K: Auto värvi, uste avamise ja põhja mastiksi kohta

K: Auto värvi, uste avamise ja põhja mastiksi kohta

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

K: Auto värvi, uste avamise ja põhja mastiksi kohta

Postitus Postitas Jonx »

Õhtust klubilised

See teema on küll palju läbi mämmutatud, aga küsin siiski kiire küsimuse. Kuna auto on kohe kohe värvimisse minemas siis millise tootja värvi eelistada ja mis hinnaklassist? Millisele värvi tootjale selg kohe keerata ja mitte mingil juhul kasutada.

Mix ei otsinud vanu teemasid? Asi selles et just tahaks hiljuti värvinud inimeste arvamust, et mis just praegusel hetkel kvaliteetne on ja mis mitte. Sest ka värvitootjad täiustavad oma sortimenti ja mis kunagi võis olla kehv võib tänapäeval olla hea. Kasulikud oleks ma värvi müüjate lingid, mida olete kasutanud ja kust saanud hea teeniduse/kvaliteedi osaliseks

Värvi tooniks on lumivalge ja autoks projekt 01


Teine küsimus on see, et kas auto põhjale sissepoole külge tasub mastiksit panna või mitte. Sama küsimus ka pagassi põhja ja seinte kohta. Mida teie - klubilised arvate?

Kolmas küsimus on ukse avamis süsteemide kohta. Nimelt puuduvad mul lingid kõikidel ustel. Kas kellegil on aimu kuidas lahendada uste avamine? Kas jääb originaal süsteem kuhu juurde pookida mootor mis avab lukusti? Või kasutada üldse mingit uut süsteemi.. Kui kellegil ideid või on juba asja teostatud siis äkki annate ka mulle teada.

Klubiline dasf on ka lahendanud asja kuidagi, kuid tema auto saladustesse pole ma veel jõudnud. Täna enam ei helista ka :) aga kui siit abi ei tule siis tuleb kõne temale..

Kiireid vastuseid ootama jäädes

Joonas
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Minu autot oled sa näinud,see on värvitud DuPoint`i gruppi kuuluva DeBeer värviga,läige säilib,kolme aastaga ei ole
pleekimise tunnusmärke näha.Ise soovitan ja värvija ka.
Muidugi kolme aasta tagune värvimine ei ole just hiljuti.
Müüjafirma:http://www.devor.ee/tooted.php?cat=5
Salongi,jalgade alla võid mastiksit panna küll,kuid sellise
arvestusega et talvine lumesulamisvesi ei pääseks mastiksi
ja põhja vahele.Ühtlasi toimib ka mürasummutina.Ise kasutan
Dinitrol`i mastiksit 479.Liitrise purgiga saad "mökerdada"
terve jalgade aluse,lävekarbi sisekülje,istmealuse ning osa
käigukasti tunnelit.Müüjafirma:http://www.rivor.ee/
Tagumised poritiivad(pakiruumi seest) olen kokku teinud
Dinitrol ML-iga.Pakiruumi enda põhja olen jätnud nii nagu
tehaseautol,kiht värvi ja kummimatt.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

Värvimarki kohe otseselt soovitada ei oska, aga tundub et mida kallim seda parem ta tükib olema... Soovitaksin sul värvi ja laki eraldi peale lasta (kõigepealt värv ja siis lakiga üle).. sest valge akrüülvärv tahab palju hooldamist, võib mustust sisse tõmmata ja ühesõnaga JAMA!
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Mina soovitaks Rali grupi värve. Igaljuhul Sadolinist vastupidavam. Kogemusi on kahe auto peal. Üks valge ja teine sinine. Rali akrüülid jätavad väga tugeva ja klasuurse ning pikaajalise läike. Hind on odavam kui sadolinil. See on minu arvamus.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

uste avamine on ääretult lihtne..
kaks varianti,
kas mehhaaniline avamine + elektriline lukustus või lihtsalt elektriline avamine (mille puhul ei pea uks lukus olemagi..)

esimese variandi puhul paigutatakse kas ukseraami või selle lähedusse tavaliselt tõmmatav käepide mis seest vardaga avamismehhanismiga ühenduses... ust lukustab siis tavaline uksemootor...

teise variandi puhul puudub väljast ukse mehhaaniline avamine üldse = ülevaatusele autoga minna pole mõtet...
uksemootor ühendatakse otse luku külge.. kehvemini reguleeritud ust tuleb avamiseks siis sissepoole veidi tõugata.
mõlemal juhul vaja signalisatsioon paigaldada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Uut sorti värv.

