Jama peale jagaja vahetamist

Jama peale jagaja vahetamist

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: reiner
Tean seda omast käest, et kaant annab valesti peale panna. Ühel 05'l sai ka valesti pandud, algul ei tahtnud käia peast ega per*est. Tõstsime juhtmed ringi ja asi töötab nagu "Antsu viiul":cool:
Ma proovisin kah juhtmeid vahetada. 180kraadi kah jne. Aga ikkagi ei kõppugi. Mootor ise kooralik. Ja maha võetud töötavalt autolt. Kui läx poolass pooleks.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Jagaja rootoril on raadiohäirete kaitse,testrijuhtmed külge ja saabki teada,kas üldse midagi läbi tuleb,meil näitas takistuseks 0,seda olla ei tohi.
Miks me pojaga selleni jõudsime - süütepoolist tuli ilus sinine säde aga küünlajuhtmest väga hale.
Mida veel,tasuks kriitilise pilguga üle vaadata kontaktplaadi loksumine,teatavasti on seal kuullaager,mis kulub ja väga kiire kulumine võib toimuda siis kui pole korralikult kinnitatud kontaktide massjuhe jagaja korpusega (sel juhul hakaab mass toimima läbi kuullaagri).
Kontaktplaadi loksumise pärast saigi jagajat remontima hakatud,õiget kontaktivahet enam polnud,mootor paukus,jäi arusaamatutel põhjustel tühikäigul seisma jne.
:D Muide see juhtmete nn. 180° variant on 2107-l ka kasutusel olnud ja käima tema läks.
Ahjaa...Veel üks asi tuli meelde,paigaldasin jagaja ja tõstsin rootorist,võll andis nii palju üles tulla,et nuudist välja ja keera kuhu tahad!!! Sellisel juhul ei saa küll kindel olla,et mootor ka töösse jääks.


[Muudetud: 22-2-2007 Indy]
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

To Indy: Kumma seisukohta mõtlesid. Kas Einman 1-he seisukohalt või minu seisukohalt. Kui minu. Siis kas võib olla jagajal siiski mingi viga nüüd külge tulnud. Kuna enne oli töökorras ilusti. Enda vana mootori peal oli.
Tulin just ja ostsin ka uued küünlad ära. 29.- tk
Panen need peale. Ja otsin ka silikon küünlajuhtmed üle. Ja aku on nüüd kah juba 3 päeva laadinud. Lähen proovin. Valan veel ehk natuke topkat. Ja vaatab mis teeb.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Nii sain asja vähemalt niikaugele. Et hakkab nagu tööle minema.
Juba nagu töötab. Bensiini nagu tilast tuleb kui gaasi pumpan. Aga pöörded kohe laes. Nii see selleks.
Ainult kas topkaga või eeter. Sellega hakkab lubama.
Nüüd valasin suht palju bensiini. Ja natuke käiasin. Siis läks käima. Mingi sekund 2 suretasin ise välja. Sest pöörded kohe põhjas.(gaasi ei vajutanud)
Proovisin uuesti. Ja järsku käis pauk. Lõi karpast vist välja. Igatahes tossasa sealt natuke. Ja ka õlikorgi ja õlivarda lõi minema :wow :lol
Ok õlivarda leidsin üles. Aga kork kadu kus kura*.
Nii küsimus. Kuhu poole nüüd jagajat keerama pean ? :puzzled kas vastukella või kella suunas ?
Kui saaks siis ehk hästi kähku. Sest lähen kohe tagasi toimetama !

Tänud. Ja ega see midagi halba ei teinud. Kui nüüd õlikord ja varras koguni vehkat lasid ? Või ega se halb märk ei ole ? :sein
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Surve karteris. Ega see hea ei ole jah.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: reiner
Surve karteris. Ega see hea ei ole jah.
On kindel see et surve karteris ?
Mootor on enda sõbra masinal peal olnud. Ja enne ei olnud mingit probleemi. Igatahes just siis kui selle suure paugu tegi. Siis panin päris palju bensiini topkana...
Aga muidu kuidas saaksin kontrollida kas on surve karteris. Käsi õlikorgi ette käiamisel vms ? Ja mis seal nüüd võib läbi olla. Et surve karteris on ?
Aa ja see kah et õli on kah üle normi. Kogematta valamise käigus läx rohkem. Tegelt suht palju isegi rohkem :sein
Võib see kah mingit rolli mängida ?

