kaua seisnud mootor

kaua seisnud mootor

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pärast omal lihtsam, kui märgid paigas ju :)
miks kohe plokikaane tihendit vaja vahetama hakata?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ei pea olema ,kuid enne lahti võtmist kontrolli üle ,kas märgid nukvõllil ja väntvõllil klapivad ,kui klapivad ,siis jäta lihtsalt meelde ja kui tihend vahetatud ,siis pane täpselt nii tagasi.

[Muudetud: 15-1-2008 Laurimetall]
r
R_A_I_T
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Veebr 2006 22:27
Asukoht: saaremaa
Autod: puudub hetkel

Postitus Postitas R_A_I_T »

Mootor on nii tuugalt kinni et keerasin vända kohal ühe hamba puruks juba ja mida siis teha??? Saab sellest mootorist ültse asja või niisama ajaraisk????
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Plokikaas maha ja siis on näha, kui kulunud on hülss jne...., et kas tasub edasi tegeleda.
Kaubikule teist mootorit ostes oli see samuti roostes. Käkkikäinud bussilt võtsin, karteri põhi oli puruks ja niiskus kõvasti sisse tunginud. Kiskusin viimse pulgani lahti, pesin korralikult puhtaks, liivapaberiga lõin hülsid uuesti läikima, ühtegi uut juppi sisse ei pannud ja käib siiamaani, kui tarvis peaks olema. Buss just tegi oma viimase sõidu, kui ta hoovist ära koristasin - viisin linnast välja, jalust ära.
r
R_A_I_T
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Veebr 2006 22:27
Asukoht: saaremaa
Autod: puudub hetkel

Postitus Postitas R_A_I_T »

AGA isa arvas mul et ma ei pruugi neid kolvegi kätte saada..
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kätte saab nad küll. Kui palju nüüd rõngad protsessi käigus haiget saavad sõltub "kultuurikihi" paksusest hülssidel.
Roosteleotajat silindri seintele pihustada ja alt ning ülalt edasi-tagasi puukaikaga (haamri vars nt.) koputades tulevad ikka välja. Võid ka peale kaane avamist liivapaberiga kolbidele teed rajada. Lihvimisliigutused teed hülsis kolvi liikumise suunaga risti. 800 oli vist paber, millega ise kergelt vajutades alustasin.
Niiskus ronib igasse seisvasse mootorisse klappide kaudu sisse. Seepärast on soovitav kord kuus või pisut harvemini mootor natukeseks käima ajada.



[Muudetud: 14-1-2008 logman]
r
R_A_I_T
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 27 Veebr 2006 22:27
Asukoht: saaremaa
Autod: puudub hetkel

Postitus Postitas R_A_I_T »

Homme hakkan siis uuesti tegutsema nende õpetuste järgi ja loodan et asi ikka sujub hästi...:)
Vasta