1500 ploki puurimine

1500 ploki puurimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: Romka
...et puurides eemaldub "kõva" osa ja silinder jääb nii pehme, et ja juba 50tuh km järel mootor jälle kohvi.
Ega ma ise ka ei tahaks seda hästi uskuda...
Sama juttu olen kuulnud kahest allikast.Kui ma töötasin
5 ATP-s,siis sai elupõlise mootori lukksepa käest küsitud
miks kap.remonditud mootori tööiga on oluliselt väiksem
kui tehase oma ?Ja nii ta vastaski nagu Romka onu.
Termiliselt töödeldud pind silindri puurimisel järgmisse remont
mõõtu eemaldatakse ja tulemuseks on oluliselt väiksem
tööresurss.
Tean ühte vanemat härrasmeest kelle 1972 a. ?iguli on läbi
sõitnud umb. 400.000 km ilma mootori kap. remondita.
Temaga juttu ajades tuli täpselt sama asi välja,50/60.000
peale kap.remonti mootor sõre.
Niiet võta sa kinni kus on tõde...
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tõde on kehvas õlis
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: arvi100
Tean ühte vanemat härrasmeest kelle 1972 a. ?iguli on läbi
sõitnud umb. 400.000 km ilma mootori kap. remondita.
tõde on kehvas õlis
Ei sobi nagu omavahel kokku. Enne 90 ei teadnud eestis keegi midagi korralikest õlidest
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõtlen peale remonti mootori kiiret kulumist...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ma arvan,et lisaks sellele,ei lihvita mootori puurimise-hoonimise käigus silindriseinu peegelsiledaks.Mistõttu peale remonti oluliselt kiiremini kuluvad nii rõngad kui silindriseinad.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
s
stayed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Mär 2006 17:04
Asukoht: tallinn
Autod: 21093, micu lancer gti, corolla TS

Postitus Postitas stayed »

09-l 70000km tagasi tehti 2 ja 3 remont korraga, sest mootor oli suht kohvi tänu ziguli õlile ning silindrid võtsid ovaalse kuju, pärast puurimist, kolvide ja rõngaste vahetamist mootor jookseb rõõmsalt valvolaini poolsündi peal, kompressioon siiani ple muutnud ja targad räägivad, et 100000 jookseb veel.
üks tuttav just huljuti lasi buumeri plokki puurida hooneda mustamäe teel asuvas töökojas, see vana pidi endine rallimees olema. Silindrid pole mõttet peegliks lihvida sest õli ei jää püsima seinte peal, selleks hoonemise ajal jäetakse 120 nurga all pisikesed sooned
vabandan kirjavigu eest:D
ettevaatust laguneb!
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: stayed
09-l 70000km tagasi tehti 2 ja 3 remont korraga, sest mootor oli suht kohvi tänu ziguli õlile ning silindrid võtsid ovaalse kuju, pärast puurimist, kolvide ja rõngaste vahetamist mootor jookseb rõõmsalt valvolaini poolsündi peal, kompressioon siiani ple muutnud ja targad räägivad, et 100000 jookseb veel.
üks tuttav just huljuti lasi buumeri plokki puurida hooneda mustamäe teel asuvas töökojas, see vana pidi endine rallimees olema. Silindrid pole mõttet peegliks lihvida sest õli ei jää püsima seinte peal, selleks hoonemise ajal jäetakse 120 nurga all pisikesed sooned
vabandan kirjavigu eest:D
Ma olen seda juttu kuulnud,kuid minuarust täiesti jabur,laseks vändakaelad ka siis juba liivapaberiga karedaks.
Töökorras mootoril,mis õli ei söö,on silindriseinad nagu peegelpind.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
s
stayed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Mär 2006 17:04
Asukoht: tallinn
Autod: 21093, micu lancer gti, corolla TS

Postitus Postitas stayed »

seda küll, ajaga ta niikunii kulub peegliks
ettevaatust laguneb!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: stayed
seda küll, ajaga ta niikunii kulub peegliks
....ja siis
Algselt postitas: stayed
õli ei jää püsima seinte peal
Misasja?! Kas nüüd tuleb jälle uued uued sooned sisse nühkida? Jabur jutt :P
s
stayed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Mär 2006 17:04
Asukoht: tallinn
Autod: 21093, micu lancer gti, corolla TS

Postitus Postitas stayed »

seda küll....tuleb nii välja, kuna ei viitsi pikalt kirjutada....
ettevaatust laguneb!
m
miil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Jaan 2007 18:36
Asukoht: Kose vald
Autod: -

Postitus Postitas miil »

Mõõtsin 1.6 plokil silinriservast jahutusvedeliku avani 8mm.
Kuna seal see rant, siis sõrmega katsudes ja tunde järgi hinnates silindriseina paksus ~5mm. Kas 1.7 plokil on seinapaksus sama või on silindri läbimõõtu seinapaksuse arvelt suurendatud?
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

1,7 plokil on seinapaksus sama.Ei ole suurendatud seinapaksuse arvel,vaid on oma hülsid.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Algselt postitas: Ardi Soovik
Ma arvan,et lisaks sellele,ei lihvita mootori puurimise-hoonimise käigus silindriseinu peegelsiledaks.Mistõttu peale remonti oluliselt kiiremini kuluvad nii rõngad kui silindriseinad.