[Muudetud: 22-2-2007 grimes]
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

kas valasid õli ikka kindlalt õli rohkem? või on viga hoopis selles et bensiin on õliga segunenud karteris ja üle normi?
arvan seda viimast kui ka surve karteris on.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui surve karteris siis kas plokikaane tihend läbi, kolvirõngad läbi või hoopis kolb katki? Olen näinud kolbi mis oli pooleks, risti mõra sees ja tolles silindris survet ei olnud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

jah nägin kah kord ühte kolbi, millel oli auk sees
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Ei teagi nüüd. Igatahes eetri abis kui keegi peale susistas. Töötas kuskil 30sec. olexgi rohkem aga eetriga ei ole see hea. Igatahes kui panin käe õlikorgi ette siis oli tunda et mingi väike surve seal sees on. Ei tea kas loomulik või mitte.
Siuke tunne et ta ei saa bensiini kätte. Ise ta nagu seda juurde nagu ei annaks vms. Gaasi pumbates natuke aega. Siis tilast pritsib juurde. Siis saab natukeseks ajaks jälle tööle.
Ei teagi nüüd mida enam teha :sein:sein:sein :(
Vaja moootor veel hakata jälle lahti võtma jne... Kuid enne peab ikka veel proovima. Sest tööle ta peaks nagu ju minema. Präägu töötab kuskil 3-me pütiga hääle järgi...
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

To grimes: Proovi tõmmata korra. Kas sul auto seisab väljas?
pidur = kiiruse surm
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: fanatt
To grimes: Proovi tõmmata korra. Kas sul auto seisab väljas?
Seisab väljas jh. Peab kas homme või nädala vahetus proovima tõmmata jh. Muud vist üle hetkel ei jää. Isegi aku pidas hästi vastu sellise külmaga jne. Mingi tund aega järjest katsetasin jne.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: reiner
Surve karteris. Ega see hea ei ole jah.
mul oli kapremonditud mootoril sama ja see asi kaob ise ära kui auto käima saab.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Mina sain oma murest igatahes jagu,jagaja lahti 180 kraadi ja töötab,vaja aint süüde ära timmida
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: -grazy-
Mina sain oma murest igatahes jagu,jagaja lahti 180 kraadi ja töötab,vaja aint süüde ära timmida
Pärast peale seda pauku. Proovisin kah 180kraadi juhtmeid vahetada. Ja siis paukus ja lõi karpast leeki. Ja veel valem tundus asi olevat. Ei lubanud käima kah minna. Siis tõstsin kõik ühe võrra edasi aga kah ei midagi erilist. Sai vana asendi peale pandud. Ja siis nagu käima jälle läx. Ei teagi. Peab proovima tõmmata vist. Nüüd sain ise kah viiruse kallale. Ja peab natuke toas kosuma.
Ehk siis homme või täna õhtu peaks hakkama proovima.

Igatahes loodan et ei ole surve karteris. Sest aasta tagasi oli mootor masinal peal. Ja väga korralik.
Ex peab vaatama ka mõne sooja ruumi. Kus saaks veidi seda asja teha ja uurida. Ja mõni veel targem seal olex. Kes oskaks kõike vaadata ja paika panna...

Aga hautz : Kas sul oli taoline jama käima saamisega. Su auto teemas lugesin kah et lõi õlikorgi jne minema.. Aga kas sul oli kah süütega jama vms ? Kuidas endal korda said ja kuidas tegutsesid ? :puzzled

[Muudetud: 23-2-2007 grimes]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: grimes
Algselt postitas: -grazy-
Mina sain oma murest igatahes jagu,jagaja lahti 180 kraadi ja töötab,vaja aint süüde ära timmida
Pärast peale seda pauku. Proovisin kah 180kraadi juhtmeid vahetada. Ja siis paukus ja lõi karpast leeki. Ja veel valem tundus asi olevat. Ei lubanud käima kah minna. Siis tõstsin kõik ühe võrra edasi aga kah ei midagi erilist. Sai vana asendi peale pandud. Ja siis nagu käima jälle läx. Ei teagi. Peab proovima tõmmata vist. Nüüd sain ise kah viiruse kallale. Ja peab natuke toas kosuma.
Ehk siis homme või täna õhtu peaks hakkama proovima.

Igatahes loodan et ei ole surve karteris. Sest aasta tagasi oli mootor masinal peal. Ja väga korralik.
Ex peab vaatama ka mõne sooja ruumi. Kus saaks veidi seda asja teha ja uurida. Ja mõni veel targem seal olex. Kes oskaks kõike vaadata ja paika panna...

Aga hautz : Kas sul oli taoline jama käima saamisega. Su auto teemas lugesin kah et lõi õlikorgi jne minema.. Aga kas sul oli kah süütega jama vms ? Kuidas endal korda said ja kuidas tegutsesid ? :puzzled

[Muudetud: 23-2-2007 grimes]
ära muretse sa pole ainuke kellel on selline jama,minul lubab ga käima ei lähe ja vahel viskab karpast leeki,vahetpeal põles sinine leek karpa peal kui auto kuidagimoodi käis.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Ehk on nüüd kellegil konkreetset vastust. Lähen tunni pärast jälle nokitsema.
Räägin siia kõik ära mis teinud olen jne.

