21053, kapa, 1991

21053, kapa, 1991

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
RG
Foorumi kasutaja
Postitusi: 209
Liitunud: 05 Sept 2004 14:41
Asukoht: viimsi
Autod: Bmw 750i
Kontakt:

Postitus Postitas RG »

soovitaks kerele mingi katte peale panna. muidu läheb kere uuesti rooste ja töö tühja läinud .
Vanametalli,mööbli,vanatehnika ja kodukraami utiliseerimine
+ 372 50 51 300
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Mis mina keldrist välja otsisin... Said nood varutud sinna millalgi eelmisel aastal ja plaan on paar asja käiku võtta. Juppid saadud kellegi krossimehe käest, kel need peale juhtumit (mida mulle ei täpsustatud) enam vaja ei läinud.
Karburaatorid: üks 2101 mehaaniline, teine 2105 DAAZ mis pole ka normaalne. Midagi oli hoovastikuga seal mässitud:
(Pildid telefoniga)
Pilt
Käiku läheb peale puhastust ja remontkomplekti (äkki tuleb düüsidega ka mängida) mehaaniline isend.

Hooratas:

Pilt

Plaan seegi külge panna, kuid kardan, kuidas ta vastu peab ja kas ta mulle põlvedesse ei lenda...

Selline siduriketas: peal kiri Sachs Sports

Pilt

Ei tea, mis tast kasu on, aga pulli pärast võiks külge keerata.

Veel leidsin kolvid-kepsud, viimased kergendatud. Siis oli kraami hulgas paljaks tehtud termostaat, väntvõll (vajaks lihvi, vastukaaludega on miskit tehtud) ja hulganisti muud kraami. Veel tuli välja üks plokikaas, mis oli meistri kätt kohanud:
Pilt
Pilt
Pilt

Ja külge lähebv kindlasti ka see vasakpoolne:
Pilt

Ootan meeletult garaa?i valmimist :rolleyes
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Äkki on mõni pilt ka kolbidest?
Kaas on päris vinge. Kuidas sisse/väljalaske kanalid on?
Ei tea mis materjalist hoorattas on?
Sul ikka sidurikorv kah olemas?

Kõva värk kui sihukestest juppidest mootor kokku laduda! :yllatunud
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Kuramus, vaatan et korralikku pilti kolvist polegi. Süvendiga kolvid, aga nad on kasutatud kolvid juuu. Neid ei pane sisse enam. Kepsusid ehk annab uurida.

Kaanel polegi uurinud kanaleid. Jõuab veel, plaanin selle kaane tükkideks võtta. Näha on, et kaanelt on maha võetud, aga palju, ma ei tea (veel). Üks tugevdus mis on sisse löödud, on ka plehku pannud.

Hooratta materjali ei oska öelda. Aga kerge ta on, nagu kommikott:P.
Sidurikorv olemas.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Autoga plaan tulla tänavale või jääb mingiks rajapilliks?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

miks kolbe sisse ei pane, on neil midagi viga, et ei kõlba?
enne mõõda kui minema heidad - võivad head asjad veel olla...
sportmootoril peakski kovigrupp vähe lobedam olema kui tänavamootoril...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ikka tänavale, aga millal? Kere seisab juba pool aastat. Kohta, kus teha, ei ole. Raha ka pole :P

Loodan muidugi suveks koha leida, aga...

EDIT: kolbe minema ei viska, aga kahtlen nende korrasoleksus. Mõnel olid ikka triibud peal. Millalgi teen pilti ka, siis oskab targem öelda...
Aeg näitab mis ja kas ja kuidas millessegi sisse läheb...

[Muudetud: 15-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Selle siduriga linnaliikluses küll sõita ei tahaks! :D
Aga muidu tundub täitsa hea mootor tulevat.

[Muudetud: 15-3-2008 Hulkur]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kaanest on pildi järgi umbkaudu hinnates kadunud 2,5 mm.
Hooratas võta näpu otsa ja toksa haamriga. Kui kõliseb - on mingi teras, kui mitte, siis malm. Selliselt kergendatud malmratta viiks ma kokkuostu.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Hooratas malm st.orginaal.Avaustest väljapoole mõjub ainult starteri käivitusjõud.
Küsimus omanikule:kas hoorattast on kasutatud praeguses konditsioonis?
Kolbidest niipalju:Kap.remonditud mootor "jooksis kokku" peale 30000km läbimist,sest mind aeti taga (välismaal)mitte kõigeparemini meelestatud inimloomade poolt.Iva selles , et mootor oli tehtud OMA jaoks st.väga täpselt ja tuld andes pitsitas kolvi ära(külm mootor koliseb aga soojalt kaob kolin ära).
Äkilisemak sõiduks tehaksegi lohvkam mootor.