Silindriseinad ei tohigi peegelsiledad olla kuna siis ei ole õlil kuhugi püsima jääda ja siis hakkab asi kiiremini kuluma, mille jaoks siis hoonitakse et saada peegliks. Hoonitakse selle pärast et saada matt pind.

[Muudetud: 18-4-2007 gigull]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no siis pean järelikult oma 50000 sõitnud peegelpindadega silindritesse sooni tegema hakkama?

:D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Hoon kätte ja anna minna. :P
s
stayed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Mär 2006 17:04
Asukoht: tallinn
Autod: 21093, micu lancer gti, corolla TS

Postitus Postitas stayed »

nii palju kui mina olen aru saanud hoonitakse eesmärgil et õli püsima jääks, kasutatakse, kui tahetakse mootorist viimast saada kõrgetel pööretel, eluiga sel mootoril muidugi lühike .... ple mõtted võrrelda neid tänavaautode omadega millega sõidetakse 1500-2000 pööret punktist A punkti B.
endal kõrgepöördeline mitsu mootor ja pean kasutama paksema õli, muidu mootor ei kesta kaua
ettevaatust laguneb!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

see on täiest ebareaalne jutt..
kasutatakse just hästi vedelat õli mis kuumalt omadusi ei muuda,
type-r mootorites kasutavad töökaaslased 0w60 ja 10w70 õlisid

ise olen kõigile lada mootoritele sisse valanud väga vedelat 10w40 või siis 0w50 õli, silindrid on alati olnud peeglimast peeglid - mingeid sooni pole seal vaja.
pigem on küsimus selles, et õlirõhk kehva ning õli ise vilets..
sõidan tavaliselt 2000-5000 pöörde vahemikus - tühikäik juba 1300 pööret :D

kunagi sai üks 300000 sõitnud bmw 1,5 mootor lahti võetud - silindrid peeglid ning isegi rõngaid ei hakanud vahetama kuna kulumine oli normi piires..

kui midagi väita, siis ikka konkreetsete näidete baasil paluks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: stayed
nii palju kui mina olen aru saanud hoonitakse eesmärgil et õli püsima jääks, kasutatakse, kui tahetakse mootorist viimast saada kõrgetel pööretel, eluiga sel mootoril muidugi lühike .... ple mõtted võrrelda neid tänavaautode omadega millega sõidetakse 1500-2000 pööret punktist A punkti B.
endal kõrgepöördeline mitsu mootor ja pean kasutama paksema õli, muidu mootor ei kesta kaua
Aga milleks peaks seal üldse õli püsima?3000 pööret/in korral liigub kolb sekundis 50korda üles-alla.Ma külgetõmbejõudu ja 150kraadise õli viskoossust arvestades ma ei usu,et silindritele paiskunud õli suudaks ise valguda alla ca 1 sajandiku jooksul.Silindripindadele paiskunud õli tõmmatakse alla kolirõngaste poolt.
Mida siledamad on pinnad,seda väiksem on hõõrdumine,mida väiksem on hõõrdumine seda väiksem on kulumine.
Hoonimise eesmärk on teine.Taastatakse silindrite silindriline kuju,sest töötamisel kuluvad silindrid keskelt ja elliptiliselt.Ja mida siledam on hoonimise töö,seda parem tulemus.

[Muudetud: 4-19-2007 Ardi Soovik]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
s
stayed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Mär 2006 17:04
Asukoht: tallinn
Autod: 21093, micu lancer gti, corolla TS

Postitus Postitas stayed »

eestikeelset kirjandust ei leidnud aga siin 3ndas punktis olemas lause kus öeldakse et mikrosooned aitavad maksimaalset kogust õlimootori silindri seinall püsida ....
http://www.motortehn.ru/Main/Technology ... ndrov.html
need sooned ei pruugi silmaga nähtavad olema ju
isegi kui õlirõngas tegi seina puhtaks õlimolekulid ikka jäävad sinna, mineraalõli puhul nad suured täisündi puhul palju väiksemad, sellepärast kippuvad vanemad simmerid õli läbi laskma




[Muudetud: 19-4-2007 stayed]
ettevaatust laguneb!
s
stayed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Mär 2006 17:04
Asukoht: tallinn
Autod: 21093, micu lancer gti, corolla TS

Postitus Postitas stayed »

krt siin peaks mitu lehekülge teooriat kirjutama et kõik arusaadav oleks, aga kes viitsib? :D minu asi oli öelda - teie asi kas uskuda või mitte
ettevaatust laguneb!
Vasta