Ma proovisin kah juhtmeid vahetada. 180kraadi kah jne. Aga ikkagi ei kõppugi. Mootor ise kooralik. Ja maha võetud töötavalt autolt. Kui läx poolass pooleks.Algselt postitas: reiner
Tean seda omast käest, et kaant annab valesti peale panna. Ühel 05'l sai ka valesti pandud, algul ei tahtnud käia peast ega per*est. Tõstsime juhtmed ringi ja asi töötab nagu "Antsu viiul"![]()
Jama peale jagaja vahetamist
Jama peale jagaja vahetamist
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Jagaja rootoril on raadiohäirete kaitse,testrijuhtmed külge ja saabki teada,kas üldse midagi läbi tuleb,meil näitas takistuseks 0,seda olla ei tohi.
Miks me pojaga selleni jõudsime - süütepoolist tuli ilus sinine säde aga küünlajuhtmest väga hale.
Mida veel,tasuks kriitilise pilguga üle vaadata kontaktplaadi loksumine,teatavasti on seal kuullaager,mis kulub ja väga kiire kulumine võib toimuda siis kui pole korralikult kinnitatud kontaktide massjuhe jagaja korpusega (sel juhul hakaab mass toimima läbi kuullaagri).
Kontaktplaadi loksumise pärast saigi jagajat remontima hakatud,õiget kontaktivahet enam polnud,mootor paukus,jäi arusaamatutel põhjustel tühikäigul seisma jne.
Muide see juhtmete nn. 180° variant on 2107-l ka kasutusel olnud ja käima tema läks.
Ahjaa...Veel üks asi tuli meelde,paigaldasin jagaja ja tõstsin rootorist,võll andis nii palju üles tulla,et nuudist välja ja keera kuhu tahad!!! Sellisel juhul ei saa küll kindel olla,et mootor ka töösse jääks.
[Muudetud: 22-2-2007 Indy]
Miks me pojaga selleni jõudsime - süütepoolist tuli ilus sinine säde aga küünlajuhtmest väga hale.
Mida veel,tasuks kriitilise pilguga üle vaadata kontaktplaadi loksumine,teatavasti on seal kuullaager,mis kulub ja väga kiire kulumine võib toimuda siis kui pole korralikult kinnitatud kontaktide massjuhe jagaja korpusega (sel juhul hakaab mass toimima läbi kuullaagri).
Kontaktplaadi loksumise pärast saigi jagajat remontima hakatud,õiget kontaktivahet enam polnud,mootor paukus,jäi arusaamatutel põhjustel tühikäigul seisma jne.

Ahjaa...Veel üks asi tuli meelde,paigaldasin jagaja ja tõstsin rootorist,võll andis nii palju üles tulla,et nuudist välja ja keera kuhu tahad!!! Sellisel juhul ei saa küll kindel olla,et mootor ka töösse jääks.
[Muudetud: 22-2-2007 Indy]
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
To Indy: Kumma seisukohta mõtlesid. Kas Einman 1-he seisukohalt või minu seisukohalt. Kui minu. Siis kas võib olla jagajal siiski mingi viga nüüd külge tulnud. Kuna enne oli töökorras ilusti. Enda vana mootori peal oli.
Tulin just ja ostsin ka uued küünlad ära. 29.- tk
Panen need peale. Ja otsin ka silikon küünlajuhtmed üle. Ja aku on nüüd kah juba 3 päeva laadinud. Lähen proovin. Valan veel ehk natuke topkat. Ja vaatab mis teeb.
Tulin just ja ostsin ka uued küünlad ära. 29.- tk
Panen need peale. Ja otsin ka silikon küünlajuhtmed üle. Ja aku on nüüd kah juba 3 päeva laadinud. Lähen proovin. Valan veel ehk natuke topkat. Ja vaatab mis teeb.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Nii sain asja vähemalt niikaugele. Et hakkab nagu tööle minema.
Juba nagu töötab. Bensiini nagu tilast tuleb kui gaasi pumpan. Aga pöörded kohe laes. Nii see selleks.
Ainult kas topkaga või eeter. Sellega hakkab lubama.
Nüüd valasin suht palju bensiini. Ja natuke käiasin. Siis läks käima. Mingi sekund 2 suretasin ise välja. Sest pöörded kohe põhjas.(gaasi ei vajutanud)
Proovisin uuesti. Ja järsku käis pauk. Lõi karpast vist välja. Igatahes tossasa sealt natuke. Ja ka õlikorgi ja õlivarda lõi minema