[Muudetud: 15-3-2008 SexSix]
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ninii. Pole keldris küll vahepeal kõlistamas käinud, aga et kas teda on kasutatud? Mina teda külge pole keeranud, aga väidetavalt temaga sõideti krossi. Arvate, et viskab katki hooratta? Mulle nagu meenub, et ma oleks selliseid hoorattaid kuskil mujalgi näinud...

2.5 mm kaanest on liiga palju...

Kui ma aega leian, lähen keldrisse ja tegelen mõõtmisega.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sorry, kapa, ajasin kiirustades pada.
Mitte 2,5 mm, vaid koguni 3-3,1mm.
Täpselt nii kõrge on küünlaava vastas olev põlemiskambri sein.
Ainult et ma ei saa aru, miks pidi nii palju maha võtma, kui samas on küünlaava ümbert surveastet tagasi alla kraabitud. Klapid ehk suuremad pandud...?

Avaustest väljapoole võib ju starteri jõud mõjuda, kuid siduri kinnitus mängib palju tähtsamat osa. Asi neid kodaraid võimsa mootoriga puruks rammida siis pole. Malm - seda enam.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Krt, mehed, teeks siis joba diisli?:D:lol

Nali naljaks, aga seda mina ei osanudki märgata, et küünla ümbert kaabatud. Ohh, millalgi tuleb mõõtma tormata. Mitte ei sa hetkel toast lahkuda. Suured klapid poleks ka juu paha... Kui see kaas selline juba tehtud, siis peaks teda ikka kasutama. Süvendiga kolb sisse ja...
Klapid mõõdan kindlasti üle, prooviks võtan ühe maha ka.
Ei, hooratta panen kindlasti peale, kasvõi prooviks. Läheb laiali, siis läheb...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: kapa
Krt, mehed, teeks siis joba diisli?:D:lol
Täpselt minu mõte, kui viisin kunagi treialile oma kopika kaane, et see 0,6 maha võtaks ja 2,5 alles jätaks.
Kui järgi läksin, oli too jobukakk just vastupidiselt toiminud :P.
Hakkasin täpselt samamoodi küünla ümbert tagasi uuristama, aga õigeid riistu tol ajal laialt saada polnud, asi sai väga nurgeline, ebaühtlane ja lõpuks võtsin teiselt mootorilt uue kaane ning sedakorda enam tolle treiali ust ei kulutanud.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Käisin uurisin värki. Suuremaid klappe pole, st. klapid 31mm ja 37mm.
Kui nüüd keegi ütleks 21011 kaane originaal kõrguse, võiks ju arvutada, palju maha lastud. Minu mõõtmised andsid kõrguseks 110mm.

Kolvid, kolvid. 79,3 mm (ebatäpse riistaga). Pilti kah, kaamera on keegi ära pätsanud, jälle telefoniga.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kolbe oli tegelikult 5, aga ühega oli miskit juhtunud, sügav kahjustus peal. Nii ja nüüd mind huvitabki, miks on kolvil sellised sooned sees?
Pilt

Teoreetiliselt võiks ju sisse need kolvid panna, jubedaid sooni ei paistnud, ühel kolvil oli sõrm suhteliselt kinni. Aga probleem seisneb selles, et mul oli plaan juppe kasutada oma 1.5 peal. Nüüd tuleks 1.6 plokk leida, mis pole väga mitmendas remondis...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

79,3 - no eks ta esimene remont on, ehk siis 79,4.
05 kolvid.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Need sooned peaks õlitust parandama...

Kindel pole,aga halba need ei tee:D

[Muudetud: 16-3-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Pilt
Pilt
Pilt


Seda kõike selleks, et kapotialust korrastada (puhastus, mõnele kohale tugevdused, värv) ja mootorile ka pisiremonti teha (õli võtab va sindrinahk ja jube sitane on). Ees ootab kerele veel pahtlit, krunti ja värvi.


Pilt

Et siis jahutusradiaator??? :D Ribid nii sitased (roostesed) et, õhku sealt küll läbi ei ajanud. Vahetusse...
Krt, nüüd on jama, peab autot lükkama :lol
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Algselt postitas: kapa

Krt, nüüd on jama, peab autot lükkama :lol
Saadki muskli kasvama. Aga see, et miskit toimub, on hää ;) Jõudu!
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Nüüd taas suvi käes,saad täie hooga jälle autot ehitada ja pead lootma et ilusad ilmad, siis pole mingit garaasi ka vaja
Vasta