Algselt postitas: olaaf
kui vähedada teljevahet siis läheb ju pidamine suurematel kiirustel eriti kurvis suht ennustamatuks

kardaan ringi teha jne..
niikui midagi on siis kohe külg ees..
parem pikendada esiust ning uksepost tõsta tahapoole..
küljeklaase saab autoverist mõõtude järgi tellida ilma mingite piiranguteta.. teevad täpselt sellise nagu vaja - summadest pole siinkohal mõtet rääkida, summad väga väiksed pole...
Samas kui keevitada lihtsalt tagumine uks kinni, kõik teha korda vinks-vonks ja paigaldada klaas, nii nagu uutel esi klaasi. Samas tulemus võib jääda suhteliselt lame, kui esi uks on ikka selline lühike.
Jällegi, kas oleks mõtet teha selles mõttes kere ümber, et esi ust ka pikemaks teha. Tekiks liigne eelarve, kui tahta juba korralikku "coupe" kuju, tuleks vaadata vast teise auto poole kus pole vaja midagi enam sellest kandist ümber teha. Minu vaate vinklist mahuks ilusa coupe kuju hulka ka 2108.
Peaks otsima korralikku lada pildi külje pealt, otsima inimese kes teeks sellise VT tuuningu kus esi ust pole pikendatud. Kaaluda, mõelda. (Hetkel proovin selle võtta enda peale, inimese leidmise siis)
Põhimõtteliselt kui lihtsalt teha uks kinniseks, siis vaevalt selle auto käitumisest sõidu ajal midagi muutub, või mis?
No mis oleks selle mõte? Vastus ka päris lihtne ja konkreetne, mis on üldse ümberehitamise ja tuuningu mõte? Minu puhul võib-olla stiil ja teistest erinemine.
Kuid kuidas ei tea jääks ARKiga? Ise arvan, et e-maili teel tuleb kindlasti eitav vastus. Tuleb luurata..