Jama peale jagaja vahetamist

Jama peale jagaja vahetamist

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui topkaga käima läks ja siis igasugu vardaid loopima hakkas,peaks rõngaste jõrgi lõhnama.Aga sellega,et kui märgid paigas ja survetaktis oli(?) ei oska midagi kosta.Kui vist mingi hea näpukas seal sees.

[Muudetud: 2-23-2007 tuhajuhe]

[Muudetud: 2-23-2007 tuhajuhe]
56506878
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

To grimes: Uuri väheke kirjandust, näiteks sõiduauto "?iguli", "Autoaabits". Sealt võid saada väheke ideid. Õlist se kindlasti ei olene lihtsalt kui on palju hakkab välja ajama. Krt sigulli mootor ei ole nii raske, et seda tööle ei saa. Kontrolli omal süüte komponendid üle ning ajastus ka. Ma olen enam kui kindel, et see asi on sul jagajas. Kontrolli jagaja laager üle. Kontrolli igaks juhuks süütepooli takistus ka ära (mõlemal mähisel). Karpa puhastamine ka halba ei tee

[Muudetud: 23-2-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Nii käin kiiruga siit läbi siis. Sain tööle. Töötab normaalselt. Silindrites mõõtsin surveastme ära. Kõik olid kas 11 või 12 vahel. Hiljem seltab vb rohkem. Nüüd kui just sain suure hurraaga tööle. Kavatses kohapeal sidur üles öelda :sein
Eriti hea nagu. Käigukasti kõrval see pump vms. Seal see silinder sees. See tuli poolenisti välja. Ja nüüd tundus veel ka käigukastist tulev hoob väga süldina käivat. Kas kahvel tuli välja :puzzled
Niiet uus jama millega tegeleda :sein
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: grimes
Nii käin kiiruga siit läbi siis. Sain tööle. Töötab normaalselt. Silindrites mõõtsin surveastme ära. Kõik olid kas 11 või 12 vahel. Hiljem seltab vb rohkem. Nüüd kui just sain suure hurraaga tööle. Kavatses kohapeal sidur üles öelda :sein
Eriti hea nagu. Käigukasti kõrval see pump vms. Seal see silinder sees. See tuli poolenisti välja. Ja nüüd tundus veel ka käigukastist tulev hoob väga süldina käivat. Kas kahvel tuli välja :puzzled
Niiet uus jama millega tegeleda :sein
mis siis viga oli?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Nii... Kollektori ja karpa vahele. Tihendi alla olid jäänud kogematta seibid. Alustuseks. Sai siis sealt lisaõhku. Eriti paremaks ei läinud. Siis sai päris suure jõuga välja keeratud ka 3-mas küünal. Mis ei töödanud. Siis sai kõik küünlad ilusti uuesti puhtaks tehtud. Ja hädaga kuidagi töötas. SIis sai keeratud jagajat. Siis läx veits paremini juba pöördesse. Ja lõpuks võttis ilusti kõik 4 küünalt järgi. Ja töötab. Külmalt läx kah juba ilusti tööle.
Igatahes see probleem hetkel kõrvaldatud. Nüüd uus jama. Siis sidur. Koha peal alguses käis sidur nagu raskelt. VÕi nii et põhja läx. Aga tagasi ei tahtnud tulla. Igatahes alla minnes. Oli see nagu peale jäänud. Ehk kolb välja surutud. Siis torkisin natuke ja kukkus see silinder sealt seest täitsa välja. Ja tuli ka õli välja.
Vaadates seda käigukasti harki vms. Siis see oli kah suht siukeses kahtlases olekus. Et tagasi nagu ei läinud. Kuigu sidur oli nagu maas. Ei lahutanud nagu. Aga hoovastik on siis taha poole. Peaks olema nagu mootori poole vms. Ei tea kas nüüd kahvel tuli veel lahti vms ? :mad: Nüüd peab veel käigukasti maha võtma ve :yllatunud
Homme uurin ja proovin rohkem selgusele jõuda mis seal on.
Ehk oskab keegi öelda palju see siduri värk maksab. Hmmm ei teagi nimetust. See mis käigukasti küljes. Peab homme poodi minema ja selle uue vist ostma. Ei tea kas on vanaga mõtet jamada. Kui odavam on siis ostaks uue. Siis peab uurima seda käigukasti värki. Sõber rääkis et tal kah kunagi see hoob olnud lahti tulnud. Ja lõikas sealt käigukastist tüki välja. Ja sai nii paika. Pärast pani plekitüki neetidega kinni... Tal oli tegemist LUAZ iga. Kuigi lada mootor ja käigukast.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: grimes
Nii... Kollektori ja karpa vahele. Tihendi alla olid jäänud kogematta seibid. Alustuseks. Sai siis sealt lisaõhku. Eriti paremaks ei läinud. Siis sai päris suure jõuga välja keeratud ka 3-mas küünal. Mis ei töödanud. Siis sai kõik küünlad ilusti uuesti puhtaks tehtud. Ja hädaga kuidagi töötas. SIis sai keeratud jagajat. Siis läx veits paremini juba pöördesse. Ja lõpuks võttis ilusti kõik 4 küünalt järgi. Ja töötab. Külmalt läx kah juba ilusti tööle.