Ok õlivarda leidsin üles. Aga kork kadu kus kura*.
Nii küsimus. Kuhu poole nüüd jagajat keerama pean ?
kas vastukella või kella suunas ?
Kui saaks siis ehk hästi kähku. Sest lähen kohe tagasi toimetama !
Tänud. Ja ega see midagi halba ei teinud. Kui nüüd õlikord ja varras koguni vehkat lasid ? Või ega se halb märk ei ole ?
Juba nagu töötab. Bensiini nagu tilast tuleb kui gaasi pumpan. Aga pöörded kohe laes. Nii see selleks.
Ainult kas topkaga või eeter. Sellega hakkab lubama.
Nüüd valasin suht palju bensiini. Ja natuke käiasin. Siis läks käima. Mingi sekund 2 suretasin ise välja. Sest pöörded kohe põhjas.(gaasi ei vajutanud)
Proovisin uuesti. Ja järsku käis pauk. Lõi karpast vist välja. Igatahes tossasa sealt natuke. Ja ka õlikorgi ja õlivarda lõi minema


Ok õlivarda leidsin üles. Aga kork kadu kus kura*.
Nii küsimus. Kuhu poole nüüd jagajat keerama pean ?

Kui saaks siis ehk hästi kähku. Sest lähen kohe tagasi toimetama !
Tänud. Ja ega see midagi halba ei teinud. Kui nüüd õlikord ja varras koguni vehkat lasid ? Või ega se halb märk ei ole ?

-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
On kindel see et surve karteris ?Algselt postitas: reiner
Surve karteris. Ega see hea ei ole jah.
Mootor on enda sõbra masinal peal olnud. Ja enne ei olnud mingit probleemi. Igatahes just siis kui selle suure paugu tegi. Siis panin päris palju bensiini topkana...
Aga muidu kuidas saaksin kontrollida kas on surve karteris. Käsi õlikorgi ette käiamisel vms ? Ja mis seal nüüd võib läbi olla. Et surve karteris on ?
Aa ja see kah et õli on kah üle normi. Kogematta valamise käigus läx rohkem. Tegelt suht palju isegi rohkem

Võib see kah mingit rolli mängida ?
[Muudetud: 22-2-2007 grimes]
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Ei teagi nüüd. Igatahes eetri abis kui keegi peale susistas. Töötas kuskil 30sec. olexgi rohkem aga eetriga ei ole see hea. Igatahes kui panin käe õlikorgi ette siis oli tunda et mingi väike surve seal sees on. Ei tea kas loomulik või mitte.
Siuke tunne et ta ei saa bensiini kätte. Ise ta nagu seda juurde nagu ei annaks vms. Gaasi pumbates natuke aega. Siis tilast pritsib juurde. Siis saab natukeseks ajaks jälle tööle.
Ei teagi nüüd mida enam teha
:sein:sein 
Vaja moootor veel hakata jälle lahti võtma jne... Kuid enne peab ikka veel proovima. Sest tööle ta peaks nagu ju minema. Präägu töötab kuskil 3-me pütiga hääle järgi...
Siuke tunne et ta ei saa bensiini kätte. Ise ta nagu seda juurde nagu ei annaks vms. Gaasi pumbates natuke aega. Siis tilast pritsib juurde. Siis saab natukeseks ajaks jälle tööle.
Ei teagi nüüd mida enam teha


