säde kadunud

säde kadunud

Audio, elektrisüsteem, turva
s
sohne
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2007 23:25
Asukoht: tartu
Autod: 2101 72a.

säde kadunud

Postitus Postitas sohne »

Mure selline, et süütepoolini vool jõuab aga edasi ei tule midagit. Kõrgepingekaabel on korras. Kas kindel, et süütepool on vigane?
Auto on seisnud 20 aastat ja ei ole teada, kas tolleaegne omanik mõtles mõne salalüliti välja või mitte, eeldan, et kui vool tuleb juba poolini ära, siis salalülitit ei ole!??
auto on 72aasta 01
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Eeldus on vale. Salalüliti võib panna ka kontakti juhtme külge, nagu oleks kontaktid pidevalt koos. Lülitatakse massi siis.
Jagaja kontaktid võivad olla ka lihtsalt oksüdeerunud.
C
s
sohne
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2007 23:25
Asukoht: tartu
Autod: 2101 72a.

Postitus Postitas sohne »

mõlemale pooli klemmile jookseb üks juhe.
üks süütelukust, teine jagajast ;)
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Ühenda kontrollamp jagajasse mineva juhtme külge,võta maha jagaja kaas ja lahuta kontaktid,kontaktide avamisel peab kontrollamp põlema.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: Indy
Ühenda kontrollamp jagajasse mineva juhtme külge,võta maha jagaja kaas ja lahuta kontaktid,kontaktide avamisel peab kontrollamp põlema.
see asi nagu vastupidi pole v?:sein

[Muudetud: 4-6-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
s
sohne
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2007 23:25
Asukoht: tartu
Autod: 2101 72a.

Postitus Postitas sohne »

ükskõik mispidi see ka ei olnud, toimis ja vilkus tuleke nii nagu vaja...
pärast uue pooli installatsiooni saime ka sädeme kätte aga motot käima ikkagi ei saanud
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Et mootor käivituks on vaja kaks asja: bensiin ja säde peavad õigel ajal kokku saama...:D
Edasi toimi nii vt.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid15947
Edu!!!


[Muudetud: 4-6-2007 Indy]
s
sohne
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2007 23:25
Asukoht: tartu
Autod: 2101 72a.

Postitus Postitas sohne »

Ja nii nad kohtusid: isane terav sinine säde ja emane hõrk bensiiniaur. Plaks-plaks ja moto käib...
Süütepool andis pika seismise järel otsad.



[Muudetud: 7-6-2007 logman]
m
mummik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Okt 2007 08:41
Asukoht: saaremaa
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas mummik »

kui arvad,et salalüliti.siis on ju lihtne:vaata kas süütepoolis tulev madalpinge juhe on jagajaga ühendus4es.selle juhtme vahele on tavaliselt pandud ka salallukk? kui vool tuleb juba jagajasses.t. liiguta kontakte ja kas on säde olemas.siis kui on,võib voga olla ka rootoriss.t. rootori kaitses.
m
mummik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Okt 2007 08:41
Asukoht: saaremaa
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas mummik »

ja veel kui sade on nõrk ja punakas,või kui kontaktide vahel on SUUR SÄDELEMINE,siis vibb ka olla kondegas vigane.ja juhtub ka nii,et ei löösurve all läbi küünalde.vata ka jagaja kaane alla.ka sealt võib imesi leida.muide pimedas on hea näha,kus üle viskab,kui mootor töötab.Nii,et jõudu uurimisel.
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Kas sädeme jaoks on vaja neid releesi kapoti all.Igastahes säde on kadunud, süütpool terve, sinna süütepooli pluss juhtmele ei tule voolu peale.Tegu siis 03-mega.Kõik siis pärast seda, kui olin kõik releed eemaldanud, ning süütepooli ka. Ning mootori laiali lammutanud.Nüüd uuesti kui moto peal ei ole sädet.
carl-steven berg
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: carl93
Kas sädeme jaoks on vaja neid releesi kapoti all.Igastahes säde on kadunud, süütpool terve, sinna süütepooli pluss juhtmele ei tule voolu peale.Tegu siis 03-mega.Kõik siis pärast seda, kui olin kõik releed eemaldanud, ning süütepooli ka. Ning mootori laiali lammutanud.Nüüd uuesti kui moto peal ei ole sädet.
Ei ole vaja,kui on kontaktsüüde peal.
Geneka küljes juhtmed on paigas?
Süüte sissepanemisel märgutuled lähvad põlema?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Athlon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
Asukoht: Jõhvi
Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6

