Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud

Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

6K
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tutikas teadmata kvaliteediga plokk oli veerennis 5500.-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: olaaf
tutikas teadmata kvaliteediga plokk oli veerennis 5500.-
Ivannid ikka oskavad oma asjade eest hinda küsida:sein
varsti pole mõtet enam ladat pidada, kui kelder juppe täis ei ole...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võrdluseks tutikas 2103 mootoriplokk ulmeõhukeste silindriseintega (ca 4mm) maksis torreros 2200.- ja vähe kobedam 2106 oma 2900.-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Izzand, Lada mootori eest 6 K? Sama raha eest saab ju täiskomplektse lääneka, koos aju, juhtmete jne? Imestasin ise juba siis, kui 08 käigukaste sai otsitud ning pelhalt 5 käiguse kasti eest küsiti 2,5 tuhhi? Krt lääne kast maksab 700 - 1000 EEK? Ma ei saa sellest enam ammu aru, kust otsast on näiteks 08 pidamine odav? Ilmselt on sama ka tagaveolisega... Osamüüad võiks oma hindadega ikka maapeale tulla.

Eestis on üldse huvitav dendents küsida asjade eest imelikku raha. Siin maksab korralik 08 15000 EEK, samas üle lahe saad väga korraliku auto juba 300 EUR eest kätte... Aru ma ei saa :yllatunud
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Pakkumine ja nõudlus on need kaks asja, mis toote hinna kujundavad. Võrdle näiteks 3toalise korteri hinda Tallinnas ja Mehikoormas.

Üldiselt on soovitatav eelistada sportmootori jaoks korralikku kasutatud plokki kui täitsa tutikat. Esimesel on sisepinged kadunud tänu pidevale temperatuurimuutusele kasutamise käigus.

[Muudetud: 5-1-2007 Moss]
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

turumajanduse põhitõed kehtivad ikka jah, kuid siin teine külg ka - meie suure idanaabri poliitilised strateegiad...
alustati naftaga, siis tuli gaas, nüüd on toljati sport osad:) ja varsti ka kivisüsi ja elekter jne

Venemaa oli on ja jääb alati Suurriigiks! Meie oleme junn tema kõrval ja jääme selleks....oleme küll EU's aga talitame idast tulenevate reeglite järgi

teemast nats mööda tuli vist...
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: rizto05
Siksid astuvad ühe sammu edasi järgmisse klassi;). Aga huvitav palju siis võimsust saadakse ka kätte 1,8-lt õi 1,9-lt?
Liguri stendis maksimum hetkel 123kW tagaratastelt!!!, ehk siis ca 170hj

(kone stendis ilmselt tuleks ca 190hj se on see vahe!)

a noh....stendid on stendid - ka nemad eksivad mingi %'i !

[Muudetud: 9.1.2007 skahar]
p
paap66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Okt 2006 23:15
Asukoht: harjumaa kuusalu vald
Autod: Vaz 2105,Peugeot405

Postitus Postitas paap66 »

Siin räägitakse küll 1.7 mootorist aga küsin ikka palju maksab korraliku 1.6 mootori eest??
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: paap66
Siin räägitakse küll 1.7 mootorist aga küsin ikka palju maksab korraliku 1.6 mootori eest??
Mina olen müünud olenevalt seisundist kuni 4000kr.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
MzV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Okt 2006 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 01 1.6l

Postitus Postitas MzV »

üx ehitas 2.1l pilli
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

räägi täpsemalt.
ega mina seda ei usu küll.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: MzV
üx ehitas 2.1l pilli
Paluks infot,mis vänt(kolvikäik) ja mis kolvid(silindri läbimõõt).
Silindrite arvelt suuremaks teha ei saa.Mismoodi mahuks käima vänt,sest 2,1 mootor eeldab kolvikäiku ca 94mm tavalise 80 asemele.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: MzV
üx ehitas 2.1l pilli
Ehitas torupilli?

Palun räägi vähe täpsemalt...

[Muudetud: 24/3/2007 Valdz]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

3 küsimust inimesele, kellel see oli esimene postitus siin foorumis. no ma arvan jäätegi vastust ootama.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

2.1 oli juba 20a. tagasi olemas ladadel, ka Eestis
üle selle saab ka, tänapäeval, nimelt 2242cc

ainuke konks on see, et selline kone on mõeldav ainult kiirenduseks võibolla, kuna veesärk puudub, läheb ta pikematel distantsidel keema - loomulikult on selleks abinõud, kuid need ei vasta EAL'i reeglitele
Festina lente!
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Kui kedagi peaks huvitama siis põlvas on tutikas 05 mootor müügis 11,5 K eest, loomulikult poes!!!
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Algselt postitas: VäikeMägilane
2.1 oli juba 20a. tagasi olemas ladadel, ka Eestis
üle selle saab ka, tänapäeval, nimelt 2242cc

ainuke konks on see, et selline kone on mõeldav ainult kiirenduseks võibolla, kuna veesärk puudub, läheb ta pikematel distantsidel keema - loomulikult on selleks abinõud, kuid need ei vasta EAL'i reeglitele
Räägi täpsemalt sellest mootorist!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Osta.ee 1,7 uus plokk hetkel u. 3500.-ga saadaval:

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... id=1587095
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Siin oli juttu klappidest - kogemuste pagasist on võtta näide kus sõideti 40-se klapiga, tehtud kaan ning 37-se klapiga, tehtud kaan ja vahe ei olnud üü ja päiv vaid mõneti tuntav.

siksi kaanel ei oma suurt tähtsust klapp, vaid kaane avad ja voolavus! Kui töötlemata kaanele installida 40-ne klapp siis ei pruugi seal üldse erinevus tulla - va. suurem küttekulu vms.
Festina lente!
Vasta