K: Keevitatud plokktiffer?

K: Keevitatud plokktiffer?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

K: Keevitatud plokktiffer?

Postitus Postitas reiner »

Oskab keegi midagi head ka selle kohta öelda?
Mul üks sõber tegi enda kopeikal nii, viimastel andmetel sai ta sellega ühe talve sõita (ainult jäärada muidugi).
Kaua selline asi tänavasõidus vastu võiks pidada?
On kellelgi kogemusi?

(plaan pole ise mingile masinale nii teha, lihtsalt ühel autol mida müüakse on selline asi)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Saab pöörata ikka. Selle poole ratas, kuhu pöörad peab aeglasemalt liikuma kui teise poole ratas. Kuna differ on kokku keevitatud ja seda ei juhtu, hakkab välimist ratast lohistama ja samas võib ka pinge all mingeid silla kinnitusi ja vardaid ja muid asju ära lõhkuda.

Päris täpselt küll ei tea, aga arvan, et eriti mööda selle jutuga ka ei pannud;)

Lumel ja jääl ei tohiks vast väga juhtuda midagi. Aga tänavale selline asi ei kõlba, peaks suht kiiresti ära lõppema

[Muudetud: 26-2-2007 siim789]
d
dzidzi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 130
Liitunud: 30 Okt 2005 13:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2103

Postitus Postitas dzidzi »

Kumm hakkab kuluma,muidu pidamine peaks nagu paranema(saab rohkem jõudu maapinnale.Tagasilla plokk ei ole midagi hullu siis läheb asi huvitavaks kui 4x4 ees kaa plokk.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: dzidzi
Kumm hakkab kuluma,muidu pidamine peaks nagu paranema(saab rohkem jõudu maapinnale.Tagasilla plokk ei ole midagi hullu siis läheb asi huvitavaks kui 4x4 ees kaa plokk.
Huvitavaks läheb siis kui oled kogu oma vaba raha püsikiirusliigendite peale magama pannud...korduvalt :P

[Muudetud: 26-2-2007 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

Algselt postitas: dzidzi
Kumm hakkab kuluma,muidu pidamine peaks nagu paranema(saab rohkem jõudu maapinnale.Tagasilla plokk ei ole midagi hullu siis läheb asi huvitavaks kui 4x4 ees kaa plokk.
ette sobib torsen aga mitte elektrood. kestab küll aga teatud mööndustega.poolassid kestavad küll,kui ainult mõistust on. mõned ikka purunevad
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Murrab poolasse. Kaks tükki ära murdnud jää peal. Aga antud on nii kuis torust tuleb. Asfaldil keerab küll, aga muidugi kummi ragina saatel (kõval pinnasel muidugi pöörad min. hooga). Jääl alguses pööramine raskendatud, aga sellega tuleb harjuda.
Kõige naljakam on see, kui murrab assi keskelt ära, siis lõika või sild pooleks, et reduktorit kätte saada. Nii hull muidugi asi pole.
Õige on ikka tehase plokeering. Minu eesmärk on aga vähese raha eest palju nalja saada.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

1. Sööb kumme
2. Lõhub poolasse.
3. Kui kere pole tugev, kipub seda väänama.
4. Sita pidamisega esirehvidega kipub otse sõitma.
jne.

Aga küsimus - mida te seal kinni keevitate? Tahak oma jäärajapillile kah keevislukkdifri teha :P
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

satelliithammasrattad satelliidi karbis keset reduktorit
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Ja kõigele lisaks ta võib sul lahti murda selle keevituse. Kuid kõige targem on kui ise järgi proovid kui sul on selline ajaveetmise masin mitte pere auto siis saad kindlalt teada:).
pidur = kiiruse surm
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Algselt postitas: olaaf
satelliithammasrattad satelliidi karbis keset reduktorit
OK, selle mudru lasen kõik üheks tükiks kokku ja ongi "lukus" ;)

Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: wax
OK, selle mudru lasen kõik üheks tükiks kokku ja ongi "lukus" ;)
Ära sa seda mudru küll kokku lase. "Täisplokiks" võid ju midagi odavamat kasutada.:P
C
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Algselt postitas: motamees
Ära sa seda mudru küll kokku lase. "Täisplokiks" võid ju midagi odavamat kasutada.:P
:D okeiokei, mitte just seda konkreetset.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: reiner
Kindlasti saab pöörata. Ja mida tähendab pöörlemisraadius?:D
Hea on ilkuda,keevitage oma diffrid kokku ja proovige.Siin jahuda miks ja kuidas ei saa keegi sotti mis toimub.Kõige parem on ikka omal nahal asi ära proovida.Mina olen teinud ja ei keevitaks seda kokku.On teisi varjante millega parandada masina teel püsivust.
56506878
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

OK, selle mudru lasen kõik üheks tükiks kokku ja ongi "lukus" ;)

Mis asi se on pildil? Saan ma õieti aru et mingit sorti plokeeritud differ?

[Muudetud: 22-4-2007 ando]
pidur = kiiruse surm
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Dr. Tuha võiks laiemalt lahti rääkida teema: kuidas parandada auto teelpüsivust. Mulle on püütud selgitada mitmeid teooriaid, kuid nii kui küsin , et mida teha konkreetselt, muutub jutt uduks. Umbes nii et Petsi sõber oli Suur Asjade Väljamõtleja ja tema pani lisa seibi ja viilis auku ja tegi ühe koonuse, aga kahjuks on ta nüüd surnud.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Minu soov ei ole parandadda auto teelpüsimist. Selleks on muidki võtteid kui diffri lukustamine. Mina tahan saada läbivust ja kiiremini kohaltminekut. Jääl, poris, ja mujal libedal.

[Muudetud: 1-3-2007 wax]
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Kui siin teelpüsivusest juba juttu tuli, siis ütleks omaltpoolt, et LSD teelpüsivusele küll midagi jurde ei anna, pigem vastupidi. Nt kui kurvis tagaveolisega kiirendada, siis tavalise difri puhul hakkab ainult sisemine ratas tühja käima=kaob pidamine ka külgsuunas, välimine ratas hoiab autot külgsuunas stabiilsena. Aga kui LSD-ga tagaveolisega kurvis mõlemad rattad tühja käima hakkavad, siis on põhimõtteliselt tervel tagumisel otsal pidamine kadunud...
Tegelikult asi nii hull muidugi ei ole aga natuke sinnapoole kisub küll...harjumise asi
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Ei ära tänavasõiduks kll seda kokku keevita.. ma käisin kokkukeevitatud plokipärast oma põllukaga asvaldil kurvis küllili.. mina soovitaks aint jäärada sellisga sõita..ja asvaldil eriti.. se tekitab niiisuure pinge et ma võin kihla vedada et sul paaripäevaperast varras pooleks kui mitte esimesel päeval..
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

kinni keevitada ei tasu, ise seda muidugi suvel tegin. muidugi on kannakaid ja muid trikke lihtsam teha, aga esiteks raiskad oma korras diffri ja rehve. keerata on tunduvalt raskem ja jääl ja lumel "rahulikult" sõita ei saa( ei keera). enda kogemusest võin öelda et tavasõidus keeviatatud plokk kaua vastu ei pea...nimelt minul murdus keevitus lahti kuigi oli rämedalt kinni keevitatud ja hammakaid enam polnud olla- järeldus- panin uue difri ja nn plokk seisab riiulil ja ootab uusi hammasrattaid...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: fheisis
Ei ära tänavasõiduks kll seda kokku keevita.. ma käisin kokkukeevitatud plokipärast oma põllukaga asvaldil kurvis küllili..
Vaevalt selles "keevis-lukk" süüdi oli ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta