Jama peale jagaja vahetamist

Jama peale jagaja vahetamist

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Jama peale jagaja vahetamist

Postitus Postitas Einman1 »

Vahetasin autol jagaja ning nüüd summuti paugub ning karpa ““turtsub““ milles võib viga olla?

[Muudetud: 21-2-2007 Einman1]
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

süüde vale,
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

Mõtled jagaja keeramise poolepealt või et tuleb klapid ka uuesti ära regullida siis.?
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

ikka arvan et jagaja keeramise poolepealet!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Arvan, et puhasta kontaktid. Võivad olla mingi tehase määrdega koos. Samas kontrolli ka kontakti vahet.
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

aga kui paugub ja tursub siis peaks olema ikka süüde paigast mitte kontaktide viga , kuid minesatea!
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

Kahtlane, Süüde on olemas, bena läheb peale, detonatsioon (aurude järgi) toimub, aga mitte ükski pütt ei "luba... jagajat on ka pööratud igatepidi...
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: Einman1
Kahtlane, Süüde on olemas, bena läheb peale, detonatsioon (aurude järgi) toimub, aga mitte ükski pütt ei "luba... jagajat on ka pööratud igatepidi...
Ise seisan kah sama probleemi ees :sein
Ma küll vahetasin uue mootri vastu. Töötav jagaja peal ja muud asjad sammuti. Ehk siis karpa jne. Ei tea kas nüüd bena saab ikka peale. Peaks saama. Bensiin on üleval. Ja gaasi pumbates ka tilast bensiini pritsib.

Paar kora on veel turtsunud jne. Ühe korra peaaegu juba et käis. Küll mitte korraliult. Siis sai aku tühjaks. Siis sai autoga tõmmatud. Ja siis ei midagi :yllatunud Ei tea mis probleem on. Siit ei ole veel abi kah saanud kahjuks..
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Pane märgid paika. Kontrolli testriga ära süütepooli, küünla juhtmete takistsus. Kontrolli üle kas kontaktid sulguvad (testri või kontroll lambiga). Puhasta küünlad. Kui kõik need asjad on korras siis ta PEAB minema juhul kui viga pole gaasijaotus mehhanismis.
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

fanatti jutule lisaks et kondekas võib ka vigane olla, ühel tutikal mosse jagajal oli selline surprise...
Jupid Venemaalt!
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

Kuid siin pole tegemist tutika jagajaga...
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: Einman1
Panin autole uue jagaja
Väljenda siis ennast õieti!!!!
Jupid Venemaalt!
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

vabandan vale väljendusviisi pärast...
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jagajal kaas valesti peal?
Tõstad ringi 180 kraadi. Või siis tõstad juhtmed ümber, risti.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Mul enamvähem sama proble,aint turtsumise asemel pillub jagajast leeki.Süüde on märkide järgi paigas,kui esimene kolb on üleval,on jagaja 0 asendis(või kuidas seda nimetatakse).
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Aja esimesse silindrisse töötakt ja jälgi,kas märk rihmaseibil ühtib keskmise märgiga,võta maha jagaja kaas ja vaata, millises asendis on rootor.
Rootor peab näitama esimest silindrit (jagaja kaanel).
Pane nüüd kõik kokku ja proovi,edasine korrektsioon juba jagaja liigutamisel,kas süüdet varasemaks või hilisemaks.
Muide mul oli ka siin jama ja vahetusse läks raadiohäirete kaitse,kuna tester ei näidanud takistust.
P.S. Reiner!Kuidas saab jagaja kaant valesti peale panna?
Mina seda ei oska,kuna sisselõige kaanel määrab ära kaane õige asendi.;)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

osadel kaantel on 2 sisselõiget :) üks vähe laiem kui teine...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: olaaf
osadel kaantel on 2 sisselõiget :) üks vähe laiem kui teine...
Hmm...Minu kaaned kõik ühe sisselõikega,sel juhul sorry...
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: Indy
Aja esimesse silindrisse töötakt ja jälgi,kas märk rihmaseibil ühtib keskmise märgiga,võta maha jagaja kaas ja vaata, millises asendis on rootor.
Rootor peab näitama esimest silindrit (jagaja kaanel).
Pane nüüd kõik kokku ja proovi,edasine korrektsioon juba jagaja liigutamisel,kas süüdet varasemaks või hilisemaks.
Muide mul oli ka siin jama ja vahetusse läks raadiohäirete kaitse,kuna tester ei näidanud takistust.
P.S. Reiner!Kuidas saab jagaja kaant valesti peale panna?
Mina seda ei oska,kuna sisselõige kaanel määrab ära kaane õige asendi.;)
Muidu mina tegin need kõik asjad läbi. Märgid kolbi olek töötaktis jne. Aga ei läinud. Oot kuidas takistust mõõtma hakkan ? Ja mida annaks veel kontrollida. Ja silm peale visata ?
On olemas mul ka silikon küünlajuhtmed. Äkki need kindlamad. Ja ka uued küünlad osta. Aga minu jagaja on päris 2 nädalat tagasi töötavalt mootorilt. Peks nagu töötama. Ja kontaktid peaks kah ju paigas olema. Või võib paigast minna :rolleyes
Aa ja säde oli olemas :puzzled

[Muudetud: 22-2-2007 grimes]
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Tean seda omast käest, et kaant annab valesti peale panna. Ühel 05'l sai ka valesti pandud, algul ei tahtnud käia peast ega per*est. Tõstsime juhtmed ringi ja asi töötab nagu "Antsu viiul":cool:
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Vasta