Sama juttu olen kuulnud kahest allikast.Kui ma töötasinAlgselt postitas: Romka
...et puurides eemaldub "kõva" osa ja silinder jääb nii pehme, et ja juba 50tuh km järel mootor jälle kohvi.
Ega ma ise ka ei tahaks seda hästi uskuda...
5 ATP-s,siis sai elupõlise mootori lukksepa käest küsitud
miks kap.remonditud mootori tööiga on oluliselt väiksem
kui tehase oma ?Ja nii ta vastaski nagu Romka onu.
Termiliselt töödeldud pind silindri puurimisel järgmisse remont
mõõtu eemaldatakse ja tulemuseks on oluliselt väiksem
tööresurss.
Tean ühte vanemat härrasmeest kelle 1972 a. ?iguli on läbi
sõitnud umb. 400.000 km ilma mootori kap. remondita.
Temaga juttu ajades tuli täpselt sama asi välja,50/60.000
peale kap.remonti mootor sõre.
Niiet võta sa kinni kus on tõde...