säde kadunud
säde kadunud
säde kadunud
Mure selline, et süütepoolini vool jõuab aga edasi ei tule midagit. Kõrgepingekaabel on korras. Kas kindel, et süütepool on vigane?
Auto on seisnud 20 aastat ja ei ole teada, kas tolleaegne omanik mõtles mõne salalüliti välja või mitte, eeldan, et kui vool tuleb juba poolini ära, siis salalülitit ei ole!??
auto on 72aasta 01
Auto on seisnud 20 aastat ja ei ole teada, kas tolleaegne omanik mõtles mõne salalüliti välja või mitte, eeldan, et kui vool tuleb juba poolini ära, siis salalülitit ei ole!??
auto on 72aasta 01
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Et mootor käivituks on vaja kaks asja: bensiin ja säde peavad õigel ajal kokku saama...
Edasi toimi nii vt.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid15947
Edu!!!
[Muudetud: 4-6-2007 Indy]

Edasi toimi nii vt.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid15947
Edu!!!
[Muudetud: 4-6-2007 Indy]
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
Kas sädeme jaoks on vaja neid releesi kapoti all.Igastahes säde on kadunud, süütpool terve, sinna süütepooli pluss juhtmele ei tule voolu peale.Tegu siis 03-mega.Kõik siis pärast seda, kui olin kõik releed eemaldanud, ning süütepooli ka. Ning mootori laiali lammutanud.Nüüd uuesti kui moto peal ei ole sädet.
carl-steven berg
Ei ole vaja,kui on kontaktsüüde peal.Algselt postitas: carl93
Kas sädeme jaoks on vaja neid releesi kapoti all.Igastahes säde on kadunud, süütpool terve, sinna süütepooli pluss juhtmele ei tule voolu peale.Tegu siis 03-mega.Kõik siis pärast seda, kui olin kõik releed eemaldanud, ning süütepooli ka. Ning mootori laiali lammutanud.Nüüd uuesti kui moto peal ei ole sädet.
Geneka küljes juhtmed on paigas?
Süüte sissepanemisel märgutuled lähvad põlema?
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
aAthlon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 29
- Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
- Asukoht: Jõhvi
- Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6
Ei hakka uut teemat tegema.
Autoks 06 ja käima läheb kenasti, natuke aega töötab ka kenasti aga mingi aja pärast hakkaks nagu säde ära kaduma ja tahokas kukub nulli. Päris välja ei jõua surra ja siis jälle töötab. Vähe aja pärast jälle sama jama. Küünlad kontrollitud, juhtmed ka ja jagaja on uus.
Enamus kordadest tekib just siis kui gaasi anda. Oskab keegi ehk öelda mis sellist asja tekitada võib ?
Mootor on peaaegu uus, st 5500 km sõitnud ja enne seda oli tavoti sees, ja usun, et mootor ise korras ja asi kuskil elektris niipalju kui seda Sigulitel on.
[Muudetud: 8-9-2009 Athlon]
Autoks 06 ja käima läheb kenasti, natuke aega töötab ka kenasti aga mingi aja pärast hakkaks nagu säde ära kaduma ja tahokas kukub nulli. Päris välja ei jõua surra ja siis jälle töötab. Vähe aja pärast jälle sama jama. Küünlad kontrollitud, juhtmed ka ja jagaja on uus.
Enamus kordadest tekib just siis kui gaasi anda. Oskab keegi ehk öelda mis sellist asja tekitada võib ?
Mootor on peaaegu uus, st 5500 km sõitnud ja enne seda oli tavoti sees, ja usun, et mootor ise korras ja asi kuskil elektris niipalju kui seda Sigulitel on.
[Muudetud: 8-9-2009 Athlon]
-
aAthlon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 29
- Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
- Asukoht: Jõhvi
- Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6
Ma neid kruve sättida ei oska. Et tööle hakkaks. Olen otsingut kasutanud aga mida mis juhul keerama peab ma aru pole saanud kuigi rumalaks ennast just ei pea.
Mõtlesin, et proovin homme teist karburaatorit. Mis vähemalt varem töötas kenasti. Mõlemad 05-e omad.
Natuke rumal küsimus nüüd aga kus on mootoril kirjas mis töömahuga see üldse on
Sisselaske vahetasin ära kuna sellel ei olnud pidurivõimendi jaoks vajalikku otsa ja seal kirjs oli 2101. 1.2 siis ? Üllatavalt hästi liigub sel juhul.
Igaljuhul vahetan karburaatori ära ja annan tead mis muutus ja mis mitte. Tundus lihtsalt, et nagu säde kaoks ära kuna tahhomeeter kukub lihtsalt nulli ja siis hakkab kohe uuesti kenasti tööle. Auto sureb ka vahepeal ära loomulikult.
Mõtlesin, et proovin homme teist karburaatorit. Mis vähemalt varem töötas kenasti. Mõlemad 05-e omad.
Natuke rumal küsimus nüüd aga kus on mootoril kirjas mis töömahuga see üldse on

Sisselaske vahetasin ära kuna sellel ei olnud pidurivõimendi jaoks vajalikku otsa ja seal kirjs oli 2101. 1.2 siis ? Üllatavalt hästi liigub sel juhul.
Igaljuhul vahetan karburaatori ära ja annan tead mis muutus ja mis mitte. Tundus lihtsalt, et nagu säde kaoks ära kuna tahhomeeter kukub lihtsalt nulli ja siis hakkab kohe uuesti kenasti tööle. Auto sureb ka vahepeal ära loomulikult.
-
aAthlon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 29
- Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
- Asukoht: Jõhvi
- Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6
Täna vahetasin vana karpa peale tagasi. Puhastasin ja pesin puhtaks ning panin peale. Enam ei tossa ja kohapeal töötab paremini. Kohe palju paremini.
Aga nii kui gaasi vajutada siis sureb järsku ära, tahokas nullis ja sekundi jooksul käivitub uuesti.
Karbussil uus tihend vahel ja pingutasin korralikult, bensutorule ostsin uued klambrid kõik, uus õhufilter. Praegu ainult süütepool vahetamata aga on öeldud, et see ei saaks nii teha, et tuleb ja läheb. Ehk siis pole asi elektris ikka ja asi ikkagi karbussis kinni. Ei oska ise nende kruvidega seal midagi peale hakata ka.
Imelik on lihtsalt see, et tahokas kukub väga kiirelt ja järsku alla.
Aga nii kui gaasi vajutada siis sureb järsku ära, tahokas nullis ja sekundi jooksul käivitub uuesti.
Karbussil uus tihend vahel ja pingutasin korralikult, bensutorule ostsin uued klambrid kõik, uus õhufilter. Praegu ainult süütepool vahetamata aga on öeldud, et see ei saaks nii teha, et tuleb ja läheb. Ehk siis pole asi elektris ikka ja asi ikkagi karbussis kinni. Ei oska ise nende kruvidega seal midagi peale hakata ka.
Imelik on lihtsalt see, et tahokas kukub väga kiirelt ja järsku alla.