K: Keevitatud plokktiffer?
K: Keevitatud plokktiffer?
Olen kokku kolmele autole plokid teinud (kaasa arvatud dasfi autole) ise sõidan kempi plokiga igapäevaselt linnas, asjad mis võivad mõnele häirivad olla on rehvi libisemise heli aeglaselt keerates ja natuke halvem pöörderaadius. Isiklikult sõidan enne kempiga kui lahtise difriga, vahest tahad natuke sõitu nautida ka ju. On esinenud ka pisike anomaalia: peaülekanne on mul juba kolmas all, isiklikult arvan et asi pigem selles et olen difrit valesti reguleerinud.
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Minu masinal samuti plokdiffer juba aasta aega saab täis ja ple midagi juhtunud veel aga liiga jäik on selles mõttes,et keerates jah masin tahab otse minna kui lapatsit ei vajuta ja kummivilin on ka äge eriti parklates aga seda peaks ka ju regullida saama,et kui palju nagu keevitad või nii,endal ei tee 1 ratas poolt pööretki kui teine tahab kaasa tulla SEE on liiga jäik:( varsti plaanis ära vahetada ja paremini teha nii,et üks ratas saab täispöörde peaaegu ära teha nii,et teine kaasa ei tuleks aga ei tea kas on võimalik nii teha keevituse abil:puzzled
-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
no eks ma siis esimest difrit kinni ei keevita aga tagumise ilmselt küll.kuid nüüd tuleb kohe teema kohane küsimus et kuidas ma saaksin esimese diffri panna nivisi tööle et ta pole täitsa plokkis vaid hakkib järgi siis kui üks ratas on teinud näiteks pool pööret no nagu need LSD diffrid??
ise olen kuulnud ühe kõrvaga et kuskile seibe vahele toppides pidavat parem olema.
ise olen kuulnud ühe kõrvaga et kuskile seibe vahele toppides pidavat parem olema.
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Topid neid seibe vahele, läheb hambumine valeks ja mõne aja pärast on see differ omadega õhtal.Algselt postitas: madis132
no eks ma siis esimest difrit kinni ei keevita aga tagumise ilmselt küll.kuid nüüd tuleb kohe teema kohane küsimus et kuidas ma saaksin esimese diffri panna nivisi tööle et ta pole täitsa plokkis vaid hakkib järgi siis kui üks ratas on teinud näiteks pool pööret no nagu need LSD diffrid??
ise olen kuulnud ühe kõrvaga et kuskile seibe vahele toppides pidavat parem olema.
Lülita parem keskdiffer lukku ja veavad need kolm ratast küll.
Või osta Land Rover.
[Muudetud: 3-4-2010 twist]
http://www.elbe.ee/w201/lsd.jpgAlgselt postitas: madis132
ise olen kuulnud ühe kõrvaga et kuskile seibe vahele toppides pidavat parem olema.
Ma julgen arvata, et sa oled kuulnud sellisest asjast?
[Muudetud: 4-4-2010 Thor]
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
See küll "seibide kuskile vahele toppimine" pole. See lahendus peaks Nivale poris müttamiseks küll kõlbama.
Siin lausa pakutakse valmis juppe Ladale:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid162718
1500.- pole ka paha hind.
[Muudetud: 4-4-2010 twist]
Siin lausa pakutakse valmis juppe Ladale:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid162718
1500.- pole ka paha hind.
[Muudetud: 4-4-2010 twist]
-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
nii nival sai siis differ (tagumine) kinni keevitatud ja tulemu selline et hullumaja puhvet maastikul,mudas,metsas,enam nii naljalt kinni ei jää ja sai kokku 20 km sõidetud kruusal,asfaldil,mudas ja ei midagi kõik toimib nagu peab pole ära lagunenud NB:gaasi pedaaliga ei hellitanud:D
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.