Vaja moootor veel hakata jälle lahti võtma jne... Kuid enne peab ikka veel proovima. Sest tööle ta peaks nagu ju minema. Präägu töötab kuskil 3-me pütiga hääle järgi...
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Pärast peale seda pauku. Proovisin kah 180kraadi juhtmeid vahetada. Ja siis paukus ja lõi karpast leeki. Ja veel valem tundus asi olevat. Ei lubanud käima kah minna. Siis tõstsin kõik ühe võrra edasi aga kah ei midagi erilist. Sai vana asendi peale pandud. Ja siis nagu käima jälle läx. Ei teagi. Peab proovima tõmmata vist. Nüüd sain ise kah viiruse kallale. Ja peab natuke toas kosuma.Algselt postitas: -grazy-
Mina sain oma murest igatahes jagu,jagaja lahti 180 kraadi ja töötab,vaja aint süüde ära timmida
Ehk siis homme või täna õhtu peaks hakkama proovima.
Igatahes loodan et ei ole surve karteris. Sest aasta tagasi oli mootor masinal peal. Ja väga korralik.
Ex peab vaatama ka mõne sooja ruumi. Kus saaks veidi seda asja teha ja uurida. Ja mõni veel targem seal olex. Kes oskaks kõike vaadata ja paika panna...
Aga hautz : Kas sul oli taoline jama käima saamisega. Su auto teemas lugesin kah et lõi õlikorgi jne minema.. Aga kas sul oli kah süütega jama vms ? Kuidas endal korda said ja kuidas tegutsesid ?

