1500 ploki puurimine
1500 ploki puurimine
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
1500 ploki puurimine
Sain vana 1500 mootori, vaja remont teha. Kuid kui juba siis teeks ka väikese tuuninguga.
Kui suured kolvid sinna annaks sisse panna, normaalmõõt on 76 mm?
ette tänud:puzzled
Kui suured kolvid sinna annaks sisse panna, normaalmõõt on 76 mm?
ette tänud:puzzled
EDU UUENDUSTES!
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Üritasin pealkirja parandada kuid topiku pealkirja ei saa enam muuta, võtan õppust, lugesin läbi ka sinu õpetussõnad.
Tänan märkuse eest.
Tuttav mootoritegija soovitas mitte puurida normaalmõõdust suuremaks kui on tavaline tänava auto.
1500 viimane piir on 79 mis on juba ohtlik
nii et 82 mingil juhul ei sobi.
Edu!
Tänan märkuse eest.
Tuttav mootoritegija soovitas mitte puurida normaalmõõdust suuremaks kui on tavaline tänava auto.
1500 viimane piir on 79 mis on juba ohtlik
nii et 82 mingil juhul ei sobi.
Edu!
EDU UUENDUSTES!
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
76mm mõõdust saab puurida vana tüübi plokke 79mm peale.Vahe on selles et alguses tehti 76 mootori hülsid veesärgi poole paksemad ja kannatavad ka siis paremini suuremaks puurimist.On ka õhema hülsiseinaga plokke suuremaks puuritud ja on juhtunud et hülsi seina tõmbab prao sisse.Ja siis vesi kopsus ning keps kõver.Kui hästi läheb saab ka vända kõveraks
Olen ise näinud seda mootorit,ega eriti peale otsa kaante ja karpa ning jägaja võtta polnudki .

56506878
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Kuigi vana teema, aga nägin mõni päev tagasi mootorit , kus 03- me plokki oli puuritud 82 mm. kolvid.Plokk ei olnud hülsitud.Lahti oli see isend võetud saale kolksu tõttu.
Uurides veesärki, siis ümber silindri läks see pea-aegu sirgelt alla, mitte nagu uuematel plokkidel, kus ülaservas laiem krae moodi rant.
Tähendab, et minu silmad nägid vist seda vanaaegset nn. muldvalu plokki.
Ja nägin seal ka ime asja- nimelt originaal Niva roolivõimu koos pumbaga .
Uurides veesärki, siis ümber silindri läks see pea-aegu sirgelt alla, mitte nagu uuematel plokkidel, kus ülaservas laiem krae moodi rant.
Tähendab, et minu silmad nägid vist seda vanaaegset nn. muldvalu plokki.
Ja nägin seal ka ime asja- nimelt originaal Niva roolivõimu koos pumbaga .
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Peaks olema uuem, st. mitte muldvalu. Aga aja sõrm silindri kõrvalt veesärki ja tunned kohe, kas on tuntav rant.See paksem krae või rant on nii umbes 10mm. Kui aga see puudub läheb veesärgi silindri poolne külg sujuvalt alla.Minu nähtud plokil oli see nii.
See nähtud 1,7 mootor peaks lähinädalatel taas sõitma hakkama.
See nähtud 1,7 mootor peaks lähinädalatel taas sõitma hakkama.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kas uuel Vaz mootoriplokil on silindriseinad pindkarastusega või/ja
termiliselt töödeldud,tagamaks pikka tööiga?
Kui on,siis mootoriploki remontmõõtmesse töötlemisel kaob pindkarastatud
osa ja silindriseinad jäävad "pehmeks" ja tänu sellele väheneb oluliselt
mootori tööiga.
termiliselt töödeldud,tagamaks pikka tööiga?
Kui on,siis mootoriploki remontmõõtmesse töötlemisel kaob pindkarastatud
osa ja silindriseinad jäävad "pehmeks" ja tänu sellele väheneb oluliselt
mootori tööiga.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Ei ole pindkarastatud ega ka termiliselt töödeldud. Silindriseinad jäävad pehmemaks niikuinii, kui üle puurida. Silindri sein on õhem.
Kui hullu moodi töömahtu suurendada väheneb kindlasti mootori tööiga näiteks 76mm-->82mm sellisel juhul silinder varsti ellips või pragusid täis nagu( Tuhajuhe) mainis. Kui lihtsalt remontmõõtu nimimõõdust teha ei vähene tööiga eriti palju. Mootori tööiga sõltub eelkõige selle kasutajast!
Kui hullu moodi töömahtu suurendada väheneb kindlasti mootori tööiga näiteks 76mm-->82mm sellisel juhul silinder varsti ellips või pragusid täis nagu( Tuhajuhe) mainis. Kui lihtsalt remontmõõtu nimimõõdust teha ei vähene tööiga eriti palju. Mootori tööiga sõltub eelkõige selle kasutajast!
Mind pani imestama mu onu jutt- nimelt tal siiani 1986a Niva millel ütles juba mitmes mootori remont olema. Tema väitis, et puurides eemaldub "kõva" osa ja silinder jääb nii pehme, et ja juba 50tuh km järel mootor jälle kohvi.Algselt postitas: arvi100
Kas uuel Vaz mootoriplokil on silindriseinad pindkarastusega või/ja
termiliselt töödeldud,tagamaks pikka tööiga?
Kui on,siis mootoriploki remontmõõtmesse töötlemisel kaob pindkarastatud
osa ja silindriseinad jäävad "pehmeks" ja tänu sellele väheneb oluliselt
mootori tööiga.
Ega ma ise ka ei tahaks seda hästi uskuda...