Jama peale jagaja vahetamist
Jama peale jagaja vahetamist
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
To grimes: Uuri väheke kirjandust, näiteks sõiduauto "?iguli", "Autoaabits". Sealt võid saada väheke ideid. Õlist se kindlasti ei olene lihtsalt kui on palju hakkab välja ajama. Krt sigulli mootor ei ole nii raske, et seda tööle ei saa. Kontrolli omal süüte komponendid üle ning ajastus ka. Ma olen enam kui kindel, et see asi on sul jagajas. Kontrolli jagaja laager üle. Kontrolli igaks juhuks süütepooli takistus ka ära (mõlemal mähisel). Karpa puhastamine ka halba ei tee
[Muudetud: 23-2-2007 fanatt]
[Muudetud: 23-2-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Nii käin kiiruga siit läbi siis. Sain tööle. Töötab normaalselt. Silindrites mõõtsin surveastme ära. Kõik olid kas 11 või 12 vahel. Hiljem seltab vb rohkem. Nüüd kui just sain suure hurraaga tööle. Kavatses kohapeal sidur üles öelda
Eriti hea nagu. Käigukasti kõrval see pump vms. Seal see silinder sees. See tuli poolenisti välja. Ja nüüd tundus veel ka käigukastist tulev hoob väga süldina käivat. Kas kahvel tuli välja
Niiet uus jama millega tegeleda

Eriti hea nagu. Käigukasti kõrval see pump vms. Seal see silinder sees. See tuli poolenisti välja. Ja nüüd tundus veel ka käigukastist tulev hoob väga süldina käivat. Kas kahvel tuli välja

Niiet uus jama millega tegeleda

mis siis viga oli?Algselt postitas: grimes
Nii käin kiiruga siit läbi siis. Sain tööle. Töötab normaalselt. Silindrites mõõtsin surveastme ära. Kõik olid kas 11 või 12 vahel. Hiljem seltab vb rohkem. Nüüd kui just sain suure hurraaga tööle. Kavatses kohapeal sidur üles öelda![]()
Eriti hea nagu. Käigukasti kõrval see pump vms. Seal see silinder sees. See tuli poolenisti välja. Ja nüüd tundus veel ka käigukastist tulev hoob väga süldina käivat. Kas kahvel tuli välja![]()
Niiet uus jama millega tegeleda![]()
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Nii... Kollektori ja karpa vahele. Tihendi alla olid jäänud kogematta seibid. Alustuseks. Sai siis sealt lisaõhku. Eriti paremaks ei läinud. Siis sai päris suure jõuga välja keeratud ka 3-mas küünal. Mis ei töödanud. Siis sai kõik küünlad ilusti uuesti puhtaks tehtud. Ja hädaga kuidagi töötas. SIis sai keeratud jagajat. Siis läx veits paremini juba pöördesse. Ja lõpuks võttis ilusti kõik 4 küünalt järgi. Ja töötab. Külmalt läx kah juba ilusti tööle.
Igatahes see probleem hetkel kõrvaldatud. Nüüd uus jama. Siis sidur. Koha peal alguses käis sidur nagu raskelt. VÕi nii et põhja läx. Aga tagasi ei tahtnud tulla. Igatahes alla minnes. Oli see nagu peale jäänud. Ehk kolb välja surutud. Siis torkisin natuke ja kukkus see silinder sealt seest täitsa välja. Ja tuli ka õli välja.
Vaadates seda käigukasti harki vms. Siis see oli kah suht siukeses kahtlases olekus. Et tagasi nagu ei läinud. Kuigu sidur oli nagu maas. Ei lahutanud nagu. Aga hoovastik on siis taha poole. Peaks olema nagu mootori poole vms. Ei tea kas nüüd kahvel tuli veel lahti vms ?
Nüüd peab veel käigukasti maha võtma ve 
Homme uurin ja proovin rohkem selgusele jõuda mis seal on.
Ehk oskab keegi öelda palju see siduri värk maksab. Hmmm ei teagi nimetust. See mis käigukasti küljes. Peab homme poodi minema ja selle uue vist ostma. Ei tea kas on vanaga mõtet jamada. Kui odavam on siis ostaks uue. Siis peab uurima seda käigukasti värki. Sõber rääkis et tal kah kunagi see hoob olnud lahti tulnud. Ja lõikas sealt käigukastist tüki välja. Ja sai nii paika. Pärast pani plekitüki neetidega kinni... Tal oli tegemist LUAZ iga. Kuigi lada mootor ja käigukast.
Igatahes see probleem hetkel kõrvaldatud. Nüüd uus jama. Siis sidur. Koha peal alguses käis sidur nagu raskelt. VÕi nii et põhja läx. Aga tagasi ei tahtnud tulla. Igatahes alla minnes. Oli see nagu peale jäänud. Ehk kolb välja surutud. Siis torkisin natuke ja kukkus see silinder sealt seest täitsa välja. Ja tuli ka õli välja.
Vaadates seda käigukasti harki vms. Siis see oli kah suht siukeses kahtlases olekus. Et tagasi nagu ei läinud. Kuigu sidur oli nagu maas. Ei lahutanud nagu. Aga hoovastik on siis taha poole. Peaks olema nagu mootori poole vms. Ei tea kas nüüd kahvel tuli veel lahti vms ?


