Elektriline bensiinipump
Elektriline bensiinipump
Elektriline bensiinipump
Kas on olemas ja kust saaks elektrilist bensiinipumpa karburaatoriga mootorile ? Või sobib selleks ka pritsungi mootori pump ? Samas pritsega mootorite pumbad on võibolla liiga võimsad need on arvestatud ju ikkagi paari kolme atist survet tootma aga karpas (mul on solex) pole see vist hea või jookseb see enamus siis tagasivoolu kaudu paaki ilusti ja probleeme ei teki ? Mida lada rallikatel kasutatakse kui on näiteks 2 horisontaalvoolu karburaatorit peal (Weber, Dellorto) Tõsi küll neist karpadest voolab jubedalt bena läbi võrreldes tavalise Solexiga tänavasõidu seades.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Tõenäoliselt samad pumbad, mida Photographer mainis, on kahte tüüpi ehitusega...
Üks tüüp töötab rohkem surve peale ja on mõeldud kereautodele paigaldamiseks paagi juurde, teine töötab rohkem "imemise" peale ja on mõeldud paigaldamiseks mootoriruumi...ehk siis üks peab rohkem kütust tagant ette lükkama ja teine tagant ette tõmbama...
Karburaatormootoritel töötavad väga eduliselt...näiteks Estonia vormelid, mida toidavad paaris-Weberid, ei ole veel janusse jäänud...
Pumbas sees on on mingi elektroonika/mehhaanika, mis teatud vastusurve korral lülitab pumba välja, ehk kui ujukikamber on täis ja samas vastusurve vähenedes siis lülitab pumba jälle tööle...
Seda kui suurt survet suudab see pump toota, ei oska praegu öelda, kuna ei leia karpi ega andmeid ülesse...kui leian, siis panen ka kirja...
Edit: Photographer, minu teada nende pumpade hind on eraisikule oluliselt suurem ?
Üks tüüp töötab rohkem surve peale ja on mõeldud kereautodele paigaldamiseks paagi juurde, teine töötab rohkem "imemise" peale ja on mõeldud paigaldamiseks mootoriruumi...ehk siis üks peab rohkem kütust tagant ette lükkama ja teine tagant ette tõmbama...
Karburaatormootoritel töötavad väga eduliselt...näiteks Estonia vormelid, mida toidavad paaris-Weberid, ei ole veel janusse jäänud...
Pumbas sees on on mingi elektroonika/mehhaanika, mis teatud vastusurve korral lülitab pumba välja, ehk kui ujukikamber on täis ja samas vastusurve vähenedes siis lülitab pumba jälle tööle...
Seda kui suurt survet suudab see pump toota, ei oska praegu öelda, kuna ei leia karpi ega andmeid ülesse...kui leian, siis panen ka kirja...
Edit: Photographer, minu teada nende pumpade hind on eraisikule oluliselt suurem ?
el. benapump
Miks ei sobi pritsemootori pump ? Solex karpas on ju tagasivool kõik mis üle jääb peaks ju sealtkaudu ära minema tagasi paaki.Algselt postitas: Laada
Osadel vanaaegsetel karburaatormootoriga autodel olid ka elektrilised pumbad. Sellist otsigi. Pritsega masina pump ei sobi kohe kindlasti.
el. bensiinipump
no mis sest et 8 atti, voolab vähe kiiremini. Arvate, et ei toimi tagasivooluga karpaga ?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Ma arvan, et tagasi voolab ta küll, aga karburaatori nõelklapp, mida hoiab suletud asendis ju bensiinitase, ei suuda seda kinni hoida...
Aga kui etteantava kütuse rõhu regulaator vahele panna, siis vast on hea küll...aga siis tuleb eraldi tagasivool ka vist enne regulaatorit vedada...
Uurin veidi ja siis täpsustan...
Aga kui etteantava kütuse rõhu regulaator vahele panna, siis vast on hea küll...aga siis tuleb eraldi tagasivool ka vist enne regulaatorit vedada...
Uurin veidi ja siis täpsustan...
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Miks te teete asja keeruliseks, kõrgsurve pumbad ala 4 bar mis tavaliselt pritsungil on nõuavad jahh tagasivoolu. madalsurvepump aga ei nõua, viid ühe toru karpasse, enne paaki paned filtir ja siis pumba ja ongi kõik lahendatud ! toide takka ja tuld
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Me teeme asja keeruliseks seepärast, et me tahame asja odavamalt ja olemasolevate vahenditega lahendada. Nimelt mul on olemas el. paagisisene pump ja ei tahaks osta 800 või rohkema eegust uut kui saab ilma hakkama.Algselt postitas: Photographer
Miks te teete asja keeruliseks, kõrgsurve pumbad ala 4 bar mis tavaliselt pritsungil on nõuavad jahh tagasivoolu. madalsurvepump aga ei nõua, viid ühe toru karpasse, enne paaki paned filtir ja siis pumba ja ongi kõik lahendatud ! toide takka ja tuld
Mis te arvate siis kas võib toimida pritsungi jaoks mõeldud pumbast bensiin karpasse ja tagasivooluga paaki tagasi ? Rõhuregulaatorit milleks ? Tagasivool on ju vaba, ujukinõel laseks ujukiruumi täis ja edasi läheks bents juba paaki tagasi või ei toimi asi nii lihtsalt ?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Ei toimi...ujukinõel ei suuda seda survet kinni hoida ja küttesegu ei moodustata mitte vaakumi toimel, vaid pumba survel pahistatakse seda läbi düüside sisselaskekollektorisse...tagasivoolust lihtsalt ei suudaks kõik üleliigne ära voolata...
