K: Keevitatud plokktiffer?

K: Keevitatud plokktiffer?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

minu masinal on ka all ja paaril klubikaaslasel pole tal häda midagi eks igaüks teab mis oma masinaga teeb
m
momo
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas momo »

Olen kokku kolmele autole plokid teinud (kaasa arvatud dasfi autole) ise sõidan kempi plokiga igapäevaselt linnas, asjad mis võivad mõnele häirivad olla on rehvi libisemise heli aeglaselt keerates ja natuke halvem pöörderaadius. Isiklikult sõidan enne kempiga kui lahtise difriga, vahest tahad natuke sõitu nautida ka ju. On esinenud ka pisike anomaalia: peaülekanne on mul juba kolmas all, isiklikult arvan et asi pigem selles et olen difrit valesti reguleerinud.
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Minu masinal samuti plokdiffer juba aasta aega saab täis ja ple midagi juhtunud veel aga liiga jäik on selles mõttes,et keerates jah masin tahab otse minna kui lapatsit ei vajuta ja kummivilin on ka äge eriti parklates aga seda peaks ka ju regullida saama,et kui palju nagu keevitad või nii,endal ei tee 1 ratas poolt pööretki kui teine tahab kaasa tulla SEE on liiga jäik:( varsti plaanis ära vahetada ja paremini teha nii,et üks ratas saab täispöörde peaaegu ära teha nii,et teine kaasa ei tuleks aga ei tea kas on võimalik nii teha keevituse abil:puzzled
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Keevis lukuga on ainult üks võimalus ja see on täisplokk. Keevit. on vaja korralikult. Pooltelgi läheb palju. Õnneks on omal üks sületäis varuks. Tegin süstemi, et pooleks poolteljega poleks vaja reduktorit maha võtta, vaid saab pulga ühest silla otsast sisse ja teisest välja.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Ei tea, mul pole veel ühtegi pooltelge läinud, sõidan koguaeg asfaldil, rehv on 195/50 r15 vägagi korraliku pidamisega, mootor on 1,6 tublisti järgiaidatud. Auto just rahulikult sõitmiseks m'eldud ei ole.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Muidu on viimasepeal, aga tagasipöörded libedal rajal on raskendatud.
r
Ranno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 06 Nov 2006 10:39
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Ranno »

Mis selline kokkukeevitamine ka maksaks kui tuua differ kohale? Kes selle ette võtaks kui peaks tarvis minema?
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

vot nii ongi. ühed ütlevad pole häda midagi, teised teevad täiega maha. mina proovin igatahes järgi. zajetz ja momo, mis ülekandega difrid teil kasutusel on-olid ?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Minul arvatavasti 4,3 (pole kindel). Momol kord 4.3 kord 4.1 oleneb mis kätte juhtus.
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Mu rallikal on 4,3 ülekandega keevitatud plokkdiffer. Aasta ajga ei oska mitte ühtegi halba välja tuua.:rolleyes
Läbivus tunduvamalt parem, ku itavalisega. Kuival asfaldil kurvis ei libise esirattad samuti läbi.
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

Aga kas keegi on nivale esi sillas täis plokk difrit kasutanud et kas siis on võimalik temaga sõita ka???
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sõita saab, aga pöörderaadius suureneb vaata et kaks korda.
Ja roolimine muutub ka loomulikult raskemaks.
Nivaga pole kogemusi, pajatasin kaubikuga proovitut.
t
Tercel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2007 09:55
Asukoht: Tallinn
Autod: Talasildadega Niva

Postitus Postitas Tercel »

Minu soovitus, et ära seda küll tee, kuna nival rummulukud ( HUB-id ) puuduvad, ja veab pooltelgi kogaueg kaasa. Selle tagajärjel hakkab püsikiirusliigendeid ja pooltelgi minema, ja halvemal juhul keerab diffri üldse alt ära.
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

no eks ma siis esimest difrit kinni ei keevita aga tagumise ilmselt küll.kuid nüüd tuleb kohe teema kohane küsimus et kuidas ma saaksin esimese diffri panna nivisi tööle et ta pole täitsa plokkis vaid hakkib järgi siis kui üks ratas on teinud näiteks pool pööret no nagu need LSD diffrid??
ise olen kuulnud ühe kõrvaga et kuskile seibe vahele toppides pidavat parem olema.
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: madis132
no eks ma siis esimest difrit kinni ei keevita aga tagumise ilmselt küll.kuid nüüd tuleb kohe teema kohane küsimus et kuidas ma saaksin esimese diffri panna nivisi tööle et ta pole täitsa plokkis vaid hakkib järgi siis kui üks ratas on teinud näiteks pool pööret no nagu need LSD diffrid??
ise olen kuulnud ühe kõrvaga et kuskile seibe vahele toppides pidavat parem olema.
Topid neid seibe vahele, läheb hambumine valeks ja mõne aja pärast on see differ omadega õhtal.
Lülita parem keskdiffer lukku ja veavad need kolm ratast küll.
Või osta Land Rover.

[Muudetud: 3-4-2010 twist]
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Postitus Postitas Thor »

Algselt postitas: madis132
ise olen kuulnud ühe kõrvaga et kuskile seibe vahele toppides pidavat parem olema.
http://www.elbe.ee/w201/lsd.jpg

Ma julgen arvata, et sa oled kuulnud sellisest asjast?

[Muudetud: 4-4-2010 Thor]
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

kas 165 eur plus km ei ole kallis sellise asja jaoks ?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

See küll "seibide kuskile vahele toppimine" pole. See lahendus peaks Nivale poris müttamiseks küll kõlbama.
Siin lausa pakutakse valmis juppe Ladale:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid162718
1500.- pole ka paha hind.

[Muudetud: 4-4-2010 twist]
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

ma kardan et see asi end väga ära ei õigusta,sest poris müttamisel on ju sildadele koormus väga suur võrreldes jäärajal sõitmisega ;)või siis kruusal kärutamisega.
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

nii nival sai siis differ (tagumine) kinni keevitatud ja tulemu selline et hullumaja puhvet maastikul,mudas,metsas,enam nii naljalt kinni ei jää ja sai kokku 20 km sõidetud kruusal,asfaldil,mudas ja ei midagi kõik toimib nagu peab pole ära lagunenud NB:gaasi pedaaliga ei hellitanud:D
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Vasta