K: Keevitatud plokktiffer?
K: Keevitatud plokktiffer?
K: Keevitatud plokktiffer?
Oskab keegi midagi head ka selle kohta öelda?
Mul üks sõber tegi enda kopeikal nii, viimastel andmetel sai ta sellega ühe talve sõita (ainult jäärada muidugi).
Kaua selline asi tänavasõidus vastu võiks pidada?
On kellelgi kogemusi?
(plaan pole ise mingile masinale nii teha, lihtsalt ühel autol mida müüakse on selline asi)
Mul üks sõber tegi enda kopeikal nii, viimastel andmetel sai ta sellega ühe talve sõita (ainult jäärada muidugi).
Kaua selline asi tänavasõidus vastu võiks pidada?
On kellelgi kogemusi?
(plaan pole ise mingile masinale nii teha, lihtsalt ühel autol mida müüakse on selline asi)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Saab pöörata ikka. Selle poole ratas, kuhu pöörad peab aeglasemalt liikuma kui teise poole ratas. Kuna differ on kokku keevitatud ja seda ei juhtu, hakkab välimist ratast lohistama ja samas võib ka pinge all mingeid silla kinnitusi ja vardaid ja muid asju ära lõhkuda.
Päris täpselt küll ei tea, aga arvan, et eriti mööda selle jutuga ka ei pannud;)
Lumel ja jääl ei tohiks vast väga juhtuda midagi. Aga tänavale selline asi ei kõlba, peaks suht kiiresti ära lõppema
[Muudetud: 26-2-2007 siim789]
Päris täpselt küll ei tea, aga arvan, et eriti mööda selle jutuga ka ei pannud;)
Lumel ja jääl ei tohiks vast väga juhtuda midagi. Aga tänavale selline asi ei kõlba, peaks suht kiiresti ära lõppema
[Muudetud: 26-2-2007 siim789]
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Huvitavaks läheb siis kui oled kogu oma vaba raha püsikiirusliigendite peale magama pannud...korduvaltAlgselt postitas: dzidzi
Kumm hakkab kuluma,muidu pidamine peaks nagu paranema(saab rohkem jõudu maapinnale.Tagasilla plokk ei ole midagi hullu siis läheb asi huvitavaks kui 4x4 ees kaa plokk.

[Muudetud: 26-2-2007 PuZuP]
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
ette sobib torsen aga mitte elektrood. kestab küll aga teatud mööndustega.poolassid kestavad küll,kui ainult mõistust on. mõned ikka purunevadAlgselt postitas: dzidzi
Kumm hakkab kuluma,muidu pidamine peaks nagu paranema(saab rohkem jõudu maapinnale.Tagasilla plokk ei ole midagi hullu siis läheb asi huvitavaks kui 4x4 ees kaa plokk.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Murrab poolasse. Kaks tükki ära murdnud jää peal. Aga antud on nii kuis torust tuleb. Asfaldil keerab küll, aga muidugi kummi ragina saatel (kõval pinnasel muidugi pöörad min. hooga). Jääl alguses pööramine raskendatud, aga sellega tuleb harjuda.
Kõige naljakam on see, kui murrab assi keskelt ära, siis lõika või sild pooleks, et reduktorit kätte saada. Nii hull muidugi asi pole.
Õige on ikka tehase plokeering. Minu eesmärk on aga vähese raha eest palju nalja saada.
Kõige naljakam on see, kui murrab assi keskelt ära, siis lõika või sild pooleks, et reduktorit kätte saada. Nii hull muidugi asi pole.
Õige on ikka tehase plokeering. Minu eesmärk on aga vähese raha eest palju nalja saada.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Hea on ilkuda,keevitage oma diffrid kokku ja proovige.Siin jahuda miks ja kuidas ei saa keegi sotti mis toimub.Kõige parem on ikka omal nahal asi ära proovida.Mina olen teinud ja ei keevitaks seda kokku.On teisi varjante millega parandada masina teel püsivust.Algselt postitas: reiner
Kindlasti saab pöörata. Ja mida tähendab pöörlemisraadius?:D
56506878
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Dr. Tuha võiks laiemalt lahti rääkida teema: kuidas parandada auto teelpüsivust. Mulle on püütud selgitada mitmeid teooriaid, kuid nii kui küsin , et mida teha konkreetselt, muutub jutt uduks. Umbes nii et Petsi sõber oli Suur Asjade Väljamõtleja ja tema pani lisa seibi ja viilis auku ja tegi ühe koonuse, aga kahjuks on ta nüüd surnud.
Kui siin teelpüsivusest juba juttu tuli, siis ütleks omaltpoolt, et LSD teelpüsivusele küll midagi jurde ei anna, pigem vastupidi. Nt kui kurvis tagaveolisega kiirendada, siis tavalise difri puhul hakkab ainult sisemine ratas tühja käima=kaob pidamine ka külgsuunas, välimine ratas hoiab autot külgsuunas stabiilsena. Aga kui LSD-ga tagaveolisega kurvis mõlemad rattad tühja käima hakkavad, siis on põhimõtteliselt tervel tagumisel otsal pidamine kadunud...
Tegelikult asi nii hull muidugi ei ole aga natuke sinnapoole kisub küll...harjumise asi
Tegelikult asi nii hull muidugi ei ole aga natuke sinnapoole kisub küll...harjumise asi
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Ei ära tänavasõiduks kll seda kokku keevita.. ma käisin kokkukeevitatud plokipärast oma põllukaga asvaldil kurvis küllili.. mina soovitaks aint jäärada sellisga sõita..ja asvaldil eriti.. se tekitab niiisuure pinge et ma võin kihla vedada et sul paaripäevaperast varras pooleks kui mitte esimesel päeval..
-
jJX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 301
- Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
- Asukoht: võru- tallinn
- Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
- Kontakt:
kinni keevitada ei tasu, ise seda muidugi suvel tegin. muidugi on kannakaid ja muid trikke lihtsam teha, aga esiteks raiskad oma korras diffri ja rehve. keerata on tunduvalt raskem ja jääl ja lumel "rahulikult" sõita ei saa( ei keera). enda kogemusest võin öelda et tavasõidus keeviatatud plokk kaua vastu ei pea...nimelt minul murdus keevitus lahti kuigi oli rämedalt kinni keevitatud ja hammakaid enam polnud olla- järeldus- panin uue difri ja nn plokk seisab riiulil ja ootab uusi hammasrattaid...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...