Ei pea olema ,kuid enne lahti võtmist kontrolli üle ,kas märgid nukvõllil ja väntvõllil klapivad ,kui klapivad ,siis jäta lihtsalt meelde ja kui tihend vahetatud ,siis pane täpselt nii tagasi.
Mootor on nii tuugalt kinni et keerasin vända kohal ühe hamba puruks juba ja mida siis teha??? Saab sellest mootorist ültse asja või niisama ajaraisk????
Plokikaas maha ja siis on näha, kui kulunud on hülss jne...., et kas tasub edasi tegeleda.
Kaubikule teist mootorit ostes oli see samuti roostes. Käkkikäinud bussilt võtsin, karteri põhi oli puruks ja niiskus kõvasti sisse tunginud. Kiskusin viimse pulgani lahti, pesin korralikult puhtaks, liivapaberiga lõin hülsid uuesti läikima, ühtegi uut juppi sisse ei pannud ja käib siiamaani, kui tarvis peaks olema. Buss just tegi oma viimase sõidu, kui ta hoovist ära koristasin - viisin linnast välja, jalust ära.
Kätte saab nad küll. Kui palju nüüd rõngad protsessi käigus haiget saavad sõltub "kultuurikihi" paksusest hülssidel.
Roosteleotajat silindri seintele pihustada ja alt ning ülalt edasi-tagasi puukaikaga (haamri vars nt.) koputades tulevad ikka välja. Võid ka peale kaane avamist liivapaberiga kolbidele teed rajada. Lihvimisliigutused teed hülsis kolvi liikumise suunaga risti. 800 oli vist paber, millega ise kergelt vajutades alustasin.
Niiskus ronib igasse seisvasse mootorisse klappide kaudu sisse. Seepärast on soovitav kord kuus või pisut harvemini mootor natukeseks käima ajada.