Kerenumbriteta 06?
Kerenumbriteta 06?
Kerenumbriteta 06?
Kas on ka võimalik, et 2106 tuli tehasest välja ilma kerenumbriteta (nagu vanematel vene autodel mõnel passis bez nomera?)
Kui maale ostsin kaua aega tagasi miskise jääraja-rallika (avataril), siis avastasin ka kohe, et seal esiklaasi juures, kus peaks olema kerenumber, on tühi plekk. Arvasin, et eelmine omanik selle sealt eemaldanud, kartuses, et ma politseile vahele jään (olin siis suht noor ja rumal, kui selle auto ostsin). Nüüd aga hakkasin mõtlema, et vanematel vene masinatel (muhud jne) polegi tehasenumbreid, aga kas ka siis uuematel (
) on ka selline võimalus olemas?

Oled sa 100% kindel, et neid numbreid pole seal pleki sees olnudki? Kui on rellakaga sirgeks lastud või pahtlit täis löödud siis teisepoolt plekki on ju näha. Isegi käega katsudes on tunda.
Mul ühel 05-l oli nii, et dokumendid olemas, aga kerenumbrit pole. Teisepoolt käega katsudes oli tunda, et on olemas ja kui värv sai maha nühitud siis ilmus ka number välja:)
Mul ühel 05-l oli nii, et dokumendid olemas, aga kerenumbrit pole. Teisepoolt käega katsudes oli tunda, et on olemas ja kui värv sai maha nühitud siis ilmus ka number välja:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Aga neid võib ju isegi olla. Päris paljud siin foorumiski resideeruvad kodanikud on sügisel ja kevadel komistanud vanade heas korras müügis olevate ladade otsa.
Neil aastaaegadel on suremus kõige suurem. Autot hauda kaasa ei vii ja nii müüvadki lapsed või lapselapsed peale esivanemate lahkumist kasutult seisvat tehnikat laiali. Reeglina vanataadid niiväga enam sõitma ei kipu, aga kunagisi aegu meenutavast masinast ka ei loobu, elu lõpuni.
[Muudetud: 10-2-2007 logman]
Neil aastaaegadel on suremus kõige suurem. Autot hauda kaasa ei vii ja nii müüvadki lapsed või lapselapsed peale esivanemate lahkumist kasutult seisvat tehnikat laiali. Reeglina vanataadid niiväga enam sõitma ei kipu, aga kunagisi aegu meenutavast masinast ka ei loobu, elu lõpuni.
[Muudetud: 10-2-2007 logman]
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Üks on mu naabrimehel olemas.25000 tahab saada,originaalvärv.Algselt postitas: samara_i
Teemast mööda, aga tahaks küsida - kuidas on võimalik, et Eestis on hetkel liiklusregistris arvel veel 124 tükki Vaz 2101 ehitusaastaga 1970?![]()
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Muhkudel on kõigil kerenumber olemas, ees põllepeal. Number kadus sel juhul kui vahetati esipõll ära ja varuosa põllele inspektsioon numbrit uuesti sisse ei löönud.Algselt postitas: Uki
hakkasin mõtlema, et vanematel vene masinatel (muhud jne) polegi tehasenumbreid, aga kas ka siis uuematel () on ka selline võimalus olemas?
Olen ka kuulnud juttu, et esimesed 01'ed on itaalia pulkadest kokku laotud ja seetõttu väga hinnalised?Algselt postitas: nawu
Mul 1971 aasta 2101:P
Teemast veidike mööda. Olen kuulnud mingiseid 2101 itaalia kerega, mida see endast näitab, mis vahe tal siis tavalisest 01'he kerest on ? Kui ültse selline asi olemas on.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vahepalaks:
Mingit "itaalia kere" pole olemas. Kõik ladad kokku laotud Venemaal Volga Autotehases ja kopikad ikka ühesugused. Sealt ju ka nimetus VAZ=Volzhskii Avtomobilnõi Zavod. Paluks mitte segi ajada automark Volgaga, mis valmistet hoopiselt Gorkis (vene luuletaja ja mingil määral kommunisti Maksim Gorki järgi) GAZ'i tehases (Gork(ski)iAvtoZavod).
No ja asub VAZ'i tehas Toljatis (kirjutan just nii nagu venemaal seda hääldatakse) Samaari oblastis, see nimi pandi kah linnale mingise Itaaliast pärit kommunisti järgi (Togljatti). Edasi võib igaüks edasi mõelda, kust nimi Samara jne...
Loomulikult said esimesed kopikad päris pikalt liinidel külge itaalia kodinaid (poldid, mutrid, genekad, soojendusmootorid jne.), sest kogu vabriku sisustus toodi ära justnimelt Itaaliast ja tootmise kiiremaks käivitamiseks (viisaastakud, sotsialistlik võistlus
,millest paljudel lugejail aimugi pole....) telliti/osteti paljud detailid valmiskujul Itaaliast. No kindlasti tehti ka päris esimesed eksemplarid enne vabriku NLiidule mahaparseldamist kohapeal, kuid palju neist säilinud, pole aimugi. Sellega on seletatav ka üsna suur algne valmisdetailide baas.
On küll hinnalised sellised eksemplarid. Vähe on neist sõidukõlbulikke järgi jäänud, sellepärast.
Mingit "itaalia kere" pole olemas. Kõik ladad kokku laotud Venemaal Volga Autotehases ja kopikad ikka ühesugused. Sealt ju ka nimetus VAZ=Volzhskii Avtomobilnõi Zavod. Paluks mitte segi ajada automark Volgaga, mis valmistet hoopiselt Gorkis (vene luuletaja ja mingil määral kommunisti Maksim Gorki järgi) GAZ'i tehases (Gork(ski)iAvtoZavod).
No ja asub VAZ'i tehas Toljatis (kirjutan just nii nagu venemaal seda hääldatakse) Samaari oblastis, see nimi pandi kah linnale mingise Itaaliast pärit kommunisti järgi (Togljatti). Edasi võib igaüks edasi mõelda, kust nimi Samara jne...
Loomulikult said esimesed kopikad päris pikalt liinidel külge itaalia kodinaid (poldid, mutrid, genekad, soojendusmootorid jne.), sest kogu vabriku sisustus toodi ära justnimelt Itaaliast ja tootmise kiiremaks käivitamiseks (viisaastakud, sotsialistlik võistlus