Oletame, et see pump, mis Sul on, töötab 4 bar-se survega...see on pidev surve, sest pole aju, mis pumba tegevust kontrolliks, seega töötaks pump konstantselt...tavalises rehvis on ligikaudu 2-2,5 bar-i rõhku...seda on niigi 3-4 korda vähem kui suur on pumba surve...seega ujuki vedeliku väljasurvejõud ei suuda ületada kütusesurve jõudu, ehk siis ujuk ei jõua nõela kinni vajutada...
Seepärast ongi vaja sellise lahenduse korral kütuserõhuregulaatorit, millest endast läheb juba tagasivool paaki...
Edit: antud kütuserõhuregulaatori all pidasin siis silmas nö. sissetuleva rõhu reguleerimist...tagasivool on nagunii vaba...
Oletame, et see pump, mis Sul on, töötab 4 bar-se survega...see on pidev surve, sest pole aju, mis pumba tegevust kontrolliks, seega töötaks pump konstantselt...tavalises rehvis on ligikaudu 2-2,5 bar-i rõhku...seda on niigi 3-4 korda vähem kui suur on pumba surve...seega ujuki vedeliku väljasurvejõud ei suuda ületada kütusesurve jõudu, ehk siis ujuk ei jõua nõela kinni vajutada...
Seepärast ongi vaja sellise lahenduse korral kütuserõhuregulaatorit, millest endast läheb juba tagasivool paaki...
Edit: antud kütuserõhuregulaatori all pidasin siis silmas nö. sissetuleva rõhu reguleerimist...tagasivool on nagunii vaba...
No selge kui nõel niipalju ei hoia siis jah ei saa nii lihtsalt. Aga see surveregulaator ? On sellist siis võtta mõne masina pealt ? Pritsega Ladal oli selle pihustite ühise "toru" küljes mingi jublakas vist regulaator kuhu läks veel kollektorist vaakum ka ja ka tagasivool. Aga see hoiab siis seal pihustite peal rõhku ühtlasena ja seegi on ju kõvasti üle ühe arvatavasti.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
See jublakas ongi see tegelik rõhuregulaator, mida juhitakse vaakumiga...
N: Pihusti töötab 3 bar-se rõhu peal, aga "fuel-rail'i" tulev sisendrõhk on suurem, ütleme 5 bar...rõhuregulaator hoiabki fuel-rail'is kütusesurvet 3 bar peal - ülejäänu laseb kõik tagasivoolu...
ES-Tuning pakub ühte siin
http://www.es-tuning.ee/?page=62
Vaata ja mõtle nüüd, kas on mõtet hakata jamama selle kogu kompoti koostamisega, mille hind tuleb nagunii suurem kui asi väärt on, või osta eelmainitud madalsurvepump...
Kui pumba vastu huvi on, siis kontaktid on profiilis...
N: Pihusti töötab 3 bar-se rõhu peal, aga "fuel-rail'i" tulev sisendrõhk on suurem, ütleme 5 bar...rõhuregulaator hoiabki fuel-rail'is kütusesurvet 3 bar peal - ülejäänu laseb kõik tagasivoolu...
ES-Tuning pakub ühte siin
http://www.es-tuning.ee/?page=62
Vaata ja mõtle nüüd, kas on mõtet hakata jamama selle kogu kompoti koostamisega, mille hind tuleb nagunii suurem kui asi väärt on, või osta eelmainitud madalsurvepump...
Kui pumba vastu huvi on, siis kontaktid on profiilis...

Kui soovite raha raisata, siis kasutage elektrilist pumpa. Vaja on seda ainult juhul, kui oled pannud tõsiselt kehva kvaliteediga originaalpumba ning kasutad seda näiteks rallikrossis suvel 35 kraadise kuumaga... Ära toidab see vabalt ka 2 45 Weberit ja jääb veel üle ka.
kui kasutada rootorpumpa, on soovitatav panna tagasivool, kui impulsspumpa, siis seda vaja ei ole. ja kui üleüldse kasutada kasvõi impullspumpa "igaks juhuks", siis tasub see panna tööle läbi originaali.
tegelikult kõige lihtsam viis on minna poodi ja osta uus bensupump, panna võimalikult õhukene tihend ning võimalikult pikk stoika ja asi töötab. raha saab ju ka mujal eraisata...
kui kasutada rootorpumpa, on soovitatav panna tagasivool, kui impulsspumpa, siis seda vaja ei ole. ja kui üleüldse kasutada kasvõi impullspumpa "igaks juhuks", siis tasub see panna tööle läbi originaali.
tegelikult kõige lihtsam viis on minna poodi ja osta uus bensupump, panna võimalikult õhukene tihend ning võimalikult pikk stoika ja asi töötab. raha saab ju ka mujal eraisata...
el. bensupump
Hankisin selle elektrilise impulss pumba. Kui kasutada tagaveolise lada karpat "ozon" siis selle elektilise pumbaga kõik toimis ideaalselt. Nüüd aga panin "solex" karburaatori mis on tagasivooluga. Kui tagasivool kinni panna siis hakkas üle ujutama karpat tähendab ujukinõel ei jõua kinni hoida. Niiet ikkagi tagasivoolust ei ole pääsu.