isegi lubab käima minna aga ei lähe.se kylamehaanik ytles ise et klapid ei pea aga keegi pole klappe näpinud.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.

Postitus Postitas logman »

Mismoodi siis kaant lihviti?
Algselt postitas: kristjankivi
... keegi pole klappe näpinud.
Viisid kaane koos võlli ja klappidega lihvimisse? Kuidas sa ta üldse sel juhul maha said võtta?
Juba paljalt võll-maha-peale operatsioon ajab klassikul klapid regullist välja.
k
kristjankivi
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.

Postitus Postitas kristjankivi »

aa noo siis jah. siis pean ikkagi plokikaane maha võtma ja ära reguleerima.siis tasub vist juba uued rõngad ja kolvid ka sisse panna
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Mootor ei käivitu peale peale plokikaane paigaldamist.

Postitus Postitas Mel »

Kui kaant lihviti, siis pidi ju see maas olema!?
Miks on vaja kolbe ja rõngaid vahetada? Kas mootoril oli rant sisse kulunud? Kas kompressioon mõõdetud ja palju oli?

Klappe reguleeritakse ikka siis kui kaas peal ja nukkvõll samuti küljes.

Soovitan võtta kätte mõni raamat, kus kirjutatakse Ladade remontimisest ja hooldusest ning seda lugeda. Nt "Sõiduauto ?iguli" Pärast on endal kergem teha ja teistel kergem õpetada.

[Muudetud: 7-5-2007 Mel]
k
kristjankivi
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kristjankivi »

proovin siis ära regullida äkki saab sellest abi.suured tänud nõuannete eest
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Tegelikult oleks mul isand Kivile selline küsimus hoopis, et miks Sa üldse lasid 1.2 mm maha lihvida kaanest ?


Ja miks on keegi tõstnud kaks erinevat teemat kokku ?

[Muudetud: 9-7-2007 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
k
kristjankivi
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kristjankivi »

ma antsib kaane sõbra kätte ja ta lasi nii palju maha lihvida :(
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vastan ka teisele PuZuP'i küsimusele. Mina tõstsin.
Miks? Teema oli ennem reguleeritava nukiratta all ning selgus, et tehtud on järjekordselt poolikut remonti, millest järeldasin, et nukiratas siin küll süüdi ei ole.
Esiteks:
Pole kaant viitsitud lõpuni korda teha, et saaks rääkida üldse mingi kompressiooni tekkimise võimalusest.
Teiseks:
Iga korraliku treiali tehtud reguleeritaval nukkvõlli hammasrattal on jäetud võimalus see paika panna algsesse nullasendisse. Ja sellises asendis peab iga lada mootor käivituma.
Võib-olla kristjankivi hammaka teinud treial pole nii hoolas olnud ja algne märk on jumalteab kus, või on see ratas niipalju kokku-lahti käinud, et keegi kurat ei tea, kus algmärk nüüd enam olema peaks.
Aga kui tunnete, et olen milleski süüdi, siis palun, alati on võimalik see lugu tõsta tagasi sinna, kus ta algselt oli ehk siis siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3645
Vasta