Kõigepealt oli mootor kunagi tehase poolt juba mosse peal. Sõber sõitsi selle mossega. Mootor töötasväga korralikult jne. Mossel läx poolass pooleks. Ja ta ei viitsinud sellega jamada. Kere ja muu läx emexisse. Mootori võttis maha. Veel üks sõber ostis selle mootori mu teiselt sõbralt ära. Oli kuskil aasta tema käes. Alguses oli natukest aega väljas hiljem viis garaasi. Nüüd ostsin talt selle ära.
Enne peale panekut vahetasime ära soojenduse torud. Mis salongiga ühenduses peaks olema. Sest need teistsugused mosse jaoks. Siis vahetasin ära ka klapikambrikaane. Hakkasime peale tõstma ja avastasime et karteri põhi teise kujuga. Ok sai siis üles mootor uuesti tõstetud. Ja hakatud vahetama. VAna küljest. Siis vaatasime et õlipump kah võtab õli teisest kohast ja sixi orig õlivann ei mahu. Ok sai siis ka õlipump sixi oma pandud. Siis sai peale pandud. Kõik ilusti kinni ja kokku. Jagaja, genekas, karpa jne
Sõber pani näpu esimese silindri küünla augu juurde. Et saada teada survetakti vms. Et kalpid kinni olex. Märke ei vaadanud. Siis panime nii paika. Rootor esimese küünla alla vms. Hakkasime käima proovima. Natuke aega käiasime jne. Siis lubas korra. Siis proovisime veel ja hakkas juba kuidagi moodi tööle. Ok siis sai aku tühjaks ja rohkem proovida ei saanud. Kutsusin isa järgi. Valasin õli juurde. Kogematta üle normi. Ja tõmbasime. Ja siis 2 korda turtsus ja rohkem midagi. Äkki selle pärast et õli liiga palju ?
Siis sai tõtetud 180kraadi juhtmedümber. Ikka ei midagi.
Nüüd siis tuli eile päev kätte ja proovisin siis. Algul ei midagi..Siis panin märgid paika. Survetaktis oli. Ja jagaja paika. Siis sai eetrit lastud sisse. Prõnn korraks ja jälle seisis. Uuesti eetrit ja sama lugu. Vajutasin gaasi vaatasin et tilast bensiini pritsib... Peaks nagu bensiini siis kätte saama. Siis Eetirt jne. Keerasin vahepeal natuke jagajat. Aga käima kordagi ei jäänud. Vaid siis kui sõber susistas eetrit kogu aeg peale. Siis töötas.
Sai topkat pandud. Läks korraks täis pööretega enam vähem tööle. Mingiks 3 sec. Siis suretasin ise välja. Siis sai uuesti proovitud. Ja käis hea pauk. Ja karpa kaane all tuli suitsu. Läksin vaatama. Ja õli kork ja õlivarras panid minema... Õlivarda leidsin auto eest ülesse. Aga õlikork jägi kadunuks. Aa õli panin kah ja läx suht palju üle normi ikka. Kuna suht pax õli oli külma käes. Siis valgus alla suht aeglaselt ja selle pärast ka kogematta liiga palju teda läx.
Ja õli panin sis juurde kui esmasest käivitusest pea et tööle olex läinud. Siis oli õli väga vähe. Varras ei näidanud. Siis kui isa tõmbama hakkas. Siis valasingi õli juurde. Ja siis ainult törtsusgi korra. Ehk on viga juba selles et õli liiga palju ?
Et kuidas ma kontakte peaks vaatama. Mis olekus nad olema peaksid kui märgid paigas. Esimene silinder üleval ja jagaja alla rootor esimese küünla all. Kas kontaktid peaksid koos olema või lahti ? Kuidas ma neid seadistada saan. Äkki pean jagajat mõne hamba võrra keerama ? Kui siis kuhu poole. Ja enamus aeg lööb karpast tagasi.

Palun aidake :ylbe

[Muudetud: 23-2-2007 grimes]
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

No kas tõesti ei saa nõu ega abi siit ????? :sein:sein:sein:sein:sein:sein:sein
Ladaklubi aga nõu ei anta mulle pea et mitte kunagi. Kas asi minus ?? :kuri
Lihtsalt pea ei võta enam.....
Ladaklubi aga abi ei saa... Kuigu peaks enamus kogenud olema. Ja lada mootor ei saa olla ju nii keeruline et abi ei peaks saama ... :(
nüüd hakkan ainult saama niigunii sõimu kirjasi. Olen juba rääkinud mitu päeva sellest. Aga pea ei ühtki nõuannet :(
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

selle nõuga on väga raske kedagi aidata..
kui nukkvõlli märgid paigas siis mina vahetaks ära kondeka ja kontaktid kuna need põhjustavad tavaliselt jama..
vaheta ära karpa,
mõõda kompressiooni mootoris.. kui seda pole (rõngad kinni vms) siis ei saagi käima minna..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

asi sõltub sinust, sina pead asja uurima mitte siin vinguma kui keegi abi ei leia, kui säde olemas küünaldes siis ei saa olla muus viga kui süüte momendis ju, kontrolli uuesti üle see asi seal,
Vasta