Postitus Postitas Athlon »

Ei hakka uut teemat tegema.
Autoks 06 ja käima läheb kenasti, natuke aega töötab ka kenasti aga mingi aja pärast hakkaks nagu säde ära kaduma ja tahokas kukub nulli. Päris välja ei jõua surra ja siis jälle töötab. Vähe aja pärast jälle sama jama. Küünlad kontrollitud, juhtmed ka ja jagaja on uus.
Enamus kordadest tekib just siis kui gaasi anda. Oskab keegi ehk öelda mis sellist asja tekitada võib ?
Mootor on peaaegu uus, st 5500 km sõitnud ja enne seda oli tavoti sees, ja usun, et mootor ise korras ja asi kuskil elektris niipalju kui seda Sigulitel on.

[Muudetud: 8-9-2009 Athlon]
a
Athlon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
Asukoht: Jõhvi
Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6

Postitus Postitas Athlon »

Ei oska keegi aidata ?
Süütepool võib sellist asja teha ?
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Terava pilguga võid ka karburaatorit vaadata, kui sellised sümptomid on. Kui tahab välja surra siis tundub nagu ei saaks bena kätte. Kui vea kätte saad siis räägi mis viga oli.
a
Athlon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
Asukoht: Jõhvi
Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6

Postitus Postitas Athlon »

Ma neid kruve sättida ei oska. Et tööle hakkaks. Olen otsingut kasutanud aga mida mis juhul keerama peab ma aru pole saanud kuigi rumalaks ennast just ei pea.
Mõtlesin, et proovin homme teist karburaatorit. Mis vähemalt varem töötas kenasti. Mõlemad 05-e omad.
Natuke rumal küsimus nüüd aga kus on mootoril kirjas mis töömahuga see üldse on :D
Sisselaske vahetasin ära kuna sellel ei olnud pidurivõimendi jaoks vajalikku otsa ja seal kirjs oli 2101. 1.2 siis ? Üllatavalt hästi liigub sel juhul.
Igaljuhul vahetan karburaatori ära ja annan tead mis muutus ja mis mitte. Tundus lihtsalt, et nagu säde kaoks ära kuna tahhomeeter kukub lihtsalt nulli ja siis hakkab kohe uuesti kenasti tööle. Auto sureb ka vahepeal ära loomulikult.
a
Athlon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
Asukoht: Jõhvi
Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6

Postitus Postitas Athlon »

Vahetasin täna bensu filtri, bensupumba ( uued, olid lihtsalt olemas ) ja karburaatori teise vastu aga nüüd hakkas tossama ja veel ebaühtlasemalt käima. Kuigi tundus, et enam sellist asja ei olnud, et järsku välja suri ja kohe käivitus uuesti. Oskab keegi veel midagi kommenteerida ?
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Auto saab äkki suuremas koguses õhku kuskilt lisaks? Kas karpa, vaakumvoolikud jms ikka peavad?
a
Athlon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
Asukoht: Jõhvi
Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6

Postitus Postitas Athlon »

Täna vahetasin vana karpa peale tagasi. Puhastasin ja pesin puhtaks ning panin peale. Enam ei tossa ja kohapeal töötab paremini. Kohe palju paremini.
Aga nii kui gaasi vajutada siis sureb järsku ära, tahokas nullis ja sekundi jooksul käivitub uuesti.
Karbussil uus tihend vahel ja pingutasin korralikult, bensutorule ostsin uued klambrid kõik, uus õhufilter. Praegu ainult süütepool vahetamata aga on öeldud, et see ei saaks nii teha, et tuleb ja läheb. Ehk siis pole asi elektris ikka ja asi ikkagi karbussis kinni. Ei oska ise nende kruvidega seal midagi peale hakata ka.
Imelik on lihtsalt see, et tahokas kukub väga kiirelt ja järsku alla.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Tahhokas on süütesüsteemiga ühenduses ja kui see gaasi vajutamisel nulli kukub ning mootor välja surra tahab,võib kahtlustada süütesüsteemis puudulikku kontakti. Äkki ei anna kere ja mootori vaheline massjuhe korralikult ühendust? Sel juhul võib niivisi vigurdada.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Vasta