mootor ei käivitu

mootor ei käivitu

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
aeromen
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

mootor ei käivitu

Postitus Postitas aeromen »

Probleem siis selline et ostsin 1.6 mootori ja see ei taha kuidagi käima minna,süüdet olen kontrollinud korralikult ainult paugub ja plõtsub vahest paneb siukseid pauke nagu jahikast ,õli panin nats palju ühe cm üle max ,..aa ma ei usu kuidagi et see võib midagi seal oleneda.jagajat keerates peal siis plõtsub korra sumpasse ja siis kord karpasse.ma ei tea mull on juhe koos igastahest,vahetasin jagajat ei midagi vahetasin süüte pooli ikka ei midagi.aga jahh ootan targemate meeste nõuandeid mida teha,olen väga hädas oma kopikagaga.

Ootan väga nõuandeid.:sein
aa ja seda ka veel et ma olen näinud seda mootorit auto peal töötamas enne kui me selle maha kruttisime
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

1.Kas jagaja on tööjärjekorda õigesti ühendatud?
2.Kas kontaktivahe on õige?
3.Oled sa proovinud keerata jagajat 180kraadi?

Jutu järgi tundub ,et pauk käib väljalaskesse mitte aga survetakti lõppu seepärast vaata 1. ja 3. punkt üle.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

logmanil õigus - süütejärjekord ( või süüde) vale - muidu karpasse ei lööks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
aeromen
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aeromen »

süüdet on nii palju mull juba näpitud et ma ei tea ,..ja tõmmates ta ka midagi ei tee.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

OO-jah...
Tead võta nüüd ikka asja rahulikult ja mõtle aegluubis läbi ,kuidas see auto mootor ikka töötab....:rolleyes
Et kunas on sisse - surve - töö - väljalase ,ja vastavalt sellele säti paika ka jagaja ning pane peale küünlajuhtmed.
Süütemoment säti esialgu Ü.S.S. märki ja see masin peab käivituma kui bena tuleb ,säde on ja mootor hõre pole (klapivahed paigas ,hülsid-rõngad korras).
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

See võib nüüd küll kõlada mõnitusena aga süütejärjekord on 1-3-4-2 ...mitte järjest. Viga peaks olema ikka süütes kuna muidu karpasse ja sumpsi korraga (st poolpöörde järel) lakse ei saa tulla. Mul mosul kunagi oli sama asi, neil tavaliselt läheb kas õigesti või 180 kraadi valesti, minuomal oli hoopis 90 kraadi maas. Pärast kappas nagu segane...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: aeromen
nu eks peab varsti uuesti proovima praega karpa maas ja seda krutin üle ..
oled sa ikka kindel et on hea mõte karpat uisa päisa "kruttida"??
kui sa süüte panemisega hakkama ei saa siis ei taha mõeldagi mis sa karpaga teha veel võid :kuri
karpat ikka töötava auto peal "krutitakse" :spin

no offence!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
aeromen
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aeromen »

süüte ma panin õigeks ja koos vanamehega ta on ilge autode fanatt ja seda ma juba ei usu et tema nii kergesti eksib ja isegi mitu korda ja mitmel päeval panime seda süüdet,..
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Ma olen ka oma meelest ilge autode fanatt, eriti Lada fanatt, aga isegi mitu päeva järjest süüdet sättides ei saa ma seda päris nii paika nagu õige on :D
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Süüte sätimine on jah omaette kunst. Mässasin ise ka sellega kevade poole, päris selliseks ei saandki, millega ise rahul oleks olnud. Sai märkide järgi paika keeratud stroboga, siis tundus liiga uimane, kõrva järgi keerates jälle tundus ka kuidagi imelik, pöörded pold kuigi stabiilsed. Minuarust on see pigem katsetamise asi, kui et võtad kätte ja paned paika.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Mina küll eriliseks targaks ennast ei pea,aga töösoojal mootoril keeran kõrvajärgi süüte küll nii et häbenema ei pea :DJa need strodoskoobid näitavad küll jah neid märke aga siiski iga mootor on nii võrd erinev et selle järgi ikka paika päris ei pane.
56506878
z
ziks1985
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ziks1985 »

Mul oli ka kord selline jama vahetasin ja puhastasin igasuguseid asju midagi ei aidanud ,Siis lõpuks vahetasin kondeka ära ja asi oli korras:)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

tundmatut mootorit ei pruugigi niisama käima saada ( rõngad võivad kinni olla ja muud sellist) Pane siis see süüde paika ja karpa peab kah korras olema siis tross külge ja proovi vedada ( mul oli kah üx mootor ,mis ei tahtnud kuidagi starterist käima minna ) aga tõmmates võttis hääled sisse.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

mul ei tahtnud ka auto peale mootori pealepanekut käima minna aga siis üks tark naabionu ütles et kõik vaakumvoolikud korralikult kinni panna ja peale seda läks pärast paari korda proovimist käima
a
aeromen
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aeromen »

aga siis veel selline küss et mull nagu 2101 piduri võimendit pole ja aga kas siis see kollektori külles see vaakum tore auk võib lahti jääda .
ja ja juba lubab aga ikka need nõmedad plõtsud käivad.
kui tavaline asi siksidel on et rõngad võivad kinni jääda ja kui kaua ta peab siis seisma.:sein
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

vaakumi auk tuleb sulgeda
a
aeromen
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aeromen »

aa ja nüüd siis selline jama et süütepooli kahe klemmi vahel sädeleb nõrk säde mis pole eriti normaalne.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui juhtmed korras siis süütepooli vahetus :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
aeromen
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aeromen »

aga paistab et asi oli jagajas vahetasin jagaja ära,enam ei tao üle.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

nii mul nüüd selline jama et 1.5 ei käivitu. sõitsin ja siis sai bens otsa. valasin kankust juurde, panin käima, tagurdasin 10m ja siis suri välja ja enam ei käivitunud. panin teised küünlad, tutika süütepooli, teise karpa aga ikka ei käivitu. starterit andes käib mootor ilusti ringi aga isegi ei luba mitte.:puzzled
Vasta