Lada, kahe-ukseline sedaan

Lada, kahe-ukseline sedaan

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Lada, kahe-ukseline sedaan

Postitus Postitas Suska »

Tuli selline napakas huvi, kuidas oleks kahe ukseline lada. Siin kohal ei arvestaks 08/09+

Pilt

(Tegu peaks olema VT, et ei tekiks sellel kohal vaidlusi, pilt on selleks, et saada aru millest jutt käib.)

On kellegil sellega kogemusi, mis ARK selle peale kostaks? Oleks võimalust saada selleks luba? Sõber rääkis, et mingi AUDIga oli tehtud nii ja probleeme polnud tekkinud.

Teab keegi mingit lisa informatsiooni vms välja tuua? Ise arvan, et tõmbaks pleki kortsu, kui juba ukse linkide kaotamisega see juhtub.

Ees oleks kaks sportlikut istet mis käivad ette, taga toonklaasi ring. Mõte mis paneb mul küll pea pöörlema, aga nii neid napakaid mõtteid tuleb.

Iseenesest oleks ju päris lahe Pilt

[Muudetud: 6-1-2007 Suska]
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Olen sellele isegi mõelnud, et oleks päris huvitav jne.
Aga lõppude lõpuks, kus point on?:)
Samas kui teha siis mina mõtlesin, et tuleks katuselt jupp vahelt ära võtta, see tähendab seda, et tuleks lasta teha uus tagaklaas..

Kuskil nägin ka sellise variandi VT'd(mis ma just seletasin), et tundus päris ilus..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

lihtsalt tagumine uks kinni keevitada .....siis jääks vist nõme?


muidu jah endal ka auto ehitamise järgus olex see siis ARG -is vastuvõetav
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui vähedada teljevahet siis läheb ju pidamine suurematel kiirustel eriti kurvis suht ennustamatuks :) kardaan ringi teha jne..
niikui midagi on siis kohe külg ees..
parem pikendada esiust ning uksepost tõsta tahapoole..
küljeklaase saab autoverist mõõtude järgi tellida ilma mingite piiranguteta.. teevad täpselt sellise nagu vaja - summadest pole siinkohal mõtet rääkida, summad väga väiksed pole...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Tean et hetkel üks 2106 coupe tegemine on pooleli, viimati nägin oli üks pool valmis... aga ei taha täpsustada kes see on, kui tal soov siis ise räägib. Igatahes kõva projekt tulemas...
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Algselt postitas: olaaf
kui vähedada teljevahet siis läheb ju pidamine suurematel kiirustel eriti kurvis suht ennustamatuks :) kardaan ringi teha jne..
niikui midagi on siis kohe külg ees..
parem pikendada esiust ning uksepost tõsta tahapoole..
küljeklaase saab autoverist mõõtude järgi tellida ilma mingite piiranguteta.. teevad täpselt sellise nagu vaja - summadest pole siinkohal mõtet rääkida, summad väga väiksed pole...
Samas kui keevitada lihtsalt tagumine uks kinni, kõik teha korda vinks-vonks ja paigaldada klaas, nii nagu uutel esi klaasi. Samas tulemus võib jääda suhteliselt lame, kui esi uks on ikka selline lühike.

Jällegi, kas oleks mõtet teha selles mõttes kere ümber, et esi ust ka pikemaks teha. Tekiks liigne eelarve, kui tahta juba korralikku "coupe" kuju, tuleks vaadata vast teise auto poole kus pole vaja midagi enam sellest kandist ümber teha. Minu vaate vinklist mahuks ilusa coupe kuju hulka ka 2108.

Peaks otsima korralikku lada pildi külje pealt, otsima inimese kes teeks sellise VT tuuningu kus esi ust pole pikendatud. Kaaluda, mõelda. (Hetkel proovin selle võtta enda peale, inimese leidmise siis)

Põhimõtteliselt kui lihtsalt teha uks kinniseks, siis vaevalt selle auto käitumisest sõidu ajal midagi muutub, või mis?

No mis oleks selle mõte? Vastus ka päris lihtne ja konkreetne, mis on üldse ümberehitamise ja tuuningu mõte? Minu puhul võib-olla stiil ja teistest erinemine.

Kuid kuidas ei tea jääks ARKiga? Ise arvan, et e-maili teel tuleb kindlasti eitav vastus. Tuleb luurata..
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

-

[Muudetud: 5-1-2007 oxecot]Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

tollel riistapuul on ukseposti tahapoole viidud.uks pikemaks tehtud tagaukse arvelt ja tagauks üldse kokku keevitatud. kere pikkust pole muudetud
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Algselt postitas: zigulimasuurik
tollel riistapuul on ukseposti tahapoole viidud.uks pikemaks tehtud tagaukse arvelt ja tagauks üldse kokku keevitatud. kere pikkust pole muudetud
Juttu oli teises teemas et tegu oli kohe alguses VT, ei mina tea mis õige on. Isegi kui on VT, siis tehnilise poole pealt on õige kõik.

Kasutatud on Ladaklubi liikme auto pilti, loodan et ei pahanda. Lisan sellega ühe näite, minu arvates on nii väga pro.