[Muudetud: 23-2-2007 grimes]
ära muretse sa pole ainuke kellel on selline jama,minul lubab ga käima ei lähe ja vahel viskab karpast leeki,vahetpeal põles sinine leek karpa peal kui auto kuidagimoodi käis.Algselt postitas: grimesPärast peale seda pauku. Proovisin kah 180kraadi juhtmeid vahetada. Ja siis paukus ja lõi karpast leeki. Ja veel valem tundus asi olevat. Ei lubanud käima kah minna. Siis tõstsin kõik ühe võrra edasi aga kah ei midagi erilist. Sai vana asendi peale pandud. Ja siis nagu käima jälle läx. Ei teagi. Peab proovima tõmmata vist. Nüüd sain ise kah viiruse kallale. Ja peab natuke toas kosuma.Algselt postitas: -grazy-
Mina sain oma murest igatahes jagu,jagaja lahti 180 kraadi ja töötab,vaja aint süüde ära timmida
Ehk siis homme või täna õhtu peaks hakkama proovima.
Igatahes loodan et ei ole surve karteris. Sest aasta tagasi oli mootor masinal peal. Ja väga korralik.
Ex peab vaatama ka mõne sooja ruumi. Kus saaks veidi seda asja teha ja uurida. Ja mõni veel targem seal olex. Kes oskaks kõike vaadata ja paika panna...
Aga hautz : Kas sul oli taoline jama käima saamisega. Su auto teemas lugesin kah et lõi õlikorgi jne minema.. Aga kas sul oli kah süütega jama vms ? Kuidas endal korda said ja kuidas tegutsesid ?
[Muudetud: 23-2-2007 grimes]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Ehk on nüüd kellegil konkreetset vastust. Lähen tunni pärast jälle nokitsema.
Räägin siia kõik ära mis teinud olen jne.
Kõigepealt oli mootor kunagi tehase poolt juba mosse peal. Sõber sõitsi selle mossega. Mootor töötasväga korralikult jne. Mossel läx poolass pooleks. Ja ta ei viitsinud sellega jamada. Kere ja muu läx emexisse. Mootori võttis maha. Veel üks sõber ostis selle mootori mu teiselt sõbralt ära. Oli kuskil aasta tema käes. Alguses oli natukest aega väljas hiljem viis garaasi. Nüüd ostsin talt selle ära.
Enne peale panekut vahetasime ära soojenduse torud. Mis salongiga ühenduses peaks olema. Sest need teistsugused mosse jaoks. Siis vahetasin ära ka klapikambrikaane. Hakkasime peale tõstma ja avastasime et karteri põhi teise kujuga. Ok sai siis üles mootor uuesti tõstetud. Ja hakatud vahetama. VAna küljest. Siis vaatasime et õlipump kah võtab õli teisest kohast ja sixi orig õlivann ei mahu. Ok sai siis ka õlipump sixi oma pandud. Siis sai peale pandud. Kõik ilusti kinni ja kokku. Jagaja, genekas, karpa jne
Sõber pani näpu esimese silindri küünla augu juurde. Et saada teada survetakti vms. Et kalpid kinni olex. Märke ei vaadanud. Siis panime nii paika. Rootor esimese küünla alla vms. Hakkasime käima proovima. Natuke aega käiasime jne. Siis lubas korra. Siis proovisime veel ja hakkas juba kuidagi moodi tööle. Ok siis sai aku tühjaks ja rohkem proovida ei saanud. Kutsusin isa järgi. Valasin õli juurde. Kogematta üle normi. Ja tõmbasime. Ja siis 2 korda turtsus ja rohkem midagi. Äkki selle pärast et õli liiga palju ?
Siis sai tõtetud 180kraadi juhtmedümber. Ikka ei midagi.
Nüüd siis tuli eile päev kätte ja proovisin siis. Algul ei midagi..Siis panin märgid paika. Survetaktis oli. Ja jagaja paika. Siis sai eetrit lastud sisse. Prõnn korraks ja jälle seisis. Uuesti eetrit ja sama lugu. Vajutasin gaasi vaatasin et tilast bensiini pritsib... Peaks nagu bensiini siis kätte saama. Siis Eetirt jne. Keerasin vahepeal natuke jagajat. Aga käima kordagi ei jäänud. Vaid siis kui sõber susistas eetrit kogu aeg peale. Siis töötas.
Sai topkat pandud. Läks korraks täis pööretega enam vähem tööle. Mingiks 3 sec. Siis suretasin ise välja. Siis sai uuesti proovitud. Ja käis hea pauk. Ja karpa kaane all tuli suitsu. Läksin vaatama. Ja õli kork ja õlivarras panid minema... Õlivarda leidsin auto eest ülesse. Aga õlikork jägi kadunuks. Aa õli panin kah ja läx suht palju üle normi ikka. Kuna suht pax õli oli külma käes. Siis valgus alla suht aeglaselt ja selle pärast ka kogematta liiga palju teda läx.
Ja õli panin sis juurde kui esmasest käivitusest pea et tööle olex läinud. Siis oli õli väga vähe. Varras ei näidanud. Siis kui isa tõmbama hakkas. Siis valasingi õli juurde. Ja siis ainult törtsusgi korra. Ehk on viga juba selles et õli liiga palju ?
Et kuidas ma kontakte peaks vaatama. Mis olekus nad olema peaksid kui märgid paigas. Esimene silinder üleval ja jagaja alla rootor esimese küünla all. Kas kontaktid peaksid koos olema või lahti ? Kuidas ma neid seadistada saan. Äkki pean jagajat mõne hamba võrra keerama ? Kui siis kuhu poole. Ja enamus aeg lööb karpast tagasi.
Palun aidake
[Muudetud: 23-2-2007 grimes]
Räägin siia kõik ära mis teinud olen jne.
Kõigepealt oli mootor kunagi tehase poolt juba mosse peal. Sõber sõitsi selle mossega. Mootor töötasväga korralikult jne. Mossel läx poolass pooleks. Ja ta ei viitsinud sellega jamada. Kere ja muu läx emexisse. Mootori võttis maha. Veel üks sõber ostis selle mootori mu teiselt sõbralt ära. Oli kuskil aasta tema käes. Alguses oli natukest aega väljas hiljem viis garaasi. Nüüd ostsin talt selle ära.
Enne peale panekut vahetasime ära soojenduse torud. Mis salongiga ühenduses peaks olema. Sest need teistsugused mosse jaoks. Siis vahetasin ära ka klapikambrikaane. Hakkasime peale tõstma ja avastasime et karteri põhi teise kujuga. Ok sai siis üles mootor uuesti tõstetud. Ja hakatud vahetama. VAna küljest. Siis vaatasime et õlipump kah võtab õli teisest kohast ja sixi orig õlivann ei mahu. Ok sai siis ka õlipump sixi oma pandud. Siis sai peale pandud. Kõik ilusti kinni ja kokku. Jagaja, genekas, karpa jne
Sõber pani näpu esimese silindri küünla augu juurde. Et saada teada survetakti vms. Et kalpid kinni olex. Märke ei vaadanud. Siis panime nii paika. Rootor esimese küünla alla vms. Hakkasime käima proovima. Natuke aega käiasime jne. Siis lubas korra. Siis proovisime veel ja hakkas juba kuidagi moodi tööle. Ok siis sai aku tühjaks ja rohkem proovida ei saanud. Kutsusin isa järgi. Valasin õli juurde. Kogematta üle normi. Ja tõmbasime. Ja siis 2 korda turtsus ja rohkem midagi. Äkki selle pärast et õli liiga palju ?
Siis sai tõtetud 180kraadi juhtmedümber. Ikka ei midagi.
Nüüd siis tuli eile päev kätte ja proovisin siis. Algul ei midagi..Siis panin märgid paika. Survetaktis oli. Ja jagaja paika. Siis sai eetrit lastud sisse. Prõnn korraks ja jälle seisis. Uuesti eetrit ja sama lugu. Vajutasin gaasi vaatasin et tilast bensiini pritsib... Peaks nagu bensiini siis kätte saama. Siis Eetirt jne. Keerasin vahepeal natuke jagajat. Aga käima kordagi ei jäänud. Vaid siis kui sõber susistas eetrit kogu aeg peale. Siis töötas.
Sai topkat pandud. Läks korraks täis pööretega enam vähem tööle. Mingiks 3 sec. Siis suretasin ise välja. Siis sai uuesti proovitud. Ja käis hea pauk. Ja karpa kaane all tuli suitsu. Läksin vaatama. Ja õli kork ja õlivarras panid minema... Õlivarda leidsin auto eest ülesse. Aga õlikork jägi kadunuks. Aa õli panin kah ja läx suht palju üle normi ikka. Kuna suht pax õli oli külma käes. Siis valgus alla suht aeglaselt ja selle pärast ka kogematta liiga palju teda läx.
Ja õli panin sis juurde kui esmasest käivitusest pea et tööle olex läinud. Siis oli õli väga vähe. Varras ei näidanud. Siis kui isa tõmbama hakkas. Siis valasingi õli juurde. Ja siis ainult törtsusgi korra. Ehk on viga juba selles et õli liiga palju ?
Et kuidas ma kontakte peaks vaatama. Mis olekus nad olema peaksid kui märgid paigas. Esimene silinder üleval ja jagaja alla rootor esimese küünla all. Kas kontaktid peaksid koos olema või lahti ? Kuidas ma neid seadistada saan. Äkki pean jagajat mõne hamba võrra keerama ? Kui siis kuhu poole. Ja enamus aeg lööb karpast tagasi.
Palun aidake

