Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud
Kas 1,8-1,9 mootorite ehitus on popiks muutunud
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Izzand, Lada mootori eest 6 K? Sama raha eest saab ju täiskomplektse lääneka, koos aju, juhtmete jne? Imestasin ise juba siis, kui 08 käigukaste sai otsitud ning pelhalt 5 käiguse kasti eest küsiti 2,5 tuhhi? Krt lääne kast maksab 700 - 1000 EEK? Ma ei saa sellest enam ammu aru, kust otsast on näiteks 08 pidamine odav? Ilmselt on sama ka tagaveolisega... Osamüüad võiks oma hindadega ikka maapeale tulla.
Eestis on üldse huvitav dendents küsida asjade eest imelikku raha. Siin maksab korralik 08 15000 EEK, samas üle lahe saad väga korraliku auto juba 300 EUR eest kätte... Aru ma ei saa
Eestis on üldse huvitav dendents küsida asjade eest imelikku raha. Siin maksab korralik 08 15000 EEK, samas üle lahe saad väga korraliku auto juba 300 EUR eest kätte... Aru ma ei saa

- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Pakkumine ja nõudlus on need kaks asja, mis toote hinna kujundavad. Võrdle näiteks 3toalise korteri hinda Tallinnas ja Mehikoormas.
Üldiselt on soovitatav eelistada sportmootori jaoks korralikku kasutatud plokki kui täitsa tutikat. Esimesel on sisepinged kadunud tänu pidevale temperatuurimuutusele kasutamise käigus.
[Muudetud: 5-1-2007 Moss]
Üldiselt on soovitatav eelistada sportmootori jaoks korralikku kasutatud plokki kui täitsa tutikat. Esimesel on sisepinged kadunud tänu pidevale temperatuurimuutusele kasutamise käigus.
[Muudetud: 5-1-2007 Moss]
turumajanduse põhitõed kehtivad ikka jah, kuid siin teine külg ka - meie suure idanaabri poliitilised strateegiad...
alustati naftaga, siis tuli gaas, nüüd on toljati sport osad:) ja varsti ka kivisüsi ja elekter jne
Venemaa oli on ja jääb alati Suurriigiks! Meie oleme junn tema kõrval ja jääme selleks....oleme küll EU's aga talitame idast tulenevate reeglite järgi
teemast nats mööda tuli vist...
alustati naftaga, siis tuli gaas, nüüd on toljati sport osad:) ja varsti ka kivisüsi ja elekter jne
Venemaa oli on ja jääb alati Suurriigiks! Meie oleme junn tema kõrval ja jääme selleks....oleme küll EU's aga talitame idast tulenevate reeglite järgi
teemast nats mööda tuli vist...
Liguri stendis maksimum hetkel 123kW tagaratastelt!!!, ehk siis ca 170hjAlgselt postitas: rizto05
Siksid astuvad ühe sammu edasi järgmisse klassi;). Aga huvitav palju siis võimsust saadakse ka kätte 1,8-lt õi 1,9-lt?
(kone stendis ilmselt tuleks ca 190hj se on see vahe!)
a noh....stendid on stendid - ka nemad eksivad mingi %'i !
[Muudetud: 9.1.2007 skahar]
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Paluks infot,mis vänt(kolvikäik) ja mis kolvid(silindri läbimõõt).Algselt postitas: MzV
üx ehitas 2.1l pilli
Silindrite arvelt suuremaks teha ei saa.Mismoodi mahuks käima vänt,sest 2,1 mootor eeldab kolvikäiku ca 94mm tavalise 80 asemele.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
2.1 oli juba 20a. tagasi olemas ladadel, ka Eestis
üle selle saab ka, tänapäeval, nimelt 2242cc
ainuke konks on see, et selline kone on mõeldav ainult kiirenduseks võibolla, kuna veesärk puudub, läheb ta pikematel distantsidel keema - loomulikult on selleks abinõud, kuid need ei vasta EAL'i reeglitele
üle selle saab ka, tänapäeval, nimelt 2242cc
ainuke konks on see, et selline kone on mõeldav ainult kiirenduseks võibolla, kuna veesärk puudub, läheb ta pikematel distantsidel keema - loomulikult on selleks abinõud, kuid need ei vasta EAL'i reeglitele
Festina lente!
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Räägi täpsemalt sellest mootorist!Algselt postitas: VäikeMägilane
2.1 oli juba 20a. tagasi olemas ladadel, ka Eestis
üle selle saab ka, tänapäeval, nimelt 2242cc
ainuke konks on see, et selline kone on mõeldav ainult kiirenduseks võibolla, kuna veesärk puudub, läheb ta pikematel distantsidel keema - loomulikult on selleks abinõud, kuid need ei vasta EAL'i reeglitele
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Osta.ee 1,7 uus plokk hetkel u. 3500.-ga saadaval:
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... id=1587095
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... id=1587095
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Siin oli juttu klappidest - kogemuste pagasist on võtta näide kus sõideti 40-se klapiga, tehtud kaan ning 37-se klapiga, tehtud kaan ja vahe ei olnud üü ja päiv vaid mõneti tuntav.
siksi kaanel ei oma suurt tähtsust klapp, vaid kaane avad ja voolavus! Kui töötlemata kaanele installida 40-ne klapp siis ei pruugi seal üldse erinevus tulla - va. suurem küttekulu vms.
siksi kaanel ei oma suurt tähtsust klapp, vaid kaane avad ja voolavus! Kui töötlemata kaanele installida 40-ne klapp siis ei pruugi seal üldse erinevus tulla - va. suurem küttekulu vms.
Festina lente!