K: Keevitatud plokktiffer?

K: Keevitatud plokktiffer?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
v
virkostone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Mär 2009 12:32
Asukoht: Aegviidu
Autod: 2106 '91

Postitus Postitas virkostone »

et nagu põhimõtteliselt ralli jaoks on diffri kinni keevitamine hädavajalik?
Kui sa ei tea kuhu sa lähed, siis mis mõtet on veel tormata?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Rallis kasutatakse ikka LSD-d.
v
virkostone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Mär 2009 12:32
Asukoht: Aegviidu
Autod: 2106 '91

Postitus Postitas virkostone »

aga kui ma teen endale väikest viisi ralli otstarbeks autot siis pigem ikka kokku keevitada kui lahti jätta - ka nõrga mootoriga?
Kui sa ei tea kuhu sa lähed, siis mis mõtet on veel tormata?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Minagi plokkdiffri ära proovinud. Juhitavus sama, ainult rehvidest hakkas kahju. Mul mingit kakkumist vms polnud kruusal ega asfaltil. Pöörderaadius suht sama ja kurve sai samamoodi läbida.
Kruusal oli väga hea sõita, kuid väikese hooga(manööverdades) tahtis tagasild alt tulla( lohistas rehve). Selle tulemusena tuli rehvidelt tükke välja(auto rahvast täis). Kui rehve poleks nii rikkunud, siis sõidaks praegugi plokkdiffriga.

Linnasõiduks ei soovita diffrit kinni keevitada. Kui maalt pärit ja linna vähe asja, siis soovitan.
Talvel tuleb uus katsetus ette võtta...
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
tamps22
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Apr 2008 00:13
Asukoht: tallinn
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas tamps22 »

talvel sõites oli mul selline juhus. sõitsin mööda piibe maanteed, tee oli jääs ja natuke rööpas. järsku viskas autol külje ette. natuke jäi puudu, muidu oleks olnud korralik laubakas. lõpetasin kraavis. (see ei olnud sõiduoskamatusest vaid diffrist). niisama sõitmiseks ei soovita, aga jääraja sõitmiseks on täitsa hea.
r
ragnar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 20 Okt 2010 21:53
Asukoht: pärnu
Autod: 2107 EXPORT

Postitus Postitas ragnar »

Superkrossi autodel (räägime tagaveolistest ladadest) käivad küll mõlemad tagumised võrdselt ringi. Seda ei oska öelda kas kasutuses on LSD või keevis, kuid miskipärast arvan et enamustel keevis. Samas lõin ükspäev yutube sisse lada VFTS ja jäin vaatama et, seal käis riningi vaid üks tagumine ratas. Endal ka võistlusauto ehitus pooleli, ning otsustasin diffri vabaks jätta, sõidab natuke ära ja vaatab siis, sest kõigepealt tuleks sõtmist õppida küll siis tehnikat saab järgi aidata :)
k
krs170
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Nov 2007 18:08
Asukoht: võrumaa; Rõuge
Autod: 2106, 2121, Mercedes-benz 240d w123
Kontakt:

Postitus Postitas krs170 »

to virkostone : Nõrga mootoriga ei tasu plokkdiffer ära, kuna ta ei jõua peaaegu midagi teha kui rallit tahad sõita.
Kuuenda seeria Lada
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Nivaga pole kogemust aga enda ladal sai proovitud küll ja murrab keevitusest lahti kogu aeg!
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: vaz05
Nivaga pole kogemust aga enda ladal sai proovitud küll ja murrab keevitusest lahti kogu aeg!
Ju siis sitasti keevitatud...
Seal niisuured jõud, et hammaste kokkukeevitamisest ei piisa. Vaja hammasrattad korpuse külge keevitada.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Me keevitasime hammastest kokku ja korpuse külge kah.
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

äkki teed pildid kuidas lahti on murdnud
MännikuLaiali.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kui ainult pehmel pinnasel sõita (põld, maastik) siis peaks piisama ainult hammaste kokku keevitamisest (mõlemalt poolt loomulikult).
Pole just tagasi hoidnud ja siiani töötab.

edit:see jutt oli tagaveolise kohta

[Muudetud: 2-1-2011 lada]
j
juut000
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 24 Jaan 2009 16:04
Asukoht: saku
Autod: 2103,BMW 325i vurriga
Kontakt:

Postitus Postitas juut000 »

