Kerenumbriteta 06?

Kerenumbriteta 06?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Kerenumbriteta 06?

Postitus Postitas uki »

Kas on ka võimalik, et 2106 tuli tehasest välja ilma kerenumbriteta (nagu vanematel vene autodel mõnel passis bez nomera?)
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Sul on selline kere või :rolleyes ?
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Kui maale ostsin kaua aega tagasi miskise jääraja-rallika (avataril), siis avastasin ka kohe, et seal esiklaasi juures, kus peaks olema kerenumber, on tühi plekk. Arvasin, et eelmine omanik selle sealt eemaldanud, kartuses, et ma politseile vahele jään (olin siis suht noor ja rumal, kui selle auto ostsin). Nüüd aga hakkasin mõtlema, et vanematel vene masinatel (muhud jne) polegi tehasenumbreid, aga kas ka siis uuematel ( :rolleyes ) on ka selline võimalus olemas?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tegu võib olla varuosa-kerega. Vene ajal müüdi komplektseid ja mittekomplektseid keresid eritõendi alusel, nagu uusi autosidki. Selleks pidi olema vana kere kapitaalselt hävinud ja suured tutvused teatud ringkondades.
C
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Ja kas siis oleks võimalik selle ka arvele saada lihtsalt sel teel, et otsida mõni teine masin, millel sama lugu, mis on aga suht kasutuskõlbmatu ja tõsta sellelt reg. numbrid ümber?

[Muudetud: 10-2-2007 Uki]
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Oled sa 100% kindel, et neid numbreid pole seal pleki sees olnudki? Kui on rellakaga sirgeks lastud või pahtlit täis löödud siis teisepoolt plekki on ju näha. Isegi käega katsudes on tunda.
Mul ühel 05-l oli nii, et dokumendid olemas, aga kerenumbrit pole. Teisepoolt käega katsudes oli tunda, et on olemas ja kui värv sai maha nühitud siis ilmus ka number välja:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

minu mõlemal 01 puudub sisselõõdud kerenumber. number oli lõõdud alumiiniumist lätaka sisse (see siis see lätakas kus aasta ja mootori mark kirjas)
pidur = kiiruse surm
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Pole ka seda alumiiniumlapakat, kuid see võib väga vabalt olla ka lihtsalt eemaldatud. Kuid teiselt poolt plekki pole kompida taibanudki, arvatavasti ta siiski lihtsalt pahtliga kinni mätsitud. Ei saa vist niipea auto juurde ka, et proovida.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mul on ühe 06 teh,pass olemas,vin kood MARKEERIMATA.Praegu ARK enam niisugust asja ei tunnista.Pannakse kleeps vin koodiga.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
s
samara_i
Suletud kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas samara_i »

Teemast mööda, aga tahaks küsida - kuidas on võimalik, et Eestis on hetkel liiklusregistris arvel veel 124 tükki Vaz 2101 ehitusaastaga 1970? :rolleyes
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Aga neid võib ju isegi olla. Päris paljud siin foorumiski resideeruvad kodanikud on sügisel ja kevadel komistanud vanade heas korras müügis olevate ladade otsa.
Neil aastaaegadel on suremus kõige suurem. Autot hauda kaasa ei vii ja nii müüvadki lapsed või lapselapsed peale esivanemate lahkumist kasutult seisvat tehnikat laiali. Reeglina vanataadid niiväga enam sõitma ei kipu, aga kunagisi aegu meenutavast masinast ka ei loobu, elu lõpuni.

[Muudetud: 10-2-2007 logman]
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: samara_i
Teemast mööda, aga tahaks küsida - kuidas on võimalik, et Eestis on hetkel liiklusregistris arvel veel 124 tükki Vaz 2101 ehitusaastaga 1970? :rolleyes
Üks on mu naabrimehel olemas.25000 tahab saada,originaalvärv.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
n
nawu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 13 Nov 2006 15:50
Asukoht: Rapla
Autod: 2101 71' 1700i
Kontakt:

Postitus Postitas nawu »