[Muudetud: 23-2-2007 grimes]
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
No kas tõesti ei saa nõu ega abi siit ?????
:sein:sein:sein:sein:sein:sein
Ladaklubi aga nõu ei anta mulle pea et mitte kunagi. Kas asi minus ??
Lihtsalt pea ei võta enam.....
Ladaklubi aga abi ei saa... Kuigu peaks enamus kogenud olema. Ja lada mootor ei saa olla ju nii keeruline et abi ei peaks saama ...
nüüd hakkan ainult saama niigunii sõimu kirjasi. Olen juba rääkinud mitu päeva sellest. Aga pea ei ühtki nõuannet

Ladaklubi aga nõu ei anta mulle pea et mitte kunagi. Kas asi minus ??

Lihtsalt pea ei võta enam.....
Ladaklubi aga abi ei saa... Kuigu peaks enamus kogenud olema. Ja lada mootor ei saa olla ju nii keeruline et abi ei peaks saama ...

nüüd hakkan ainult saama niigunii sõimu kirjasi. Olen juba rääkinud mitu päeva sellest. Aga pea ei ühtki nõuannet

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
selle nõuga on väga raske kedagi aidata..
kui nukkvõlli märgid paigas siis mina vahetaks ära kondeka ja kontaktid kuna need põhjustavad tavaliselt jama..
vaheta ära karpa,
mõõda kompressiooni mootoris.. kui seda pole (rõngad kinni vms) siis ei saagi käima minna..
kui nukkvõlli märgid paigas siis mina vahetaks ära kondeka ja kontaktid kuna need põhjustavad tavaliselt jama..
vaheta ära karpa,
mõõda kompressiooni mootoris.. kui seda pole (rõngad kinni vms) siis ei saagi käima minna..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."