miks kohe plokikaane tihendit vaja vahetama hakata?
kaua seisnud mootor
kaua seisnud mootor
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Plokikaas maha ja siis on näha, kui kulunud on hülss jne...., et kas tasub edasi tegeleda.
Kaubikule teist mootorit ostes oli see samuti roostes. Käkkikäinud bussilt võtsin, karteri põhi oli puruks ja niiskus kõvasti sisse tunginud. Kiskusin viimse pulgani lahti, pesin korralikult puhtaks, liivapaberiga lõin hülsid uuesti läikima, ühtegi uut juppi sisse ei pannud ja käib siiamaani, kui tarvis peaks olema. Buss just tegi oma viimase sõidu, kui ta hoovist ära koristasin - viisin linnast välja, jalust ära.
Kaubikule teist mootorit ostes oli see samuti roostes. Käkkikäinud bussilt võtsin, karteri põhi oli puruks ja niiskus kõvasti sisse tunginud. Kiskusin viimse pulgani lahti, pesin korralikult puhtaks, liivapaberiga lõin hülsid uuesti läikima, ühtegi uut juppi sisse ei pannud ja käib siiamaani, kui tarvis peaks olema. Buss just tegi oma viimase sõidu, kui ta hoovist ära koristasin - viisin linnast välja, jalust ära.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kätte saab nad küll. Kui palju nüüd rõngad protsessi käigus haiget saavad sõltub "kultuurikihi" paksusest hülssidel.
Roosteleotajat silindri seintele pihustada ja alt ning ülalt edasi-tagasi puukaikaga (haamri vars nt.) koputades tulevad ikka välja. Võid ka peale kaane avamist liivapaberiga kolbidele teed rajada. Lihvimisliigutused teed hülsis kolvi liikumise suunaga risti. 800 oli vist paber, millega ise kergelt vajutades alustasin.
Niiskus ronib igasse seisvasse mootorisse klappide kaudu sisse. Seepärast on soovitav kord kuus või pisut harvemini mootor natukeseks käima ajada.
[Muudetud: 14-1-2008 logman]
Roosteleotajat silindri seintele pihustada ja alt ning ülalt edasi-tagasi puukaikaga (haamri vars nt.) koputades tulevad ikka välja. Võid ka peale kaane avamist liivapaberiga kolbidele teed rajada. Lihvimisliigutused teed hülsis kolvi liikumise suunaga risti. 800 oli vist paber, millega ise kergelt vajutades alustasin.
Niiskus ronib igasse seisvasse mootorisse klappide kaudu sisse. Seepärast on soovitav kord kuus või pisut harvemini mootor natukeseks käima ajada.
[Muudetud: 14-1-2008 logman]