Homme uurin ja proovin rohkem selgusele jõuda mis seal on.
Ehk oskab keegi öelda palju see siduri värk maksab. Hmmm ei teagi nimetust. See mis käigukasti küljes. Peab homme poodi minema ja selle uue vist ostma. Ei tea kas on vanaga mõtet jamada. Kui odavam on siis ostaks uue. Siis peab uurima seda käigukasti värki. Sõber rääkis et tal kah kunagi see hoob olnud lahti tulnud. Ja lõikas sealt käigukastist tüki välja. Ja sai nii paika. Pärast pani plekitüki neetidega kinni... Tal oli tegemist LUAZ iga. Kuigi lada mootor ja käigukast.
Kahvlit saab ilma ka paika panna ,ei pea midagi lõhkuma.Aga kas sidur on peale jäänd ,või lahutatud olekusse jäänd?Algselt postitas: grimes
Nii... Kollektori ja karpa vahele. Tihendi alla olid jäänud kogematta seibid. Alustuseks. Sai siis sealt lisaõhku. Eriti paremaks ei läinud. Siis sai päris suure jõuga välja keeratud ka 3-mas küünal. Mis ei töödanud. Siis sai kõik küünlad ilusti uuesti puhtaks tehtud. Ja hädaga kuidagi töötas. SIis sai keeratud jagajat. Siis läx veits paremini juba pöördesse. Ja lõpuks võttis ilusti kõik 4 küünalt järgi. Ja töötab. Külmalt läx kah juba ilusti tööle.
Igatahes see probleem hetkel kõrvaldatud. Nüüd uus jama. Siis sidur. Koha peal alguses käis sidur nagu raskelt. VÕi nii et põhja läx. Aga tagasi ei tahtnud tulla. Igatahes alla minnes. Oli see nagu peale jäänud. Ehk kolb välja surutud. Siis torkisin natuke ja kukkus see silinder sealt seest täitsa välja. Ja tuli ka õli välja.
Vaadates seda käigukasti harki vms. Siis see oli kah suht siukeses kahtlases olekus. Et tagasi nagu ei läinud. Kuigu sidur oli nagu maas. Ei lahutanud nagu. Aga hoovastik on siis taha poole. Peaks olema nagu mootori poole vms. Ei tea kas nüüd kahvel tuli veel lahti vms ?Nüüd peab veel käigukasti maha võtma ve
Homme uurin ja proovin rohkem selgusele jõuda mis seal on.
Ehk oskab keegi öelda palju see siduri värk maksab. Hmmm ei teagi nimetust. See mis käigukasti küljes. Peab homme poodi minema ja selle uue vist ostma. Ei tea kas on vanaga mõtet jamada. Kui odavam on siis ostaks uue. Siis peab uurima seda käigukasti värki. Sõber rääkis et tal kah kunagi see hoob olnud lahti tulnud. Ja lõikas sealt käigukastist tüki välja. Ja sai nii paika. Pärast pani plekitüki neetidega kinni... Tal oli tegemist LUAZ iga. Kuigi lada mootor ja käigukast.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Jah tõesti. Just 2min tagasi võtsin selle kahvli ära. Ja tõesti, pooleks ta onAlgselt postitas: fanatt
Arvatavasti on see kahvel sul ära murdunud, ning kui ma õieti mäletan ei pääse sa kasti maha võtmisest.

Ehk on võimalik kasti maha võttmatta see tagasi saada ?

Õigemini lähen vaatan lada poodi kas saab uue.
Enne juba käisin ostsin selle toru, vooliku ja ka alumise töösilindri kõik uued. Vana peapump jääb.
Aga jah. Nüüd peab siis saama uue kahvli. Ja vaatab kas saab tagasi või ei


-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Nii asjaga nii. Ei tea kas ma imeloom või mitte. Igatahes kätte sain õnneks veel ühes tükis. Ei olnud nagu veel pooleks päris. Aga no selle mõttega et kinnitus veel mingi osaga.Algselt postitas: fanattMis seal keerulist on? Kui kast maas on siis pole midagi keerulist.Algselt postitas: reiner
Kuidas sa üldse terve kahvli kätte said kui see pooleks?
Ja uue sain kah külge ilma kasti mahavõtmatta.

Igatahes kõik töötab juba ammu ja sai ka ringid tehtud. Ja männiku jäärajal käidud. Aga nüüd juba uus probleem

Genekas ei lae

-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Et korgi ja õlivarda minema lennutas ei ole midagi hullu,lihtsalt bensiini nii palju karterisse vajunud tühjalt "käiamisega".
Mul juhtus sama lugu 011-ga peale klappide vahetust, sai kontrollitud kolvirõngaste pidavust bensiiniga, valasin igasse silindrisse "paraja annuse" eks see pikapeale ikka karterisse ju vajus ja seal plahvatusohlikud gaasid tekkisidki.
Aga nüüd pildike...Jälgige,et sellel laagril ei oleks lõtku,muidu ei saa te kontaktivahet paika.,veel on olnud juhuseid,et massjuhe "väsib ja murdub,kaob normaalne massühendus või hakkab see toimima läbi selle laagri.
[Muudetud: 25-2-2007 Indy]
Mul juhtus sama lugu 011-ga peale klappide vahetust, sai kontrollitud kolvirõngaste pidavust bensiiniga, valasin igasse silindrisse "paraja annuse" eks see pikapeale ikka karterisse ju vajus ja seal plahvatusohlikud gaasid tekkisidki.
Aga nüüd pildike...Jälgige,et sellel laagril ei oleks lõtku,muidu ei saa te kontaktivahet paika.,veel on olnud juhuseid,et massjuhe "väsib ja murdub,kaob normaalne massühendus või hakkab see toimima läbi selle laagri.
[Muudetud: 25-2-2007 Indy]

-
ddreadcross
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00