K: Keevitatud plokktiffer?
K: Keevitatud plokktiffer?
-
vvirkostone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 16 Mär 2009 12:32
- Asukoht: Aegviidu
- Autod: 2106 '91
-
vvirkostone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 16 Mär 2009 12:32
- Asukoht: Aegviidu
- Autod: 2106 '91
Minagi plokkdiffri ära proovinud. Juhitavus sama, ainult rehvidest hakkas kahju. Mul mingit kakkumist vms polnud kruusal ega asfaltil. Pöörderaadius suht sama ja kurve sai samamoodi läbida.
Kruusal oli väga hea sõita, kuid väikese hooga(manööverdades) tahtis tagasild alt tulla( lohistas rehve). Selle tulemusena tuli rehvidelt tükke välja(auto rahvast täis). Kui rehve poleks nii rikkunud, siis sõidaks praegugi plokkdiffriga.
Linnasõiduks ei soovita diffrit kinni keevitada. Kui maalt pärit ja linna vähe asja, siis soovitan.
Talvel tuleb uus katsetus ette võtta...
Kruusal oli väga hea sõita, kuid väikese hooga(manööverdades) tahtis tagasild alt tulla( lohistas rehve). Selle tulemusena tuli rehvidelt tükke välja(auto rahvast täis). Kui rehve poleks nii rikkunud, siis sõidaks praegugi plokkdiffriga.
Linnasõiduks ei soovita diffrit kinni keevitada. Kui maalt pärit ja linna vähe asja, siis soovitan.
Talvel tuleb uus katsetus ette võtta...
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
ttamps22
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 04 Apr 2008 00:13
- Asukoht: tallinn
- Autod: vaz 2103
talvel sõites oli mul selline juhus. sõitsin mööda piibe maanteed, tee oli jääs ja natuke rööpas. järsku viskas autol külje ette. natuke jäi puudu, muidu oleks olnud korralik laubakas. lõpetasin kraavis. (see ei olnud sõiduoskamatusest vaid diffrist). niisama sõitmiseks ei soovita, aga jääraja sõitmiseks on täitsa hea.
-
rragnar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Okt 2010 21:53
- Asukoht: pärnu
- Autod: 2107 EXPORT
Superkrossi autodel (räägime tagaveolistest ladadest) käivad küll mõlemad tagumised võrdselt ringi. Seda ei oska öelda kas kasutuses on LSD või keevis, kuid miskipärast arvan et enamustel keevis. Samas lõin ükspäev yutube sisse lada VFTS ja jäin vaatama et, seal käis riningi vaid üks tagumine ratas. Endal ka võistlusauto ehitus pooleli, ning otsustasin diffri vabaks jätta, sõidab natuke ära ja vaatab siis, sest kõigepealt tuleks sõtmist õppida küll siis tehnikat saab järgi aidata 

Ju siis sitasti keevitatud...Algselt postitas: vaz05
Nivaga pole kogemust aga enda ladal sai proovitud küll ja murrab keevitusest lahti kogu aeg!
Seal niisuured jõud, et hammaste kokkukeevitamisest ei piisa. Vaja hammasrattad korpuse külge keevitada.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
jjuut000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Jaan 2009 16:04
- Asukoht: saku
- Autod: 2103,BMW 325i vurriga
- Kontakt:
Ise sai sõidetud keeviatud difriga kokku kuskil aasta ,differ sai korralikult keevitatud ja ennem muidugi õlist ilusti puhtaks .ainuke mis juhtus kaks korda oli see ,et murrab sillatala küljest põikivarda kinnituse lahti ja suht kiirelt tapab varraste puksid ära.Ja muidugi rehve läheb nagu leiba:D parklas keerates must triip jäi ikka kogu aeg maha.
Müüa laias valikus nii kasutatuid,kui uusi rehve.Mootori õlide müük ja vahetus,sildadereguleerimine,autode remont ja hooldus ,varuosade müük ,autopesula(poleerimine ja keemiline) Männiku tee 104(Männiku ärimaja null korrus)
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Täna siis ka tehtud see keevitamise temp. Umbes 20 km linnas sõidetud. Kuigi liiklemine varasemaga võrreldes tundub nüüd märgatavalt kergem olema, siiski ootasin esimese hooga paremat minekut. Ju Niva ikka talvisest liikumisest sedavõrd teise tunde tekitanud. Samas üheveolistel kaob foori tagant stratides eest. Suurim pluss vast väiksematel tänavatel, kus ristmikud lumepudrused. Liigub suhteliselt hästi paigast ning pudrust läbi.
Natukene aitas kaasa läbivuse parandamisele umbes 60 kg lisamine pagassi.
Juhitavuse poolelt on emotsioon isegi parem. Pikirööbastes ja vaaludes on auto stabiilsem kui enne. Ühtlase kiirusega sõites külge ette ei taha ajada. Kurvide läbimine külg ees jms funnimine on väga hästi kontrollitav.
Rasketes oludes tahaks nüüd jäigemat amorti taha. Sild hakkab kohati hüppama.
Nüüdsest lisaks rehvivahetusele kevadel ja sügisel tuleb diffrivahetust tegema hakata:)
Natukene aitas kaasa läbivuse parandamisele umbes 60 kg lisamine pagassi.
Juhitavuse poolelt on emotsioon isegi parem. Pikirööbastes ja vaaludes on auto stabiilsem kui enne. Ühtlase kiirusega sõites külge ette ei taha ajada. Kurvide läbimine külg ees jms funnimine on väga hästi kontrollitav.
Rasketes oludes tahaks nüüd jäigemat amorti taha. Sild hakkab kohati hüppama.
Nüüdsest lisaks rehvivahetusele kevadel ja sügisel tuleb diffrivahetust tegema hakata:)
-
vvaz05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
- Asukoht: tartu
- Autod: mitu bmw-d
- Kontakt:
Satelliitide keevitamine korpuse külge ongi riski-bisness ehk ajutine kiirlahendus, kuna talv tuli ootamatult koos paksu lumega aga sõita on vaja! Ilma lukuta ei ole midagi teha! Miks lahti murrab on lihtne põhjus, kes natukenegi materjalide tehnoloogiat jagab või sellest midagi kuulnud on siis teab ta juba vastust ette. Meie ka teadsime ja oleme tulemusega rahul!
Pildid unustasime suure rõõmuga tegemata, kuna saime LSD ketasluku hästi paika reguleeritud ja kohe alla ning sõitma. Selle reduktori pildid on teise teema all olemas.
Kes tahab jäika silda siis kindlasti SPOOL vahele!!! ja ei mingit keevitamist (ega murdumist). Kindlasti hakkab pooltelgi, kände, vardaid/pukse, ja ka rehve minema mehe moodi. Mikidemaal on spool päris levinud (odav)lahendus. Püüame lähiajal midagi spoolilaadset ka Ladale valmis meisterdada ja kui õnnestub mõistliku hinnaga teha siis pakuks klubilistele ka välja.
Aretamisel - katsetamisel on ka nn. Pätilukud - vedrudega satelliitide koormamine, mis oleks eriti hea libedale rajale, kus momendid ei ole eriti suured.
Jäik sild (kas siis keevitatud või spool) ongi "jäik" ja tuim - meelitada ei lase, kogu aeg pead (külg)libisemisega kurve võtma. Tihti tõukab ehk siis on alajuhitav ja juhtimine toimubki gaasipedaali abil.
LSD ketaslukk sõltuvalt reguleeritud momendi % - st laseb hästi meelitada ja sobib ka libedale vesiliuga jäärajale.
... aga eks kõik taandub raha taha! ... andruse ja jürgeni sendid teevad otsuse.
Pildid unustasime suure rõõmuga tegemata, kuna saime LSD ketasluku hästi paika reguleeritud ja kohe alla ning sõitma. Selle reduktori pildid on teise teema all olemas.
Kes tahab jäika silda siis kindlasti SPOOL vahele!!! ja ei mingit keevitamist (ega murdumist). Kindlasti hakkab pooltelgi, kände, vardaid/pukse, ja ka rehve minema mehe moodi. Mikidemaal on spool päris levinud (odav)lahendus. Püüame lähiajal midagi spoolilaadset ka Ladale valmis meisterdada ja kui õnnestub mõistliku hinnaga teha siis pakuks klubilistele ka välja.
Aretamisel - katsetamisel on ka nn. Pätilukud - vedrudega satelliitide koormamine, mis oleks eriti hea libedale rajale, kus momendid ei ole eriti suured.
Jäik sild (kas siis keevitatud või spool) ongi "jäik" ja tuim - meelitada ei lase, kogu aeg pead (külg)libisemisega kurve võtma. Tihti tõukab ehk siis on alajuhitav ja juhtimine toimubki gaasipedaali abil.
LSD ketaslukk sõltuvalt reguleeritud momendi % - st laseb hästi meelitada ja sobib ka libedale vesiliuga jäärajale.
... aga eks kõik taandub raha taha! ... andruse ja jürgeni sendid teevad otsuse.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Ka mina mõtlesin, esimese hooga, et teeks mingi pooltelgede otseühenduse või lukustaks sateliidid kuidagi. Peale väikest mõtlemist leidsin, et Lada differ ei ole mingi haruldus ja ei maksa jalgratast leiutama hakata. Seega võib ühe diffri keevitusega ära lõhkuda küll.
Kuskil vene saidil olen Ladale spooli ka müügis näinud, hind oli umbes 120 dollari kanti.
Natukene juttu
[Muudetud: 1-3-2011 Mel]
Kuskil vene saidil olen Ladale spooli ka müügis näinud, hind oli umbes 120 dollari kanti.
Natukene juttu
[Muudetud: 1-3-2011 Mel]