Ise sai sõidetud keeviatud difriga kokku kuskil aasta ,differ sai korralikult keevitatud ja ennem muidugi õlist ilusti puhtaks .ainuke mis juhtus kaks korda oli see ,et murrab sillatala küljest põikivarda kinnituse lahti ja suht kiirelt tapab varraste puksid ära.Ja muidugi rehve läheb nagu leiba:D parklas keerates must triip jäi ikka kogu aeg maha.
Müüa laias valikus nii kasutatuid,kui uusi rehve.Mootori õlide müük ja vahetus,sildadereguleerimine,autode remont ja hooldus ,varuosade müük ,autopesula(poleerimine ja keemiline) Männiku tee 104(Männiku ärimaja null korrus)
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Täna siis ka tehtud see keevitamise temp. Umbes 20 km linnas sõidetud. Kuigi liiklemine varasemaga võrreldes tundub nüüd märgatavalt kergem olema, siiski ootasin esimese hooga paremat minekut. Ju Niva ikka talvisest liikumisest sedavõrd teise tunde tekitanud. Samas üheveolistel kaob foori tagant stratides eest. Suurim pluss vast väiksematel tänavatel, kus ristmikud lumepudrused. Liigub suhteliselt hästi paigast ning pudrust läbi.
Natukene aitas kaasa läbivuse parandamisele umbes 60 kg lisamine pagassi.
Juhitavuse poolelt on emotsioon isegi parem. Pikirööbastes ja vaaludes on auto stabiilsem kui enne. Ühtlase kiirusega sõites külge ette ei taha ajada. Kurvide läbimine külg ees jms funnimine on väga hästi kontrollitav.
Rasketes oludes tahaks nüüd jäigemat amorti taha. Sild hakkab kohati hüppama.
Nüüdsest lisaks rehvivahetusele kevadel ja sügisel tuleb diffrivahetust tegema hakata:)
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Satelliitide keevitamine korpuse külge ongi riski-bisness ehk ajutine kiirlahendus, kuna talv tuli ootamatult koos paksu lumega aga sõita on vaja! Ilma lukuta ei ole midagi teha! Miks lahti murrab on lihtne põhjus, kes natukenegi materjalide tehnoloogiat jagab või sellest midagi kuulnud on siis teab ta juba vastust ette. Meie ka teadsime ja oleme tulemusega rahul!
Pildid unustasime suure rõõmuga tegemata, kuna saime LSD ketasluku hästi paika reguleeritud ja kohe alla ning sõitma. Selle reduktori pildid on teise teema all olemas.
Kes tahab jäika silda siis kindlasti SPOOL vahele!!! ja ei mingit keevitamist (ega murdumist). Kindlasti hakkab pooltelgi, kände, vardaid/pukse, ja ka rehve minema mehe moodi. Mikidemaal on spool päris levinud (odav)lahendus. Püüame lähiajal midagi spoolilaadset ka Ladale valmis meisterdada ja kui õnnestub mõistliku hinnaga teha siis pakuks klubilistele ka välja.
Aretamisel - katsetamisel on ka nn. Pätilukud - vedrudega satelliitide koormamine, mis oleks eriti hea libedale rajale, kus momendid ei ole eriti suured.
Jäik sild (kas siis keevitatud või spool) ongi "jäik" ja tuim - meelitada ei lase, kogu aeg pead (külg)libisemisega kurve võtma. Tihti tõukab ehk siis on alajuhitav ja juhtimine toimubki gaasipedaali abil.
LSD ketaslukk sõltuvalt reguleeritud momendi % - st laseb hästi meelitada ja sobib ka libedale vesiliuga jäärajale.
... aga eks kõik taandub raha taha! ... andruse ja jürgeni sendid teevad otsuse.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

no ei ole suutnud ka slikiga keevislukku ära lõhkuda siin vast viga ikka keevitajas. Ka paljud drifti poisid sõidavad võistlustel keevislukuga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Niih, mis asi see spool on?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

100% lukk aga mitte keevitamise teel saavutatud vaid spets tükid tehtud.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kui järeldada siis pooli kujulised hammasrattad äkki ...

[Muudetud: 2-1-2011 pedrox]
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Ka mina mõtlesin, esimese hooga, et teeks mingi pooltelgede otseühenduse või lukustaks sateliidid kuidagi. Peale väikest mõtlemist leidsin, et Lada differ ei ole mingi haruldus ja ei maksa jalgratast leiutama hakata. Seega võib ühe diffri keevitusega ära lõhkuda küll.

Kuskil vene saidil olen Ladale spooli ka müügis näinud, hind oli umbes 120 dollari kanti.

Natukene juttu

[Muudetud: 1-3-2011 Mel]
Vasta