Igatahes see probleem hetkel kõrvaldatud. Nüüd uus jama. Siis sidur. Koha peal alguses käis sidur nagu raskelt. VÕi nii et põhja läx. Aga tagasi ei tahtnud tulla. Igatahes alla minnes. Oli see nagu peale jäänud. Ehk kolb välja surutud. Siis torkisin natuke ja kukkus see silinder sealt seest täitsa välja. Ja tuli ka õli välja.
Vaadates seda käigukasti harki vms. Siis see oli kah suht siukeses kahtlases olekus. Et tagasi nagu ei läinud. Kuigu sidur oli nagu maas. Ei lahutanud nagu. Aga hoovastik on siis taha poole. Peaks olema nagu mootori poole vms. Ei tea kas nüüd kahvel tuli veel lahti vms ? :mad: Nüüd peab veel käigukasti maha võtma ve :yllatunud
Homme uurin ja proovin rohkem selgusele jõuda mis seal on.
Ehk oskab keegi öelda palju see siduri värk maksab. Hmmm ei teagi nimetust. See mis käigukasti küljes. Peab homme poodi minema ja selle uue vist ostma. Ei tea kas on vanaga mõtet jamada. Kui odavam on siis ostaks uue. Siis peab uurima seda käigukasti värki. Sõber rääkis et tal kah kunagi see hoob olnud lahti tulnud. Ja lõikas sealt käigukastist tüki välja. Ja sai nii paika. Pärast pani plekitüki neetidega kinni... Tal oli tegemist LUAZ iga. Kuigi lada mootor ja käigukast.
Kahvlit saab ilma ka paika panna ,ei pea midagi lõhkuma.Aga kas sidur on peale jäänd ,või lahutatud olekusse jäänd?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Sirud on peale jäänud. MItte lahutatud olekus. Ja kas ta võib tulla niisama kergelt küljest ära :sein
Kuidas seda tagasi saada. Lihtsalt kõva pusimist vaja et õigesse kohta saada v ?
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Arvatavasti on see kahvel sul ära murdunud, ning kui ma õieti mäletan ei pääse sa kasti maha võtmisest.
pidur = kiiruse surm
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: fanatt
Arvatavasti on see kahvel sul ära murdunud, ning kui ma õieti mäletan ei pääse sa kasti maha võtmisest.
Jah tõesti. Just 2min tagasi võtsin selle kahvli ära. Ja tõesti, pooleks ta on :sein
Ehk on võimalik kasti maha võttmatta see tagasi saada ? :puzzled
Õigemini lähen vaatan lada poodi kas saab uue.
Enne juba käisin ostsin selle toru, vooliku ja ka alumise töösilindri kõik uued. Vana peapump jääb.
Aga jah. Nüüd peab siis saama uue kahvli. Ja vaatab kas saab tagasi või ei :sein :mad:
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ega ilma käimari maha võtmiseta seda kahvlit tagasi ei saa..
Kuidas sa üldse terve kahvli kätte said kui see pooleks?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Algselt postitas: reiner
Kuidas sa üldse terve kahvli kätte said kui see pooleks?
Mis seal keerulist on? Kui kast maas on siis pole midagi keerulist.
pidur = kiiruse surm
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: fanatt
Algselt postitas: reiner
Kuidas sa üldse terve kahvli kätte said kui see pooleks?
Mis seal keerulist on? Kui kast maas on siis pole midagi keerulist.
Nii asjaga nii. Ei tea kas ma imeloom või mitte. Igatahes kätte sain õnneks veel ühes tükis. Ei olnud nagu veel pooleks päris. Aga no selle mõttega et kinnitus veel mingi osaga.
Ja uue sain kah külge ilma kasti mahavõtmatta. :yllatunud
Igatahes kõik töötab juba ammu ja sai ka ringid tehtud. Ja männiku jäärajal käidud. Aga nüüd juba uus probleem :lol
Genekas ei lae :ylbe
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Et korgi ja õlivarda minema lennutas ei ole midagi hullu,lihtsalt bensiini nii palju karterisse vajunud tühjalt "käiamisega".
Mul juhtus sama lugu 011-ga peale klappide vahetust, sai kontrollitud kolvirõngaste pidavust bensiiniga, valasin igasse silindrisse "paraja annuse" eks see pikapeale ikka karterisse ju vajus ja seal plahvatusohlikud gaasid tekkisidki.
Aga nüüd pildike...Jälgige,et sellel laagril ei oleks lõtku,muidu ei saa te kontaktivahet paika.,veel on olnud juhuseid,et massjuhe "väsib ja murdub,kaob normaalne massühendus või hakkab see toimima läbi selle laagri.

[Muudetud: 25-2-2007 Indy]Pilt
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: grimes
Nii... Kollektori ja karpa vahele. Tihendi alla olid jäänud kogematta seibid. Alustuseks. Sai siis sealt lisaõhku.
Ma mõtlesin, et mina olen ainuke, kellel selline probleem on olnud :lol
d
dreadcross
Suletud kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dreadcross »

kui genekas ei lae saab aint selle järgi aru et aku saab tyhjaks või on muid tunnuseid kah?
Vasta