Pilt

Lisatud valuveljed, 5min töö. Ei hakanud viimistlema ja jätsin kummi samaks :)


[Muudetud: 6-1-2007 Suska]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

ei see ei ole vt see valge lada. see on ukrainast ja selle ehitusest oli ühel ukraina leheküljel pikemalt juttu ja pildimaterjali.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Algselt postitas: zigulimasuurik
ei see ei ole vt see valge lada. see on ukrainast ja selle ehitusest oli ühel ukraina leheküljel pikemalt juttu ja pildimaterjali.
irrrrrrrrw, äkki see ukraina oma oli ehk kollast värvi. see valge on VT, sest sellest levib isegi originaal pilte netis. Ja sellest valgest on veel mitmeid pilte "kupeena" ning osadelt on väga ilusti näha vt jäljed, ala läbi akna on teiselpool uksepost tahapoole viimata jne.

Kusjuures, eestis tehakse praegu ühte 21011't millel viidi katus madalamaks. esi ja tagaklaas lõigati lihtsalt madalamaks, mis neid küljeklaase siis lõigata on, need puhta sirged ju.
r
roim88
Suletud kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas roim88 »

See ka mingi kahe ukseline venemaal tehtud.

[Muudetud: 6-1-2007 roim88]Pilt
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Siin piltidel nähtu ei ole ju minuarust kupee,vaid kahe-ukseline sedaan.
Siin saab lugeda täpsemalt:http://en.wikipedia.org/wiki/Car_body_style

Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Algselt postitas: arvi100
Siin piltidel nähtu ei ole ju minuarust kupee,vaid kahe-ukseline sedaan.
Siin saab lugeda täpsemalt:http://en.wikipedia.org/wiki/Car_body_style
Tegelikult täitsa õigus ju, teema pealkiri muudetud.

Samas lisaks ka ühe VT, tagant poolt külg jääb kuidagi selline väga lage. Sooviks kuulda lahendusi mida muuta, õhuvõtu ava, kleepsu tuuning või mõni muu variant. Ei sooviks küll hakata selles mõttes kere lõikama, et ukse posti edasi viia vms.
Endale tuli pähe, et võiks teha mingis vanas vfts stiilis koopad, päris palju läheks selles mõttes võtaks tagumise tiiva juurest ruumi ja jääks veidi kobedam.

Midagi sellist:
Pilt
Pilt

Virtual Tuuning:
Pilt

Samas vaadake kuidas kirju lahendus ära petab, ei jää kuidagi imelik:
Pilt


[Muudetud: 7-1-2007 Suska]

[Muudetud: 7-1-2007 Suska]
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

ja mis mõte kogu sel asjal oleks? Põnevam oleks siis juba kõik uksed kinni panna ja hoopis katuselt hakata sees käima!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Selle esimese pildi kohta mis Suska postituses on, siis see on VT. Keegi ütles, et ei ole. On. Vaata näiteks tagumise ukse akna posti (see mis selle kolmnurga ja allakäiva akna vahel käib). Selgelt nähe, et lihtsalt mingi must joon sinna tõmmatud..

Pildil siis kellegi tundmatu poolt tehtud VT. See on siis see variant kus katuselt tükk vahelt ära võetud.

[Muudetud: 8-1-2007 reiner]

[Muudetud: 8-1-2007 reiner]Pilt
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

asja ainuke mõte oleks siis, kui ette panna kupee istmed, ja teha esiuks pikemaks.. ark-iga on nii, et ilmselt tuleb ümberehitus luba asjale sebida..
asi ju selles, et kui tavalise pisikese esiuksega asja lahendate, siis tagaistmele ei saa ju ronida - siis peab ark-is 2 kohaliseks tegema auto...

olen päris kindel, et kõike korralikult tehes ei tohiks takistusi teha..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Algselt postitas: olaaf
asja ainuke mõte oleks siis, kui ette panna kupee istmed, ja teha esiuks pikemaks.. ark-iga on nii, et ilmselt tuleb ümberehitus luba asjale sebida..
asi ju selles, et kui tavalise pisikese esiuksega asja lahendate, siis tagaistmele ei saa ju ronida - siis peab ark-is 2 kohaliseks tegema auto...

olen päris kindel, et kõike korralikult tehes ei tohiks takistusi teha..
Täpselt, ust kinni panna ei oleks tegelikult eriline probleem. Ukse post, no kui hästi punnida saaks ehk hakkama. Aga ust pikemat sebida oleks vast kõige suurem probleem. Usun samas, et ei tohiks ARKiga eriti probleeme tekkida.

Asi jääb tegelikult esimeste uste taha. Muidu võib jah tekkida kitsas olukord taha ronimisega. Kupee istmed muidu olemas (Saab 99), aga ega need hädast välja ei päästa.

..hetkel ma ei oskaks ise midagi töötegijale kaasa aidata, tuleb ise omandada oskusi. Mul oma vanuse suhtes selleks ju aega on, ei juhtu midagi kui võtta kunagi uus projekt ette, nt 25 aastaselt. :spin
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Kuna coupee ehitaja igapäeva töö on autode tuunimine. Siis talvel on suured ja pikaajalised siis eriti aega ei ole enda autot teha, samas ka garaasis ei ole ruumi siksi jaoks, klientide kalleid sportautosi ei saa ka välja niisama jätta. Pilte niipea ei tule seda võin teile lubada. Kuid ehitus vaikselt areneb. :D
Vasta