Mul 1971 aasta 2101:P
Teemast veidike mööda. Olen kuulnud mingiseid 2101 itaalia kerega, mida see endast näitab, mis vahe tal siis tavalisest 01'he kerest on ? Kui ültse selline asi olemas on.
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Algselt postitas: Uki
hakkasin mõtlema, et vanematel vene masinatel (muhud jne) polegi tehasenumbreid, aga kas ka siis uuematel ( :rolleyes ) on ka selline võimalus olemas?
Muhkudel on kõigil kerenumber olemas, ees põllepeal. Number kadus sel juhul kui vahetati esipõll ära ja varuosa põllele inspektsioon numbrit uuesti sisse ei löönud.
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Ma ei mõelnudki kõiki muhke, tõin lihtsalt ühe näite vanematest Vene autodest. Olen mitmelt poolt kuulnud-lugenud, et mõnedel eksemplaridel kerenumber puudub ja Vene passis siis kerenumbri kohal märge bez nomera. Niimoodi võis siis olla vanadel mossedel, zazidel, vazidel jne. Ei mõelnud vaid muhke.
s
sohne
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2007 23:25
Asukoht: tartu
Autod: 2101 72a.

Postitus Postitas sohne »

Algselt postitas: nawu
Mul 1971 aasta 2101:P
Teemast veidike mööda. Olen kuulnud mingiseid 2101 itaalia kerega, mida see endast näitab, mis vahe tal siis tavalisest 01'he kerest on ? Kui ültse selline asi olemas on.
Olen ka kuulnud juttu, et esimesed 01'ed on itaalia pulkadest kokku laotud ja seetõttu väga hinnalised?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vahepalaks:

Mingit "itaalia kere" pole olemas. Kõik ladad kokku laotud Venemaal Volga Autotehases ja kopikad ikka ühesugused. Sealt ju ka nimetus VAZ=Volzhskii Avtomobilnõi Zavod. Paluks mitte segi ajada automark Volgaga, mis valmistet hoopiselt Gorkis (vene luuletaja ja mingil määral kommunisti Maksim Gorki järgi) GAZ'i tehases (Gork(ski)iAvtoZavod).
No ja asub VAZ'i tehas Toljatis (kirjutan just nii nagu venemaal seda hääldatakse) Samaari oblastis, see nimi pandi kah linnale mingise Itaaliast pärit kommunisti järgi (Togljatti). Edasi võib igaüks edasi mõelda, kust nimi Samara jne...
Loomulikult said esimesed kopikad päris pikalt liinidel külge itaalia kodinaid (poldid, mutrid, genekad, soojendusmootorid jne.), sest kogu vabriku sisustus toodi ära justnimelt Itaaliast ja tootmise kiiremaks käivitamiseks (viisaastakud, sotsialistlik võistlus ;) ,millest paljudel lugejail aimugi pole....) telliti/osteti paljud detailid valmiskujul Itaaliast. No kindlasti tehti ka päris esimesed eksemplarid enne vabriku NLiidule mahaparseldamist kohapeal, kuid palju neist säilinud, pole aimugi. Sellega on seletatav ka üsna suur algne valmisdetailide baas.
On küll hinnalised sellised eksemplarid. Vähe on neist sõidukõlbulikke järgi jäänud, sellepärast.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Ükskord varem ka foorumis küll pajatasin, aga tädimehel oli kopikas, mille tootmisaastaks oli märgitud '69. Kas auto kasutas Lada või vanemat Fiat 124 mootorit, ei tea, kuid kuhjades oli olnud fiati embleeme kandvaid osi ja kereplekid olid hoopiski kokku tinutatud. Ise nimetas ta seda nn. proovipartii autoks. Minul selliste kohta info puudub...
Auto ise oli tema valduses '80-date alguseni, äkki keegi on hiljem kohanud või kuulunud sellest või mõnest taolisest autost?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Fotol on Fiat 124 katsetused Toljattis.Kui katsetused läbi
said,vast anti(müüdi) allesjäänud autod N.Liidu
eesrindlikematele töötajatele.See küll minu oletus kõigest.
Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Kas on mingeid kindlaid asju ka kuidas eristada seda itaalia varjanti sellest veneomast?? Sõbral on väga korralik 2101 70a. ise pakuks, et see ka itaaliavarjant aga ei tea... Pildilt on näha põrkeraua küljes on teistsugused ''padjad''(ei tea kuidas neid nimetati) või olid sellised kõigil??? Sõbral on seal rohkem nagu kiffad või nii..:D

[Muudetud: 16-7-2008 MuKi14]
Vasta