On küll hinnalised sellised eksemplarid. Vähe on neist sõidukõlbulikke järgi jäänud, sellepärast.
Ükskord varem ka foorumis küll pajatasin, aga tädimehel oli kopikas, mille tootmisaastaks oli märgitud '69. Kas auto kasutas Lada või vanemat Fiat 124 mootorit, ei tea, kuid kuhjades oli olnud fiati embleeme kandvaid osi ja kereplekid olid hoopiski kokku tinutatud. Ise nimetas ta seda nn. proovipartii autoks. Minul selliste kohta info puudub...
Auto ise oli tema valduses '80-date alguseni, äkki keegi on hiljem kohanud või kuulunud sellest või mõnest taolisest autost?
Auto ise oli tema valduses '80-date alguseni, äkki keegi on hiljem kohanud või kuulunud sellest või mõnest taolisest autost?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kas on mingeid kindlaid asju ka kuidas eristada seda itaalia varjanti sellest veneomast?? Sõbral on väga korralik 2101 70a. ise pakuks, et see ka itaaliavarjant aga ei tea... Pildilt on näha põrkeraua küljes on teistsugused ''padjad''(ei tea kuidas neid nimetati) või olid sellised kõigil??? Sõbral on seal rohkem nagu kiffad või nii..
[Muudetud: 16-7-2008 MuKi14]

[Muudetud: 16-7-2008 MuKi14]