Postitus Postitas motamees »

Värvisin täna huvitavaid asju. Veel huvitavam oli aga värv, millega värvisin.
Värv on vee baasil tehtud. Olen neist ennegi kuulnud, aga tegutsesin esimest korda. Väljas on väga külm ,mõtlesin mismoodi garaasi tuulutada. Tavaliselt värvin mõlemad uksed lahti. Tõmbetuul viib värvitolmu välja. Ikkagi olen pärast nagu värvitont. Hakkasin värvima. Ukse mõtlesin lahti teha siis, kui ikka asi hulluks läheb - kinni need uksed jäid. Erilist värvitolmu polegi. Hingamise peale ka ei hakka. Paras värv kodus värvimiseks. Imelik oli pärast veekraani all püstolit pesta. Kaua ei tohi selle tegevuse alustamisega viivitada. Kuivab nii ära, et enam puhtaks ei tule.
Hinda ja firmat ei teagi. Kunde ise tõi värvi. Hinnaklass ikka kõrgemapoolne (niipalju küsisin).Pilt
C
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

need mootorratta vidinad?
paak ja porilaud hakkasid silma kui need need on?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

hingamisele võib vee baasil tehtud väürv teistpidi hakata!!!
vee baasil asi nimelt lahustub veres :( ja võib pärast väga halgu asju põhjustada)

igal juhul peab selliste asjadega väga ettevaatlik olema!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Veel üks asi mis positiivselt silma hakkas - jooksukohad kuivavad välja.
Värvida on väga imelik. Värv on väga paks. Telefoni teel spetsialiste enam kätte ei saanud. Otsustasin siis mitte värvi veega lahjendada. Prits töötas kenasti. Värvikiht tuli aga imelikult paks - üks koht hakkaski jooksma. Mõtlesin, et ju peale kuivamist parandab ära. Jooksukoht aga kuivas välja. Polegi midagi parandada. Kui vesi välja aurab (soovitati ventilaatoriga õhku liigutada) muutub värvikiht hoopis teiseks, matiks. Paistab olema lakialune värv. Lakk tuleb nagunii peale.
C
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

vesivärv ongi tuleviku värv.. ise olen ka paar korda värvinud.. meil selleks spetsiaalne püstol olemas kohe.. ja püssi ei soovitata kraaniall pesta.. püssipesuks spets filtreeritud vesi olemas.. ja lakk läheb ka alati peale nagu basislacki puhulgi.. varsti lihtsalt basislacki enam võtta pole kuskilt ..
enne ei tohi lakki peale lasta kui värv täitsa matiks on muutunud...
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Kiwa
enne ei tohi lakki peale lasta kui värv täitsa matiks on muutunud...
Kas värvi peab enne lakkimist ka eraldi veel matistama/karestama?
C
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: Kiwa
enne ei tohi lakki peale lasta kui värv täitsa matiks on muutunud...
Kas värvi peab enne lakkimist ka eraldi veel matistama/karestama?
Ei ole vaja värvi vahepeal karestada.. kui kõik ühtlaselt ilusti matt siis kohe lakk peale.. täpselt samamoodi toimida nagu lahustibaasil värvidega...nendega sama moodi, kui lahusti ära aurustunud ja matt, siis lakk peale.. vesivärv läheb tunduvalt kauem matiks kui lahustibaasil värv, sest lahusti aurustumiskiirus oluliselt kiirem kui veel..
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Vasta