2103, Siksisback, 1983
Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht:
Jõgevamaa
Autod:
21033 83' , 21013 83'
Postitus
Postitas Siksisback »
16 Mär 2007 13:40
Aga krunt on ju niivõrd poorne et ta laseb niiskust läbi ja läheb uuesti rooste ju:P või mitte?:rolleyes
Igast autost saab ükskord opel.!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht:
Tallinn
Autod:
Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:
Postitus
Postitas grimes »
16 Mär 2007 15:08
Algselt postitas: Siksisback
Aga krunt on ju niivõrd poorne et ta laseb niiskust läbi ja läheb uuesti rooste ju:P või mitte?:rolleyes
Krundil ongi just see toime et niiskust läbi ei lase
Happekrunt on hea kui paneksid haljale plekile
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht:
Saar
Autod:
MetsaNiva
Postitus
Postitas motamees »
16 Mär 2007 15:19
Algselt postitas: grimes
Krundil ongi just see toime et niiskust läbi ei lase
Krundi ülesanne on olla "amordiks" pleki ja värvi vahel. On poorne ja laseb niiskust läbi.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
16 Mär 2007 16:51
Algselt postitas: motamees
Krundi ülesanne on olla "amordiks" pleki ja värvi vahel. On poorne ja laseb niiskust läbi.
huvitav, et värvijad räägivad täpselt vastupidi..
krunt hoiab niiskust eemale metallist
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht:
valga
Autod:
Vaz 2101
Kontakt:
Postitus
Postitas Tarts »
16 Mär 2007 21:25
Krundi ülesanne just hoida metalli ilmastiku eest,värvist ja lakist tungib niiskus läbi ilma probleemideta.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht:
Tallinn
Autod:
2x2105
Postitus
Postitas kapa »
16 Mär 2007 21:29
Krunt läheb jah rooste. Kuuke-kaks ja on haljalt krunditud plekilt roostetäpid läbi roninud. Kui krunti paned, pane kattevärvi ka.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht:
valga
Autod:
Vaz 2101
Kontakt:
Postitus
Postitas Tarts »
16 Mär 2007 21:34
Kapa kas oled lammas või plekk on sul krundi all roostes mitte krunt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht:
Jõgevamaa
Autod:
21033 83' , 21013 83'
Postitus
Postitas Siksisback »
17 Mär 2007 10:04
Aga kui laseks sinna roostesurma ja siis krunt peale, kas nii oleks parem?:rolleyes
Igast autost saab ükskord opel.!
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht:
Jõgevamaa
Autod:
21033 83' , 21013 83'
Postitus
Postitas Siksisback »
17 Mär 2007 15:05
Sai siis pahteldatud ja lihvitud ja esimene kiht krunti ka peale pandud.
Igast autost saab ükskord opel.!
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht:
Jõgevamaa
Autod:
21033 83' , 21013 83'
Postitus
Postitas Siksisback »
17 Mär 2007 15:08
-
Igast autost saab ükskord opel.!
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht:
Jõgevamaa
Autod:
21033 83' , 21013 83'
Postitus
Postitas Siksisback »
17 Mär 2007 15:09
tagant
Igast autost saab ükskord opel.!
m
m4rt
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Postitus
Postitas m4rt »
17 Mär 2007 15:13
Sa oled kas väga loll või on sul väga igav, autosid nii ei värvita
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht:
saaremaa
Autod:
VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
Postitus
Postitas fanatt »
17 Mär 2007 15:43
Tuled oleksid pidanud kinni katma ennem:sein. Nüüd jama nende puhtaks saamisega
pidur = kiiruse surm
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht:
Raplamaa või Pärnu
Autod:
Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:
Postitus
Postitas -grazy- »
17 Mär 2007 16:18
Tuled saab väga edukalt nitro lahustiga puhtaks
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht:
Rapla, Alu
Autod:
Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Postitus
Postitas siim789 »
17 Mär 2007 18:04
tuled, ukselingid, stanged ja muu taoline vast oleks parem enne kere tegema hakkamist eemaldada... see vast ei tohiks eriti keeruline olla
Muidugi omal kogemused puuduvad selles asjas, niiet ei tea kas rääkisin õigust... oma ühte masinat igatahes hakkan niimoodi varsti tegema.
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht:
Jõgevamaa
Autod:
21033 83' , 21013 83'
Postitus
Postitas Siksisback »
17 Mär 2007 18:22
Jah tegingi suunad nitro lahusega puhtaks, tagutuledele panin kruntimise ajaks ajalehed peale. Ja mis stangedesse puutub siis esistange on ära võetud aga tagustange pani sõber lihtsalt niisama pildi ajaks külge:D ...aga ei tea mis mõttega:P
Igast autost saab ükskord opel.!
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht:
saaremaa
Autod:
VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
Postitus
Postitas fanatt »
17 Mär 2007 18:52
Algselt postitas: -grazy-
Tuled saab väga edukalt nitro lahustiga puhtaks
Puhtaks saab küll, aga mis nägu nad pärast "puhastamist" jäävad on teine lugu. (loe: sulavad, pleegivad, lähvad happraks jne.)
Aga tubli et tegid. Nüüd järgmise auto keretöödeks kogemusi juures, mida paremini teha ja kuidas teha.
[Muudetud: 17-3-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht:
Jõgevamaa
Autod:
21033 83' , 21013 83'
Postitus
Postitas Siksisback »
17 Mär 2007 23:24
Jamh selles suhtes on sul õigus.
Igast autost saab ükskord opel.!
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht:
Saar
Autod:
MetsaNiva
Postitus
Postitas motamees »
18 Mär 2007 00:19
Algselt postitas: Tarts
Krundi ülesanne just hoida metalli ilmastiku eest,värvist ja lakist tungib niiskus läbi ilma probleemideta.
Ju on siis minu teadmised valed või vananenud.
Algselt postitas: Siksisback
Jah tegingi suunad nitro lahusega puhtaks, tagutuledele panin kruntimise ajaks ajalehed peale.
Tagatule eemaldamiseks on vaja lahti keerata 4 mutrit (või oli 03'el isegi neid ainult kaks). See ajakulu on oluliselt väiksem, kui katmisel või puhastamisel. Ka on tavaliselt rooste just detailide ääre all.
C